וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': נתיבות הפסידה להפועל קטמון

הקבוצה, שערב המחזור הוליכה את המחוז הדרומי, נכנעה 2:0. קרית גת חלפה על פניה אחרי 3:4 על נחלת. בצפון: עראבה לא עוצרת (1:2 על משהד)

מותח מותח בליגה א' ובמיוחד במחוז הדרומי, שם התהפכו היום (שישי) היוצרות והתחלפו המוליכות, אחרי שעירוני נתיבות נשרה למקום השני ואילו מכבי קרית גת חלפה על פניה ועלתה למקום הראשון. בין השתיים מפרידה כעת נקודה אחת בלבד לאחר עשרה מחזורים.

נתיבות ספגה הפסד ראשון העונה, 2:0 להפועל קטמון, שעוד לא אמרה את המילה האחרונה בליגה. אלעד כהן (32) ואלון אסרף (75) כבשו את השערים לזכות הירושלמים. במקביל, ניצחה קרית גת במשחק דרמטי במיוחד 3:4 את הפועל נחלת יהודה. שתי דקות לסיום כבש כפיר יוסף מקרית גת את שער הניצחון שהעלה את קבוצתו למקום הראשון. קדמו לו אלירן מגול שכבש שלוש פעמים לנחלת, גילי מסיקה, שכבש צמד לקרית גת ואדם בוכריס שהוסיף שער נוסף והשווה ל-3:3 מוקדם יותר.

עירוני כפר יונה הסתפקה ב-0:1 בחוץ על הפועל ערד, ששמר אותה בקשר עין עם הצמרת. חן חג'ג' הדהים עם שער ניצחון דקה לסיום. עירוני חדרה הוציאה את העצבים עם 0:5 על הפועל משוש, שנמצאת במקום האחד לפני אחרון. עופר סער, עידן דוד, אבישי אטיאס וניקו ולנסי (צמד) השתתפו בחגיגה.

יתר התוצאות:

מכבי באר שבע - מכבי יבנה 1:0
ליבנה: אורי קרגולה 86

בית"ר כפר סבא - הפועל כפר שלם 0:1
לכפר סבא: ארז קורן 84

מכבי קרית מלאכי - עירוני רמלה 0:1
לקרית מלאכי: מורדי פינטו (63)

במחוז הצפוני המשיכה אחווה עראבה במסע הניצחונות שלה. הפעם הייתה זו נועלת הטבלה בית"ר משהד שספגה פעמיים מרגלי יניב אברג'יל הוותיק (24 ו-60) ונוצחה 2:1. השנייה ערב המחזור, הפועל כפר קנא, איבדה גובה בהפסד 2:1 לאום אל פאחם. פנדל של נסים טאהר (62) נתן יתרון לכפר קנא, אבל אחמד גליון (70) ועראפת בכרי (81) הפכו את התוצאה והעלו את אום אל פאחם למקום השני.

אתמול פגשה מכבי צור שלום את אסי גלבוע למשחק צמרת שהסתיים ב-1:1. אשרף אלאל כבש אחרי שתי דקות את היתרון לאסי, אך אילן טל הישווה בדקה ה-59. הפועל עפולה ניצחה 0:2 את השקמה/ רמת חן משערים של איעד סמעאן (10) ויובל שווט (83).

יתר התוצאות:

עירוני שפרעם - בית"ר צפת 0:3
לשפרעם: עלי חטיב (18 ו-70), אחמד חג'ג' (53)

עירוני טבריה - מכבי כפר קרע 1:0
לכפר קרע: גדעון אדגו (87)

מכבי טמרה - הפועל הרצליה 1:2
לטמרה: אדהם מאייר (70), חומי לוי (81). להרצליה: אביב שטיינפלד (65)

  • עוד באותו נושא:
  • ליגה א'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully