וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: נס ציונה עלתה למקום השני

ניצחה בביתה 0:1 את כפר קנא וצימקה את הפער מאשקלון (משחקה מול בני ג'דידה נדחה) לשלוש נקודות. בית"ר/שמשון שלישית אחרי 0:1 בראשל"צ

המחזור ה-14 בליגה הארצית יצא אתמול (שישי) לדרך עם ארבעה משחקים, כאשר משחקה של המוליכה הפועל אשקלון בטירת הכרמל מול בני ג'דידה, נדחה עקב אי סימון הקווים במגרש.

המשחק המרכזי של יום שישי הפגיש בין עירוני ראשון לציון לבית"ר/שמשון תל אביב, בקרב על המקום השני. האורחים מתל אביב ניצחו 0:1 והחליפו מקומות עם הראשל"צים. עידו אקסברד כבש את שער הניצחון בדקה החמישית, ולמרות הרחקתו של לירן מזרחי עשר דקות לסיום, בית"ר/שמשון שמרה על היתרון בדרך לניצחון היקר.

מי שהחליפה את הבית"רים במקום השני לאחר 24 שעות, הייתה ס.כ. נס ציונה, שניצחה היום (שבת) בביתה 0:1 את כפר קנא משער של עמית אוחנה בדקה ה-69. לפני כן, בדקה ה-38, החמיץ שי אבוקסיס המקומי כדור עונשין מ-11 מטרים. בתוספת הזמן הורחק ג'יאד רביע מכפר קנא.

הפועל בני טמרה ניצחה 2:3 את עירוני בת ים והתרחקה עד כדי חמש נקודות מהפועל טירת הכרמל, שנפרדה ב-0:0 מהפועל מרמורק. מוסא בן חיים העלה את בת-ים ליתרון בדקה ה-30, אלא שאבי דנן הישווה שלוש דקות בתוך המחצית השניה. בדקה ה-53, פנדל מוצלח של ווג'די אבו יונס הביא למהפך במשחק. אבו יונס השלים צמד בדקה ה-71 בדרך ל-1:3, ואבי אבינו הצליח רק לצמק בדקה ה-78.

במשחק נוסף גברה הפועל נצרת עילית על הפועל אום אל פאחם 0:1 בחוץ. מוטי כלטוב כבש את שער הניצחון לנצרת עילית בדקה ה-83.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully