וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי דורון מועמדת לתואר שחקנית השנה באירופה

12.12.2008 / 16:43

שחקנית נבחרת ישראל מועמדת ביחד עם עוד 13 שחקניות נוספות לתואר היוקרתי. עומרי כספי מועמד לתואר השחקן הצעיר הטוב באירופה

פיב"א אירופה הודיעה הבוקר (שישי) על רשימת מועמדויות לפרסי שחקני השנה באירופה ומבין המועמדים הרבים ניתן למצוא שני נציגויות מכובדות לכדורסל הישראלי. הראשונה, והמכובדת מאוד, היא של שי דורון, שחקנית נבחרת ישראל בשיקטש הטורקית, שמועמדת לתואר שחקנית השנה באירופה, והמועמדות השניה שייכת לעומרי כספי, שחקן מכבי תל אביב, שמועמד לתואר השחקן הצעיר של אירופה.

דורון מועמדת בעיקר בזכות טורניר מוקדמות אליפות אירופה בקיץ האחרון, בו הובילה את הנבחרת לאליפות אירופה 2009 בלטביה עם ממוצע מצוין של 20.5 נקודות. דורון גם הייתה השחקנית הבכירה ביותר באליצור רמלה שהגיעה עד חצי גמר היורוקאפ שם תרמה 18.3 נקודות למשחק. ביחד עם דורון מועמדות עוד 13 שחקניות כשהבולטות ביניהן הן אנט ג'ייקובסון הלטבית, אנה מונטנה הספרדייה, ומריה סטפנובה הרוסיה.

כספי שהפך העונה לשחקן חמישייה במכבי תל אביב, מועמד בזכות ההעפלה של מכבי תל אביב לגמר הפיינל פור בעונה שעברה, אך גם בזכות הדקות הרבות שראה בנבחרת ישראל בקיץ האחרון. הסיכוי שכספי יזכה בתואר הוא נמוך מאוד בשל העובדה שביחד איתו מתחרים על התואר דנילו גלינארי האיטלקי, שחקנה של ניו יורק ניקס, קוסטה קופוס היווני, שחקנה של יוטה ג'אז וריקי רוביו, ילד הפלא של נבחרת ספרד, שמשחק בחובנטוד.

התואר היוקרתי ביותר, הוא שחקן השנה באירופה ואליו מועמדים אנדריי קירילנקו הרוסי, אנדריס ביידריניס הלטבי, דימיטריס דיאמנטידיס היווני, דירק נוביצקי הגרמני, היידו טורקוגלו הטורקי, לואל דנג הבריטי, ניקולה פקוביץ' ממונגטנגרו, פאו גאסול ורודי פרננדז הספרדים, רמונס שישקאוסקס הליטאי, טוני פארקר הצרפתי וזוראן פלניניץ' הקרואטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully