וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחר יו"ר חדש לאיגוד הטניס

מיכאל קליין, ששימש בשלוש השנים האחרונות כגזבר האיגוד, מחליף את אסף חפץ. ששון חקשורי יעמוד בראש פורום חברי כבוד של הטניס הישראלי

מיכאל קליין הוא יו"ר איגוד הטניס החדש. הבוקר (שישי) סיים אסף חפץ את תפקידו וקליין (45), ששימש בשלוש השנים האחרונות כגזבר האיגוד, נבחר פה אחד על ידי האסיפה הכללית לתפקיד היו"ר.

"אמשיך לתמוך בטניס", אמר אסף חפץ, "במערכת הפוליטית, אם אהיה בכנסת ואם לא, אמשיך להיות שגריר של הספורט בכלל והטניס בפרט. הספורט הוא חלק חשוב בבניית חברה חזקה וכמובן שהטניס הוא חלק חשוב מכך.

"אני רוצה להודות לכל אנשי הטניס על חוויה נהדרת שעברתי במשך שלוש השנים האחרונות, וכמובן לאחל הצלחה רבה למחליפי בתפקיד, מיכאל קליין". בסיום הדברים הוענק לחפץ מגן הוקרה מאיגוד הטניס, אותו הוא הבטיח לתלות בלשכתו החדשה.

האסיפה החליטה על הקמת פורום חברי כבוד של איגוד הטניס. בראש הפורום יעמוד איש העסקים ששון חקשורי, ולצידו יהיו בשלב זה שלושה חברים – מייקל ג'י, ליאונרד פיליפס והיו"ר היוצא אסף חפץ. איאן פרומן ימשיך לכהן כנשיא איגוד הטניס ודדי הרניק כנשיא כבוד של האיגוד.

לפני שנכנס לתפקידו החדש, מסר קליין סקירה כלכלית על מצב האיגוד בו שישמש כגזבר בשלוש השנים האחרונות. האיגוד גייס הון עצמי של כחמישה מיליון שקלים בשנה האחרונה, ותקציבו עמד על כ-10 מיליון שקלים. קליין: "הטניס הוא ענף עוצמתי ויפה. יש לנו כמות ספורטאים גדולה. מטרתנו העיקרית היא למתג את הטניס ולהפוך אותו לעממי יותר. איגוד הטניס יגיע לכל מקום בארץ. על דגלינו חרוט להוציא את הטניסאים הטובים ביותר במדינת ישראל- ונדאג שכל מועדון ימצה את הפוטנציאל שלו כדי לעשות זאת.

"יש בשנה האחרונה גידול של למעלה מ-20 אחוזים בקבוצות שנרשמו לליגה, אנו נפעל להמשך המגמה הזו. אני מודה לכל הבוחרים. יחד נביא את הטניס לתקופת פריחה מחודשת".

בסיום האסיפה הכללית, התקיימה ישיבת הנהלה חדשה, בה נבחרו בעלי תפקידים חדשים: יו"ר ועדת כספים – מאיר כהן, יו"ר ועדת נוער – מיקי זרגרי, יו"ר ועדת ליגה וגביע – דני פריימן, יו"ר ועדת מתקנים – גילי ויינטרוב, יו"ר ועדה לקידום טניס הישגי במועדונים – דורון גרטל, יו"ר ועדת נשים – מיכל רענן, יו"ר ועדת שיפוט – יובל גת, יו"ר ועדת שיווק פרסום וגיוס משאבים – איאן פרומן, יו"ר ועדה רפואית – ד"ר יוני ירום, יו"ר ועדת משמעת – עו"ד בן ציון באעייר, יו"ר ועדת תחרויות לאומיות ובינלאומיות – משה חביב, מנהל מחלקה הישגית – דדי יעקב, מנהל נבחרת הדיוויס – טירן בוקובזה, יו"ר ועדת ביקורת – עו"ד עדי דסקין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully