וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ובני סכנין נפרדו ב-1:1

מכבי נתניה שלטה במשחק מול בני סכנין והובילה משער של שלו מנשה. רק שהתחזות של שחקנה לשעבר, שצלל ברחבה בדקה ה-82, הביאה לפנדל ולשיוויון 1:1. מנשה: "זו אכזבה ענקית"

כשלותר מתיאוס שיחרר העונה מהסגל שלו את יחיאל צגאי, כנראה שהוא היה צריך לחשוב על ימים כאלה - ימים שבהם קבוצתו מכבי נתניה מאבדת שלוש נקודות מקבוצות נחותות, במקרה הזה בני סכנין שיצאה מעודדת מהקופסא אחרי תיקו 1:1.

מי שהיה אחראי על הנקודה הזאת, שכל כך עיצבנה את דניאל יאמר ולותר מתיאוס המושעה, שישב לצידו ביציע - היה יחיאל צגאי, אותו שחקן שכל כך רצה להישאר במכבי נתניה, ונשלח לחפש את עצמו במקום אחר. צגאי הגיע בסופו של דבר לסכנין, והיום הוא אפילו פתח על הספסל, אבל צגאי היה האיש ששינה לגמרי את משחקה של סכנין. הפנדל שהוא הביא לסכנין הגיעה כתוצאה מהתחזות ברורה של השחקן ברחבה וטעות קריטית של איתן תבריזי, אבל גם בעשרים הדקות שלפניו, צגאי היה זה שהכניס רוח חדשה למשחקה העלוב של סכנין, בעיקר במחצית הראשונה.

המשחק העלוב היה שייך גם למכבי נתניה, אבל נתי עזריה, שהחליף את לותר מתיאוס על הקווים, יכל להתנחם לפחות בשחקן אחד שהגיע לעשות את העבודה ביום שישי - שלו מנשה. חבל רק שהשער שהוא כבש בדקה ה-37, יצר את האפקט ההפוך והרדים את שחקני נתניה שכבר היו בטוחים בניצחון והחזרה למקום הראשון. רק אחרי אותו שער של צגאי, ההתקפה המקומית התעוררה אבל לא השיגה יותר משתי החמצות נוראיות של איתי שכטר.

מכבי נתניה, שרשמה תיקו שלישי ברציפות, נותרה במקום השני. סכנין עלתה זמנית מעל לקו האדום על חשבונה של עירוני קרית שמונה, שתתארח בשבת אצל הפועל תל אביב.

מהלך המשחק

דקה 9 - כדור חופשי למכבי נתניה 25 מטרים מהשער. שלו מנשה סובב לידיים של מאיר כהן.

דקה 14 - חיים בנון בעט כדור מסוכן לסכנין מרחוק, ששינה כיוון דרך המהמורות בדשא. שטראובר שמט, אבל השתלט על הכדור.

דקה 37 - שער! יאיא פטי לא הצליח להרחיק כדור סמוך לקו הרוחב, ג'ורג' בה השתלט והעביר כדור רוחב בסיבוב ושלו מנשה דחק ממטר פנימה. 0:1 למכבי נתניה.

דקה 56 - דדי בן דיין הרים כדור מצד שמאל, דניאל אומברטו התמקם טוב בצדה השמאלי של הרחבה, אבל בעט לכיוון הלא נכון.

דקה 69 - תיירי טאזמטה פרץ משמאל לרחבה ובעט מזווית קשה, מאיר כהן הדף לקרן.

דקה 76 - איתי שכטר פרץ קדימה והכניס כדור לטאזמטה, שפרץ לרחבה אבל היה איטי ממאיר כהן, שהקדים להגיע לכדור.

דקה 82 - בעיטת עונשין מ-11 מטרים לבני סכנין אחרי שיחיאל צגאי צלל ברחבה והשופט איתן תבריזי העדיף לראות את זה כהכשלה של גולן חרמון. צגאי ניגש בעצמו לנקודה הלבנה וכבש כדי להשוות ל-1:1.

דקה 88 - הזדמנות גדולה לנתניה. בן דיין הרים כדור רוחב מצד שמאל, מנשה המשיך עם הראש לרגליים של שכטר, שעמד מטר מהשער אבל לא היה מוכן לבעוט והכדור יצא החוצה.

דקה 89 - שכטר שוב מצא את עצמו חופשי מול השער אחרי השמטה של מאיר כהן. אבו ריא הדף מקו השער את הבעיטה הראשונה שלו, שכטר השתלט על הריבאונד אבל החמיץ ברשלנות.

דקה 90+3 - מתפרצת לסכנין. יחיאל צגאי פרץ קדימה מצד שמאל אבל בעט מזווית לא נוחה במקום למסור, והכדור יצא החוצה.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, דדי בן דיין, גולן חרמון, לואיס מרין, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, רביד גזל (אלנתן סלמי, 90), דניאל אומברטו (טל מעבי, 77), שלו מנשה, איתי שכטר, ג'ורג' בה (תיירי טאזמטה, 66).

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, איתן עזריה (יחיאל צגאי, 56), יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ראיה, חיים בנון, עלי עותמן, חאלד חלאיילה, אושרי גיטא (מוסא שעבאן, 46), מייקון דוס סנטוס, אובודו אוקוצ'ה (עלא אבו סלאח, 90) .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully