וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - מכבי ת"א: הרכב שעושה תיקו לא מחליפים

אבי נמני יתן את הקרדיט לאותם שחקנים שפתחו ב-0:0 מול בית"ר ירושלים. פרדה צפוי לפתוח אצל המלאבסים (שבת, 17:00, ספורט 1)

הקשר ג'ונתן אסוס וצמד המגנים דור מלול ושרן ייני, החלימו לחלוטין מפציעותיהם, ערכו הבוקר (שישי) אימון מלא ויפתחו מחר (שבת, 17:00, האורווה ) בהרכבה של מכבי תל אביב במשחק החוץ מול מכבי פתח תקוה. הצהובים חוזרים לשחק באצטדיון בו השיג המנג'ר אבי נמני את ניצחונו היחיד עד כה מאז מונה לתפקיד.

למרות שהצהובים לא ניצחו כבר בארבעה משחקים רצופים, נמני לא מתכוון לערוך שינויים בהרכב ואותם אחד עשר שחקנים שפתחו במשחק התיקו מול בית"ר במחזור שעבר, יפתחו גם מחר. "אנחנו רוצים להמשיך את הדרך שהתחלנו לפני מספר שבועות, אנחנו במגמת התקדמות ורוצים שההתקדמות הזו תימשך", אמר נמני לקראת המשחק. "התכוננו למשחק במהלך כל השבוע והשחקנים יודעים לקראת מה הם הולכים. חובת ההוכחה עליהם והם הראו שיש להם את היכולת למי שעוד היה ספק בכך", הוסיף המנג'ר.

שרן ייני ודור מלול ימשיכו לקבל קרדיט בעמדות המגנים. הקפטן משה מישאלוב יפתח במרכז ההגנה לצידו של אבי יחיאל. למרות שהחסיר השבוע מספר אימונים בגלל מתיחה בשריר רגלו, יקבל ג'ונתן אסוס את גופיית ההרכב ויתופקד בקישור האחורי לצידם של דולי ג'ונסון וג'יז'רמו ישראלביץ'. החלוץ הצרפתי יאניק קאמאנן, שנשא אמש לאישה את בחירת ליבו בטקס אזרחי בשגרירות צרפת, יתופקד בחוליה הקדמית יחד עם מאור בוזגלו, כאשר עמנואל מאיוקה הצעיר ימשיך לשחק כחלוץ בודד בחוד.

איליה יבוריאן שסיים לרצות עונש הרחקה ויוסי שבחון ימתינו להזדמנות לעלות מהספסל. הבלם איגור טומאסיץ', שסובל מפציעה בשרירי המפשעה שוב יהיה מחוץ לסגל של הצהובים.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', דור מלול, אבי יחיאל, משה מישאלוב, שרן ייני, ג'ונתן אסוס, דולי ג'ונסון, גיז'רמו ישראלביץ', מאור בוזגלו, יאניק קאמאנן, עמנואל מאיוקה.

במתחם האימונים של הקבוצה נערך היום טקס מיוחד בו חולקו מלגות ומענקים לספורטאים מצטיינים, שנבחרו על ידי ועדה מיוחדת של הקרן לעידוד ספורטאים מצטיינים ע"ש מיכאל (מופי) דנציגר ז"ל.

מדובר בספורטאים צעירים בענפי ספורט שונים. בטקס השתתפו שחקני ומאמני הקבוצה, נציגי התאחדות ספורט הנכים בישראל, נציגי איל"ן, בני משפחה ואורחי כבוד, לרבות שופט בית המשפט העליון ד"ר יורם דנציגר, ראש עיריית בת ים, ראש עיריית תל אביב וחברי הנהלת המועדון.

זו השנה החמישית ברציפות שבה מעניקה הקרן מלגות ומענקים לספורטאים מצטיינים. השנה בחרה הקרן להעניק מלגות הן לספורטאים צעירים מצטיינים ממרכזי הספורט של איל"ן, והן לספורטאים צעירים מצטיינים שאינם נכים, מגמנסיה הרצליה ומחלקת הנוער של מכבי ת"א.

עזורי הפתיע: הודיע לדני פרדה שייכלל בהרכב

מאמן מכבי פתח תקוה, גיא עזורי, מתכנן שינוי מפתיע לקראת המשחק מול מכבי תל אביב. הקשר דני פרדה, שלא נכלל בסגל בחלק מהמשחקים האחרונים, יתפוס את חולצת ההרכב הראשון על חשבונו של החלוץ רוביל סרסור. האחרון לא ישחק למרות הרחקה של ליאור אסולין ובחוד ההתקפה יפתחו פבלו בסטיאניני ועומר דמארי. פרדה הורד לספסל לאחר שבצוות המקצועי ביקרו את העובדה שהוא מרבה לשחק לבד ולא משתף את חבריו.

הבלם מורד מגמאדוב יפתח כבלם לצדו של המקדוני הבינלאומי בובאן גרנצ'ארוב. סולי צמח, שחלה בשבוע שעבר ונכנס כמחליף בגלל פציעה מוקדמת, יפתח בהרכב במקום רועי בקל הצעיר. גם אסמעיל עאמר, שלא שיחק בשבוע שעבר בגלל הרחקה, יחזור להרכב.

היום, בצל פרשת הבילויים בקבוצה שבעקבותיה הזהיר המאמן את שחקניו שלא לבלות לפני אימונים בעקבות מידע שהגיע אליו, השחקנים צפו בקלטת המשחק מול מכבי תל אביב מהסיבוב הראשון.

הקשר דליבור סטבאנוביץ' לא נטל חלק באימון המסכם והגיע בכדי לשוחח עם ההנהלה. הצדדים מנסים למצוא פתרון שיגרום לשחקן נבחרת סלובניה לעזוב לארצו במהירות האפשרית. הקשר לירן כהן שוב לא ייכלל בסגל וצפוי לעזוב בינואר.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; אסמעיל עאמר, בובאן גרנצ'ארוב, מורד מגמאדוב, קובי גנון; סולי צמח, סירמנה דמבלה, עומר בוקסנבוים, דני פרדה; פבלו בסטיאניני, עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully