וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - הפועל פ"ת: בסימן שינויים בהרכבים

גורמן צפוי להחליף את דג'קרידג'ה שעבר ניתוח אצל מחפוד, אלימלך יחליף את דורי. צ'קול ולביא עשויים לפתוח באשדוד (שבת, 19:00)

הקשר האחורי של הפועל פתח תקוה, מרק גורמן, צפוי לפתוח בהרכב הקבוצה במשחק החוץ מחר מול מ.ס אשדוד. גורמן יחליף בהרכב את קוני דג'קרידג'ה שעבר ניתוח בברכו בשבוע שעבר וייעדר עד לאחר הפגרה. הקשר שזומן לאחרונה לנבחרת האולימפית תורגל בהרכב ביום רביעי, אך אתמול (חמישי) תורגל בהרכב השני. יחד עם זאת, ההערכות הן שהשחקן יפתח בהרכב ויפתח לצד אייל שן ויוסי רוזן בקישור האחורי.

השוער שביט אלימלך יפתח גם הוא בשער במקום שניר דורי. אלימלך החלים מקרע חלקי במיניסקוס והצוות המקצועי מעדיף שוער עם ניסיון. החלוץ שמעון אבוחצירא צפוי לחזור להרכב על חשבונו של הקשר אבי ריקן ולפתוח לצד אחמד קאסום בחוד ההתקפה. הקשר שגיב כהן ימשיך לפתוח כמגן שמאלי ואילו שוקי נגר ימתין להזדמנות מהספסל. אתמול תרגלו המנג'ר זאב זלצר והמאמן אלי מחפוד מספר הרכבים, שכללו בין היתר את חן עזריאל. החלוץ יפתח על הספסל לאחר שהחלים מהפציעה וייתכן שישותף.

הרכב משוער: שביט אלימלך; אורי אוזן, סטיבן אופיי, גל כהן, שגיב כהן; יוסי רוזן, אייל שן, מרק גורמן, ג'וניור ויזה; שמעון אבוחצירא, אחמד קאסום.

צ'קול עשוי לחזור להרכב

קשר מ.ס אשדוד, קובי דג'אני, סובל מקרע בשריר רגלו והוא לא יכלל בסגל הקבוצה למשחק בו תארח קבוצתו מחר ( שבת, 19:00, אצטדיון הי"א ) את הפועל פתח תקוה. דג'אני יעבור בתחילת השבוע הבא מספר בדיקות לאבחון מצב הפציעה והוא צפוי להיעדר כמספר שבועות מהמגרשים.

בנוסף לדג'אני יחסר מחר המאמן יוסי מזרחי כנראה גם את אדיר טובול החולה, שלא נטל חלק באימון המסכם. גם מתן אוחיון הצעיר שהורחק במחזור הקודם לא נמצא בסגל. ליאור ראובן צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני ורחמים צ'קול, שהושעה מהמשחק הקודם בקרית שמונה על ידי מאמנו בגלל עבירה משמעתית, עשוי לחזור לעמדת המגן השמאלי.

אופציה נוספת היא שמאור זוהר ישחק באגף שמאל של ההגנה. בקישור צפוי אמיר לביא לפתוח במקומו של דג'אני הפצוע. הקשר יוסי אופיר החלים ממחלה ויפתח במרכז הקישור לצידם של דוד רביבו וברוך דגו.

ראשי המועדון הגישו הבוקר תלונה במשטרה לאחר שאחד המשרדים במתחם האצטדיון נפרץ ונגנבו ממנו שלושה מסכי LCD, מספר מחשבים וכמה זוגות נעליים. בסך הכל נגרם נזק באומדן של כ-40 אלף שקלים.

הרכב משוער: יוסי שקל, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, רוג'ריו דוס סנטוס, רחמים צ'קול, יוסי אופיר, אמיר לביא, דוד רביבו, ברוך דגו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully