וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף שבוע אדום

הפועל תל אביב מארחת את עירוני קרית שמונה בניסיון להיצמד לחיפאים במאבק על האליפות. גם הפועל ב"ש תנסה לחלץ ניצחון במשחק מול הפועל כפ"ס

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 7.68 (10 ש"ח יניבו 77 ש"ח)

משחק מספר 1: מכבי נתניה - בני סכנין. נתניה רוצה לכפר על שתי תוצאות התיקו האחרונות שלה ומארחת בקופסא את הסכנינאים שחגגו במחזור האחרון ניצחון שלישי העונה. אלא שנתניה לא כל כך טובה בבית ומציגה כדורגל לא משכנע. אנחנו מאמינים כי סכנין תדע לתעל את האנרגיות כדי לסיים בתיקו. ההימור: איקס (3.2)

משחק מספר 4: הפועל באר שבע - הפועל כפר סבא.
באר שבע דעכה במחזורים האחרונים ולא הצליחה להשיג תוצאות שיקדמו אותה בטבלה. בינתיים כשהפועל חיפה בורחת, באר שבע נאלצת להילחם עם הפועל רמת גן על המקום השני ופוגשת את היורדת, שנמצאת בשלב של חוסר ודאות לגבי עתידה. למרות זאת, אנחנו מאמינים שבאר שבע תנצח. ההימור: 1 (1.5)

משחק מספר 27: מידלסבורו - ארסנל. התותחנים חיברו ניצחון שני ברציפות במחזור האחרון אחרי שגברו 0:1 על וויגאן, למרות שלא הציגו יכולת מספקת. ארסנל רחוקה כעת שמונה נקודות מליברפול הראשונה וכעת פוגשת יריבה, שנמצאת במקום ה-12. הבורו לא ניצחו כבר ארבעה משחקים ולא נראה שהניצחון יגיע דווקא עכשיו. ההימור: 2 (1.6)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 5.81 (10 ש"ח יניבו 58 ש"ח)

משחק מספר 38: הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה.
האדומים מרוצים מאוד מהתיקו בקרית אליעזר נגד מכבי חיפה, אך למרות זאת פער שבע הנקודות מהירוקים נשמר. הפועל תל אביב צריכה להתבגר כדי להילחם על האליפות ומשחק מול קרית שמונה הוא קריטי לטובת העניין. אחרי שאלי כהן הודיע כי הוא מצטרף לקבוצה כמאמן, בקרית שמונה ייכנסו לעניינים וישובו לאיים. אך בינתיים כהן עדיין בחוץ, והאדומים ישיגו ניצחון חשוב. ההימור: 1 (1.25)

משחק מספר 55: טוטנהאם - מנצ'סטר יונייטד. האלופה ממש לא מרשימה עד עכשיו בליגה וגם במחזור האחרון היא ניצחה רק בדקה ה-90 משער של קאריק. היונייטד רחוקים שש נקודות מליברפול ויודעים שכדי לא לפספס את הצמרת הם חייבים לנצח. אלא שטוטנהאם משתדרגת ממחזור למחזור מאז שהגיע הארי רדנאפ והיא בהחלט יכולה לחלץ נקודה בוויט הארט ליין. ההימור: איקס (3.1)

משחק מספר 75: ברצלונה - ריאל מדריד. האל קלאסיקו מפגיש את בארסה הדוהרת ואת ריאל המאכזבת, שמינתה השבוע את חואנדה ראמוס למאמנה. ראמוס הודיע שריאל תילחם על הניצחון והיא גם מסוגלת להשיג אותו, בניגוד למה שאמר קודמו בתפקיד, אך היכולת של בארסה היא הרבה מעבר לליגה ונראה שבמשחק הכל כך חשוב הזה היא גם תשיג אותו. ההימור: 1 (1.5)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully