וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה את אבלינו 72:86

מרכוס בראון (26 נקודות) הוביל את מכבי תל אביב לניצחון שני העונה על אבלינו החלשה, שקירב אותה משמעותית אל הטופ-16 בניצחון 72:86. למרות יכולת מזעזעת של ארויו, חבריו התגייסו והשיגו ניצחון רביעי העונה ביורוליג וראשון בחוץ

בדיוק למשחק הזה חיכתה מכבי תל אביב. אחרי התצוגות הלא משכנעות עד כה ביורוליג, הצהובים חוזרים לאיים, ולמרות שזו רק אבלינו, מכבי חגגה ניצחון רביעי העונה, 72:86, שמחזיר לה מעט מכוח ההרתעה שהלך לה לאיבוד מתחילת העונה. יכולת משובחת של מרכוס בראון (26 נקודות) הראתה בדיוק מדוע הביאו אותו ויחד איתו מכבי בהחלט יכולה לשאוף לקצת יותר מטופ-16.

מכבי לא פגשה קבוצה גדולה, אך גם לא נתנה משחק גדול. האיטלקים החלו עם מופע שלשות מרהיב, אך בכל מה שקשור לחדירה לסל היא הייתה רעה. טרביס בסט ותמאר סליי ניסו לעשות משהו, אך למול המשחק הקבוצתי, שסוף סוף ראו משהו ממנו במכבי, לא היה להם סיכוי. ליאור אליהו שוב נתן משחק התקפה טוב ואחרי שבשבוע שעבר הייתה זו ציבונה שהרגישה אותו היטב, הפעם הייתה זו אבלינו שראתה אותו צולף מהשדה ומהעונשין. אלא שההגנה שלו שוב לקתה בחסר ואיפשרה לאבלינו להימנע מתבוסה גדולה יותר.

אבלינו מבינה כעת שהסיכוי שלה לסיים במקום הרביעי בבית אינו גדול, בעקבות ספיגת ההפסד השני העונה למכבי, אך גם במכבי יש רק אופטימיות זעירה, שכן אחרי הניצחונות אמש (רביעי) של ציבונה ומלאגה המקומות הגבוהים יותר נראים כעת בלתי ניתנים להשגה.

אלטון בראון, שעדיין לא שיחק העונה, אמור להוסיף מחץ ולתת את התוסף המשמעותי, אך בלי יכולת סבירה של קרלוס ארויו (1 מ-11 מהשדה), שהיה חלש מאוד, זה בהחלט יהיה קשה. בשבוע הבא ייצאו הצהובים לצרפת למשחק מול לה מאן, שנחשב לקריטי עבורם כדי לשפר את המאזן, שעדיין נחשב לחלש במונחים של מכבי (ארבעה ניצחונות משבעה משחקים).

מהלך המשחק

מכבי תל אביב עלתה בחמישייה עם עומרי כספי, יניב גרין, ד'אור פישר, מרכוס בראון וקרלוס ארויו. אבלינו פתחה עם מרקו טושק, אריק וויליאמס, תמאר סליי, כריס וורן וטרביס בסט.

רבע 1

אבלינו פתחה את המשחק עם שלשה של תמאר סליי, אקס הפועל ירושלים, אך מכבי דאגה לשמור על משחק צמוד עם נקודות מהשדה. אלא שטרביס בסט ושוב סליי דייקו מחוץ לקשת והשאירו את מכבי מתוסכלת. קרלוס ארויו נתקע בהתקפה בדקות הראשונות ונשלח לספסל, בעוד ליאור אליהו ודרק שארפ נקראו לעזור לצהובים, שדאגו לעצמם ליתרון מינימלי. אליהו הזכיר את היכולת מהשבוע שעבר וקלע ארבע נקודות רצופות. ארויו חזר וקבע את היתרון הגדול ביותר של מכבי (16:22), אך אבלינו צמצמה במהירות ל-22:20 בסיום הרבע.

רבע 2

מרקו טושק קלע בפתיחת הרבע את השלשה החמישית של אבלינו עד אותו שלב. אלא שנקודות מהקו ולאחר מכן חדירה של מרכוס בראון סידרו 23:28 לצהובים. בשלב הזה אבלינו ניצלה הגנה חדירה של מכבי תל אביב, שבזבזה את היתרון. ארויו שוב נשלח לספסל ודרור חג'ג' קיבל את ההזדמנות במקומו, בזמן שאבלינו השוותה ל-32:32 מהעונשין באמצע הרבע. גרין אמנם הגדיל את היתרון לשש, אך דיינר קלע מחוץ לקשת ושמר את אבלינו בעניינים. שלשה של שארפ בשניות הסיום סידרה יתרון 40:48 למכבי במחצית שבה אבלינו קלעה שמונה שלשות (לעומת שתיים בלבד של מכבי).

רבע 3

ליאור אליהו ויניב גרין שיתקו בפתיחת הרבע השלישי את ההגנה האיטלקית והעלו את מכבי ליתרון הגבוה ביותר עד אותה נקודה (40:51). גם בראון המשיך לחגוג עם שלשה שנייה שלו במשחק מול האין הגנה של האיטלקים באותן דקות. משחק רע של טל בורשטיין, שכלל ארבע עבירות, החטאות והגנה חדירה, השאירו את אבלינו עם פער מחיק ועם סכנה למשחק צמוד ברבע האחרון, כשסליי קלע את הנקודות לאבלינו באותן דקות. סל של בסט הוריד את ההפרש ל-65:56 בסיום הרבע.

רבע 4

בראון ופישר המשיכו לנפק את הנקודות של הצהובים, שהביאו לפתיחת פער מרגיע עבורם, אך יכולת איומה של ארויו מנעה פתיחת מבערים מוחלטת. סליי ניפק את השלשה הקבועה שלו ומכבי החלה להיבהל מעט, אך בזכות החטאות של זריקות פשוטות של האיטלקים, היא קיבלה נחמה, כשהפער הדו ספרתי נשמר. אנדראה קרוסאריול ודניאלה צ'ינצ'יאריני עלו מהספסל וצימצמו ל-76:69. אלא שהטעויות בהמשך עלו לה ביוקר ומכבי הבטיחה לעצמה את הניצחון 72:86.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: מרכוס בראון 26, ליאור אליהו 18 (10 ריבאונדים), ד'אור פישר 17 (10 ריבאונדים), יניב גרין 14 (7 ריבאונדים), דרק שארפ 3, טל בורשטיין, עומרי כספי, דרור חג'ג' וקרלוס ארויו (1 מ-11 מהשדה, 0 אסיסטים) 2 כל אחד. אלטון בראון, ג'ייסון וויליאמס וטרה סימונס לא שותפו.

קלעו לאבלינו: טראביס בסט 17, תמאר סליי 14, מרקו טושק 13, דרייק דיינר 9, אנדראה קרוסריול 8 (7 ריבאונדים), כריס וורן 5, אנטוניו פורטה 4, דניאלה סינסיאריני 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully