וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "חובת ההוכחה היא על השחקנים"

11.12.2008 / 18:30

מכבי ת"א מתכוננת למכבי פ"ת, ומאמנה מצפה לאותה הקרבה שהפגינו מול בית"ר: "אלה דברים שלא צריכים להיות יוצאי דופן". מלול בספק

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

נמני: "מי שמשחק צריך לתת הרבה מעבר למה שהוא נתן עד היום"

מכבי תל אביב ערכה הערב (חמישי) אימון לקראת משחקה נגד מכבי פתח תקוה (שבת, 17:00). הבלם איגור טומאסיץ', שנפגע השבוע ברגלו, לא השתתף באימון. גם הקשר ג'ונתן אסוס, שסובל ממתיחה, לא התאמן. אבי נמני חסר גם את שני המגנים הצעירים שלו, דור מלול, שסובל מכאבי גב, ושרן ייני, שסובל ממתיחה בשריר הירך. השניים קיבלו הערב מנוחה, טופלו, וזאת כדי לא להעמיס עליהם לקראת המשחק בשבת. במכבי תל אביב מעריכים שמלול וייני יהיו כשירים למשחק באורווה.

אבי נמני: "אנחנו רוצים להמשיך את הדרך שהתחלנו לפני מספר שבועות. אנחנו במגמת התקדמות ואנחנו רוצים שההתקדמות הזו תמשך. המשחק מול בית"ר שייך להיסטוריה, אנחנו צריכים לחשוב מעכשיו רק על המשחק הבא ולהתכונן אליו בהתאם. התכוננו אליו כל השבוע והשחקנים יודעים מול מה הם עומדים. חובת ההוכחה היא על השחקנים, הם הראו שיש להם את היכולת, למי שהיה ספק בכך עד היום, וצריך להמשיך באותה יכולת".

נמני נשאל מה הוא לקח מהתיקו המאופס נגד בית"ר, לקראת המשחק הקרוב, והשיב: "אם לחלק מהקהל היה ספק לגבי יכולתם של מספר שחקנים, אז במשחק עם בית"ר השחקנים הוכיחו שהספק הוסר. היה, בנוסף ליכולת, גם משחק לחימה יוצא דופן אצל כולם, ואני חושב שאלה דברים שלא צריכים להיות יוצאי דופן כלפי כל מי שקשור במכבי תל אביב ומשחק במכבי תל אביב. אלו דברים שצריכים להיות באופן טבעי וזה גם מה שיהיה בעתיד". המנג'ר התייחס למסר החד משמעי שהעביר השבוע לשחקניו, בכל הקשור לרמת ההשקעה, ואמר: "אנחנו נצטרך לראות על הדשא אם השחקנים הבינו את המסר או לא. המסר הוא מאוד ברור. זה לא איום, זו עובדה, ואלו דברים שיראו אותם בשטח. אני חושב שבאופן כללי כל מי שמשחק צריך לתת הרבה מעבר למה שהוא נתן עד היום. צריכים לעזור לקבוצה, וכולם פה צריכים לעזור אחד לשני כדי שהעסק הזה יצליח".

נמני ביקש לא להתייחס ליריבה, אך בכל זאת אמר: "אין לי ספק שלמכבי פתח תקוה יש את השאיפות שלה ואת הרצונות שלה, אבל אני לא יכול להתעסק כרגע במכבי פתח תקוה, אלא רק במכבי תל אביב, וזה מה שאני מתכוון לעשות".

קפטן הקבוצה משה מישאלוב: "אפשר להגיד שאנחנו במגמת השתפרות. יהיה לנו משחק קשה נגד מכבי פתח תקוה, ונשתדל לעשות הכל כדי להמשיך ביכולת הזו. אנחנו לא מסתכלים על מה שהיה עד עכשיו, אנחנו מסתכלים רק קדימה, על המשך השיפור שלנו. נצטרך להביא בשבת הרבה לב, נשמה ויכולת כמובן, וזה העיקר מבחינתנו". מישאלוב נשאל האם השיחות שערכו היו"ר אביב בושינסקי והמאמן אבי נמני תרמו לשיפור יכולת הקבוצה, וענה: "אפשר להגיד שזה תמיד עוזר. אבל כל מה שמעניין אותנו זה מה שיקרה בשבת. הדיבורים על ינואר לא מעניינים אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully