וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: סוף סוף ניצחון להרצליה

אחרי שמונה הפסדים רצופים חזרה הקבוצה של שיימן לנצח, עם 1:2 על ירושלים. אחי נצרת המוענשת נוצחה בביתה 2:1 על ידי הפועל רעננה

המחזור ה-14 בליגה הלאומית נפתח אתמול (שישי) עם הקרבות על המקום השני בליגה, עליו נלחמות בשלב הזה הפועל רמת גן והפועל באר שבע. אלא שהשתיים השיגו את מה שהן ציפו, כלומר ניצחונות, ושמרו על הסטטוס קוו בצמרת, עם המתנה מורטת עצבים עד יום שני, אז תתמודד הפועל חיפה מול עירוני רמת השרון.

באר שבע ניצלה משחק חלש של הפועל כפר סבא, שהספיק לה לניצחון ביתי 0:1 משער של איגור קוסטרוב, אך למרות זאת הקהל הבאר שבעי המשיך לקלל את גיא לוי. הפועל רמת גן מצידה ניצחה את הקבוצה החלשה ביותר בליגה, עירוני קרית אתא, אותה ניצחה 1:3 למרות שהייתה כבר בפיגור של 1:0.

היום (שבת), השיגה מכבי הרצליה, עם דני עציוני על הקווים, ניצחון ראשון לאחר רצף של שמונה הפסדים, כשגברה 1:2 על הפועל ירושלים. במשחק השני גברה הפועל רעננה על אחי נצרת 1:2.

ביום חמישי התקרבה עכו לחצי גמר גביע הטוטו אחרי שניצחה 1:2 את עירוני רמת השרון. אלכס לויט (5) כבש את היתרון לרמת השרון, עומאר עבדול עזיז (48) ותומר טיאר (86) העניקו את הניצחון לפני הגומלין שיכריע מי תעלה לשלב הבא.

הפועל באר שבע - הפועל כפר סבא 0:1

הפועל באר שבע הביאה קצת שקט לאוהדים שלה עם ניצחון ליגה חשוב מאוד על כפר סבא, שמצידה רואה לאט לאט כיצד ליגת העל שלה מתרחקת לה. אחרי שבשני המשחקים האחרונים הבאר שבעים פישלו, הם הביאו ניצחון קטן, אך שמביא הרבה מוראל לבירת הנגב.

בדקה ה-63 אוהד קדוסי הגביה כדור לאיגור קוסטרוב וגלגל כדור למול שער חשוף לגמרי. כפר סבא סופגת הפסד ומשלימה שני משחקים רצופים ללא ניצחון, מה שממקם אותם כעת במקום השביעי המאכזב מבחינתם.

גיא לוי, מאמן באר שבע, היה מרוצה בסיום ואמר: "זה היה קשה, אבל ידענו שקל זה לא יהיה. כפר סבא היא קבוצה חזקה והניצחון הזה משמעותי אחרי שני המשחקים האחרונים שלנו. הניצחון הזה חשוב לקבוצה. יש לנו שחקנים ברמה יוצאת מן הכלל, כי אנשים שעומדים בלחצים כאלה, מגיע להם קרדיט גדול".

הפועל רמת גן - עירוני קרית אתא 1:3

למרות התוצאות הלא מספקות לאחרונה, רמת גן של יובל נעים נמצאת במקום השני ואחרי הניצחון על עירוני קרית אתא גם הביטחון חזר לאורדונים, שניצחו את הקבוצה החלשה ביותר בליגה. רמת גן, שסיימה ב-0:0 במחזור האחרון נגד הפועל כפר סבא, באה במטרה ברורה לנצח ולהשתיק את הביקורת על חוסר היציבות שאיפיין אותה לאחרונה.

את המשחק פתח טקס פרידה מקרלוס צ'קאנה. דווקא עירוני קרית אתא הובילה משער של שי דהאן בדקה העשירית, אך רמת גן לא נבהלה וחזרה לעניינים עם שערים של ג'ורג' דאטורו (11), מור גולן (80) וקובי חסן (87) ששמרו את רמת במקום השני ועם עמדה מצוינת ובהמתנה לראות מה תעשה הפועל חיפה ביום שני.

מכבי אחי נצרת - הפועל רעננה 2:1

המארחים, שנעצרו בשלושת המחזורים האחרונים בהם לא ניצחו, התוודעו לעונש של משחק בית ללא קהל בעקבות אירועי המשחק מול הפועל עכו בשבוע שעבר וגם איבדו שלושה שחקני הרכב לתקופה ארוכה. הערב הבינו כולם עד כמה קשה היה העונש, כשנצרת ירדה מנוצחת 2:0 בידי הפועל רעננה.

בשבוע שעבר דיבר מאמן האורחים אלי כהן על הנאיביות של קבוצתו, אך שחקניו התאוששו במהרה וחזרו למסלול הניצחונות מול אחת היריבות שלהם על הכרטיסים האחרונים לליגת העל. הבלם חיים מלכה, שטעות שלו הובילה לשער הראשון של הפועל חיפה בשבוע שעבר, החזיר את החוב עם שער יתרון בדקה ה-38. דודו ביטון הכפיל בדקה ה-78 וצ'ם אנטויה הספיק רק לצמק בתוספת הזמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מכבי הרצליה - הפועל ירושלים 1:2

עם חוסר הוודאות שקיים בהרצליה, לא פלא שהקבוצה שהתה במקום הלפני אחרון ערב המחזור. אחרי פתיחת עונה איומה בהדרכתו של אייל לחמן, פיטר הבעלים, אריאל שיימן, את המאמן שבינתיים התקדם לליגת העל, וצירף במקומו את שמעון הדרי, שלא הצליח להביא ניסים לבונבוניירה. בינתיים גם הדרי עזב והיום עמד על הקווים דני עציוני, מאמן ממחלקת הנוער של המועדון

השינוי עשה את שלו ובהרצליה סוף סוף יכולים לרשום ניצחון ליגה אחרי שמונה הפסדים רצופים. דווקא האורחים מירושלים עלו ראשונים על הלוח משער שביעי העונה של שי אהרון בדקה השביעית. הרצליה לא נשברה והפכה את התוצאה משערים של שחקני הרכש אלי ביטון (28) ואלן מסודי (78).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully