וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי לא מאמין לריאל מדריד

קשר ברצלונה טוען: "ריאל תמיד תתאושש. לפני שנתיים, הם היו במצב דומה ולקחו אליפות". (שבת, 23:00, שידור ישיר בספורט 5)

ככל שמתקרבים ליום שבת, ההתרגשות בספרד גוברת. עד לפני כמה ימים יחסי הכוחות בין ריאל מדריד לברצלונה נראו ברורים לחלוטין, במיוחד כשמאמנה הקודם של ריאל מדריד, ברנד שוסטר, הצהיר ש"בלתי אפשרי לנצח את בארסה", אבל פתאום נדמה שבעצם הכל פתוח, שלדרבי חוקים שלו, שמוקדם מדי להספיד אימפריה גאה כמו ריאל מדריד, שבעצם ברצלונה יכולה להיות פגיעה (ד"ש משחטאר דונייצק), שאולי חואנדה ראמוס יכול לשנות את השבירות המנטלית של הלבנים, שבמשחק גדול כמו 'אל קלאסיקו' הכל יכול לקרות.

ריאל התפוצצה אמש בסנטיאגו ברנבאו על זניט סנט פטרסבורג 0:3. אריאן רובן היה אמש כוכב הניצחון במחזור הסיום של שלב הבתים בליגת האלופות. אלא שההולנדי לא יוכל ליטול חלק ב'אל קלאסיקו' עקב האדום הדי מטופש שהוא ספג במשחק הליגה נגד סביליה.

"היינו חייבים להתעשת אחרי ההפסד לסביליה", אמר ההולנדי, "ועשינו זאת". לגבי מאמנה החדש של הקבוצה חואנדה ראמוס אמר רובן: "אנחנו עדיין לא מכירים אותו מספיק. קודם נשחק נגד ברצלונה. נכיר אחד את השני טוב יותר אחרי סוף השבוע. הוויבים בינתיים מאוד חיוביים. הוא מאוד ברור במה שהוא רוצה".

רובן אף התייחס למה שחבריו צריכים לעשות על כר הדשא של הקאמפ נואו: "הם יהיו חייבים לתת הכול. כל דבר יכול לקרות במשחק. חבל לי מאוד שאני אחמיץ את המשחק".

צ'אבי: "נקמה היא לא מקור למוטיבציה"

מהצד הקטאלוני של המפה, קשר ברצלונה צ'אבי לא מאמין לכל השמועות והאמירות שיוצאות מהתקשורת לגבי משבר המתחולל בריאל מדריד. השחקן הדינמי מנסה למנוע את השאננות שעלולה אולי להיווצר אצל חבריו. "בארסה ומדריד תמיד היו מאוזנות", אמר צ'אבי. "כשאחת מצליחה, השנייה מסתגלת וזה מה שקורה גם עכשיו. אבל הסיטואציה שבה הם נמצאים היא לא קשה כפי שמנסים לצייר אותה בתקשורת. אני לא חושב שהם במשבר. זו קבוצה שתמיד תתאושש. לפני שנתיים, הם היו במצב דומה והם עשו קאמבק עד לזכייה באליפות".

צ'אבי גם התייחס למצבה של קבוצתו: "מה שחשוב זה שאנחנו מסתכלים על מה שקורה בברצלונה ולא בבירה. אנחנו נמצאים בכושר הכי טוב ואני חושב שהניצחונות שלנו משפיעים עליהם".

לבסוף התייחס צ'אבי לרצון של נקמה של בארסה על ה-1:4 שריאל החטיפה ליריבתה בשנה שעברה. "בכדורגל, תמיד יש את המחשבה והאפשרות לנקום. אבל תמיד כאשר אנחנו משחקים נגד ריאל, לא צריך להשתמש בנקמה כמקור למוטיבציה. יש לנו מספיק רצון לנצח אותם גם כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully