וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני LDU קיטו כבר עומדים בתור

מחזיקת הליברטדורס אולי תפגוש את מנ' יונייטד באליפות העולם לקבוצות ושחקניה חולמים על החולצה של רונאלדו. בלם צ'לסי אלכס רוצה לעזוב

אחד הדברים היותר מקובלים במשחקי ידידות או במשחקים רשמיים בינלאומיים הם חילופי החולצות בין השחקנים בסיום המשחק. זה גם לא סוד ששחקנים רבים, אלמוניים יותר, מנסים להשיג את החולצות של השחקנים הטובים יותר.

היום (חמישי) תחל אליפות העולם לקבוצות. האליפות תכלול שבע קבוצות ביניהן אלופת אירופה, מנצ'סטר יונייטד, ומחזיקת גביע הליברטדורס, LDU קיטו. שחקני הקבוצה האקוודורית לא חושבים על זכייה כי אם הם בונים על החלפת החולצות עם שחקני השדים האדומים. כמובן שבראש התור עומד כריסטיאנו רונאלדו. רק לשם השוואה המשכורת הגבוהה ביותר של שחקן קיטו, כ-200 אלף דולר, שוות ערך למשכורת השבועית של רונאלדו.

"הם קבוצה נהדרת עם שחקנים גדולים", אמר שחקן קיטו פטריסיו אורוטיה. אורוטיה ידוע כחובב חולצות גדול והוא מחזיק באוסף של כ-100 חולצות שהחליף עם שחקנים במרוצת הזמן. "זה מתנות נחמדות עבור הילדים שלי, שיוכלו להעביר זאת בירושה. אספתי הרבה חולצות במהלך השנה בגביע הליברטדורס". אבל כמובן שאורוטיה מכוון ישירות לחולצה של מספר 7. "אם נגיע לגמר אני ממש רוצה להחליף חולצה עם רונאלדו. אני מאמין שגם כל שאר השחקנים בקבוצה ינסו".

אלכס רוצה לעזוב את צ'לסי בינואר

בלמה הברזילאי של צ'לסי, אלכס, מבקש להשתחרר מהקבוצה במהלך חודש ינואר, כאשר ייפתח לחון ההעברות באירופה. אלכס שותף ב-12 משחקים בלבד העונה והוא מחפש אחר קבוצה בה יכול לשחק באופן סדיר יותר.

"אמרתי לקבוצה לפני מספר ימים שאני רוצה לעזוב", אמר אלכס לעיתון 'הסאן'. "יש לי הרבה אופציות, אבל אני חייב לחשוב עליהן ולראות אם צ'לסי אכן תשחרר אותי בינואר".

אלכס עבר לסטמפורד ברידג' מסנטוס הברזילאית ב-2004, אבל הוא הושאל למשך שלוש שנים לפ.ס.וו. איינדהובן עקב בעיות של אשרות עבודה. אלכס הוא המחליף הראשון לקפטן ג'ון טרי ולפורטוגלי ריקרדו קרבאליו, אבל כנראה שזה לא מספיק לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully