וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס: "אפשר לנצח את ברצלונה"

חואנדה ראמוס קיבל ביטחון אחרי הניצחון במשחק הבכורה מול זניט, וסתר את התאוריה של שוסטר. יונייטד השוותה שיא משחקים ללא הפסד

חיוכים נדירים בריאל מדריד. מחזות שמחה לא אופייניים נרשמו אמש (רביעי) בברנבאו, אחרי שהאלופה הספרדית גברה 0:3 קליל על זניט סט פטרסבורג במחזור הסיום של שלב הבתים של ליגת האלופות, ובמשחקו הראשון על הקווים של חואנדה ראמוס הצליחו הלוס בלאנקוס לצבור מעט ביטחון לקראת ה"אל קלאסיקו" מול ברצלונה. רק לפני כמה ימים הצהיר ברנד שוסטר ש"זה בלתי אפשרי לנצח את ברצלונה בקאמפ נואו" (דבר ששחטאר דונייצק הוכיחה כי הוא אכן אפשרי) ופוטר, וראמוס מראה שהוא עשוי מחומר אחר. "אמרתי את זה להם, ואני אומר את זה גם עכשיו", הצהיר ראמוס, "אני מכיר את השחקנים האלה, ואם הם יציגו את היכולת המקסימלית שלהם, זה בהחלט אפשרי לנצח את ברצלונה".

"אני יכול להיות יותר חיובי אחרי הניצחון הזה", אמר ראמוס, "משחק אחד לא יכול לבשר על שינוי, זאת הולכת להיות עבודה קשה, אבל אפשר לפחות להיות מעודדים מזה שלא ספגנו. התוצאה לא כל כך חשובה מבחינתי, כמו היכולת של השחקנים והמאמץ שהם השקיעו. השחקנים רוצים לשנות את המצב, וזה בידיים שלהם".

ריאל הכניסה במחצית השנייה את מצלדר לאגף השמאלי, מאחר שמרסלו לא יוכל לשחק בשבת מול בארסה, וכמו כן גם יז'י דודק פתח בשער במקום קסיאס בהחלטה מפתיעה. לגבי מצלדר אמר ראמוס: "יש לנו בעיות באגף השמאלי, ונצטרך למצוא פתרונות לקראת שבת. ניאלץ לעבוד על זה בימים הקרובים". והאם דודק יחליף את קסיאס? "הוא השוער של נבחרת ספרד, ובין הטובים בעולם", אמר ראמוס על קסיאס, "אבל רק בערב המשחק אחליט על ההרכב שיפתח מול ברצלונה".

יובה עשתה את העבודה

מי שכן הצליחה לסיים ראשונה בבית היא יובנטוס, שסיימה ב-0:0 דל ומשעמם מול באטה בוריסוב, אך הצליחה להשיג את הנקודה המיוחלת. סבסטיאן ג'יובינקו החטיא פנדל שיכול היה להבטיח את הניצחון, אבל המאמן קלאודו ראניירי יודע שהמטרה הושגה. "ניסינו לא לספוג שער", אמר המאמן, שיודע שקבוצתו לא ייחסה למשחק הזה יותר מדי חשיבות, במיוחד לקראת המפגש בליגה מול מילאן: "חשוב מאוד מבחינתנו שאף אחד לא נפצע". ומה הלאה באירופה? "דבר אחד אני יודע - כל מי שנקבל בשלב הבא תהיה קבוצה קשה וחזקה", סיכם ראניירי.

יונייטד נמנעה ממבוכה

לא להופעה כזאת ציפו אלכס פרגוסון ושחקני מנצ'סטר יונייטד כשהגיעו בתחילת הערב לאולד טראפורד, למשחק ביתי נגד אלבורג. השדים האדומים אמנם הוליכו בפתיחה משער של טבז, אבל שני שערים של האורחים מדנמרק הפכו את התוצאה, ורק שער שיוויון של ויין רוני מנע מבוכה גדולה מאלופת אנגליה ואוהדיה. "אנחנו מנסים לנצח כל משחק בבית", אמר רוני בסיום. "במיוחד אחרי שאנחנו מובילים. אנחנו מאוד מאוכזבים שלא לקחנו את שלוש הנקודות".

בעקבות התיקו, השוותה יונייטד שיא בליגת האלופות עם 19 משחקים ללא הפסד, אבל נראה שגם זה לא ניחם את החלוץ האנגלי. "לא שיחקנו מספיק מהר במחצית הראשונה, חטפנו שערים במתפרצת, דברים בסיסיים. אנחנו צריכים להיות יותר טובים מזה. אני יודע שאנחנו מסוגלים לשחק יותר טוב, ואלבורג הגיעה עם רצף של 10 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, ככה שהם בוודאי קבוצה טובה יותר מהפעם האחרונה שפגשנו אותם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ארסנל שוב מזגזגת

ארסנל שוב יוצאת מאוכזבת מעוד ערב לא קל בליגת האלופות, אחרי הפסד 2:0 לפורטו שהשאיר אותה במקום השני בבית. "לא היינו במשחק בשום רגע", אמר בסיום השוער מנואל אלמוניה, ששימש כקפטן בהעידרו של ססק פברגאס, "לא החזקנו בכדור, לא היינו מדויקים, לא שלטנו במשחק, וכשמשחקים ככה תמיד מפסידים. הפסדנו 2:0, אבל למעשה לא בעטנו בכלל לשער שלהם".

התותחנים אומנם שיחקו בהרכב משני לחלוטין, אבל זה לא מונע מארסן ונגר תחושה רעה. "דווקא הרגשנו די בנוח על המגרש עד שספגנו את השער", אמר המאמן, שממשיך לחפש קצת יציבות מחניכיו ולהשיג איזשהו רצף של ניצחונות, "מה זבעיקר היה מאכזב הייתה העובדה שכשניסינו לחזור למשחק, לא הצלחנו להיות מסוכנים. איבדנו כדורים שוב ושוב, וכמעט שספגנו עוד שערים".

מנגד, ונגר לא מודאג מהעובדה שקבוצתו מדורגת שנייה בבית, ותיאלץ לפגוש אחת מהקבוצות החזקות יותר. "זה בכל מקרה יהיה קשה", אמר ונגר, "אנחנו נהיה מוכנים, ויש לנו סיכוי טוב מול קבוצה ביבשת".

בצד השני של המגרש חגגה פורטו עוד קמפיין מוצלח באירופה. "הטקטיקה שלנו ניצחה את המשחק הזה", אמר המאמן חסואלדו פריירה, "היינו ראויים לניצחון הזה, והעובדה שניצחנו בכל שלושת המשחקים האחרונים בשלב הבתים תשלח אותנו עם הרבה ביטחון לשמינית הגמר".

פיורנטינה עושה בושות

11 מתוך 16 הקבוצות שהעפילו לשמינית הגמר הן משלוש הליגות הגדולות של היבשת - אנגליה, ספרד ואיטליה. הנציגה היחידה של שלוש המדינות הללו שלא הצליחו להעפיל שלב היא פיורנטינה, שניצחה ברומניה במשחק משעמם את סטיאווה בוקרשט, והתנחמה במקום בגביע אופ"א. "זה היה משחק חשוב עבורנו", אמר מאמן הוויולה צ'זארה פרנדלי, וניסה להסביר את היכולת הלא מרשימה: "הדבר היחיד שהיה חשוב מבחינתנו היה להשיג תוצאה טובה. תמיד האמנתי בקבוצה הזאת, ואנחנו יכולים עוד להשתפר. אומנם עכשיו אנחנו חושבים רק על המשחק הבא בליגה מול קטאניה, אבל אנחנו גם מלאים ציפייה לקראת השתתפותנו בגביע אופ"א. אם יש לי חרטות? אולי המשחק נגד ליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully