וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת ראשל"צ מביעה אמון בדורסמן

10.12.2008 / 19:08

הנהלת הקבוצה שממוקמת במקום האחרון, הודיעה למאמן ולשחקנים כי הם מאמינים בהם. ראש העיר הנכנס, דב צור, הבטיח לסייע כלכלית

הנהלת מכבי ראשון לציון קיימה היום (רביעי) באימון הערב של הקבוצה פגישה עם צוות השחקנים והמאמן מיקי דורסמן בה הם הודיעו להם כי יש להם אמון מלא ביכולתם. הפגישה הגיעה יומיים בלבד אחרי התבוסה המשפילה שספגה הקבוצה בהיכל נוקיה מידי מכבי תל אביב 114:75. מאז הגעתו של דורסמן לקבוצה צברה הקבוצה ניצחון בודד על עירוני אשקלון ושתי תבוסות, מול מכבי תל אביב והפועל גליל עליון/גלבוע, כשבשניהם מציגה הקבוצה יכולת חלשה מאוד.

בשבוע שלפני המשחק מול מכבי תל אביב התפרסם כי הקבוצה מעוניינת לשחרר שני זרים, ככל הנראה ג'יימס לאנג וקן טוט, כשכעת גם מעמדו של ג'יימס יוז לא בטוח. למרות זאת נאמר בהודעה שהוציאה הקבוצה "הנהלת הקבוצה מודעת לעובדה שהקבוצה זקוקה לחיזוק. אך עקב אילוצים כלכליים הדבר לא נעשה עד כה". עוד מסרה הקבוצה כי בפגישה שנערכה בראשית השבוע עם ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, הבטיח ראש העיר לעשות מאמץ ולסייע כלכלית לקבוצה על מנת שתוכל להתחזק.

צור החליף בתחילת נובמבר את ראש העיר מאיר ניצן שכיהן במשך 25 שנה בתפקיד, ותמך רבות בפעילות הקבוצה. עם הגעתו של צור לתפקיד היה קיים חשש כי יפסיק את התמיכה הכלכלית בקבוצה, המוערכת השנה בסכום שעולה על 3 מיליון שקל לעונה, אך צור מראה סימנים כי אין בכוונתו לעשות כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully