וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: בארסה חיפשה אתונה, ומצאה מלוכה

הקטאלונים השלימו ניצחון כפול על פנאתינייקוס, כשניצחו באתונה 76:87 ונצמדו לסיינה בראש בית ב'. ריאל - פרטיזן 67:68

משחקי המחזור השביעי ביורוליג הסתיימו הערב (חמישי) עם חמישה משחקים שבאחד מהם תתארח מכבי תל אביב אצל אבלינו. במוקד עמדה ההתמודדות בין פנאתינייקוס לברצלונה בבית ב', כששתיהן נאבקו בעיקר על היוקרה לאחר שמקומן בטופ 16 כמעט מובטח. במפגש הקודם בין השתיים ברצלונה הביסה את הירוקים של ז'ליקו אוברדוביץ', וגם הפעם יצאו כשידם על העליונה עם ניצחון 76:87 על פנאתינייקוס. הניצחון פתח פער בין שתי הקבוצות, והקטאלונים נצמדו לסיינה בראש בית ב'.

באותו בית אירחה נאנסי את סופוט למשחק של להיות או לחדול מבחינתה על העלייה לשלב הבא, ועמדה במשימה כשניצחה את הפולנים 70:78. בבית ג' יצאה רומא למשחק חוץ בבדאלונה, כשמבחינת הקבוצה מבירת איטליה מדובר במשחק ראשון העונה ללא יסמין רפשה המפוטר. חילופי הגברי לא עזרו לאיטלקים, ובדאלונה ניצחה 93:97, תוך שהיא מנחילה ליריבתה הפסד שני באירופה. לא רחוק משם אירחה ריאל מדריד את פרטיזן בלגרד, ונזקקה לשלשה מנצחת ודרמטית של מרקו תומאס כדי לנצח 67:68.

בית ב'

פנאתינייקוס - ברצלונה 87:76

ניצחון של פאו היה מעניק לה רשמית את המקום בטופ 16, וגם נקמה בקטאלונים, שהנחילו לה את ההפסד השני הכי גדול שלה ב-10 השנים האחרונות, 90:66 במחזור השני. אבל ברצלונה לא ממש התרגשה מהאווירה באתונה ומהמוטיבציה של היריבה, ויצאה מבירת יוון עם ניצחון משכנע ומאזן של 1:6.

הפתיחה היתה שייכת לקטאלונים, שרצו ל-18:25 בסוף הרבע הראשון והמשיכו ליתרון 38:49 במחצית, הודות ליכולת מצוינת של ג'אנלוקה באסילה ודייויד אנדרסן (12 נקודות כל אחד במחצית). פאו פתחה את החצי השני עם סל של קוסטס צרצאריס, ואחרי איבוד כדור של קרלוס נבארו היה נדמה כי היא יוצרת מומנטום, אך נקודות של אנדרסן ושלשה של נבארו הבהירו ליוונים שהם יצטרכו להזיע קצת יותר. בתום הרבע השלישי בארסה השגדילה את הפער ל-53:68. גמור? עדיין לא. ריצת 6:13 של המארחים צימקה למינוס 9 שתי דקות לסיום. אבל בארסה לא איבדה את העשתונות, אנדרסן מצא את באסילה לשתי נקודות, לובוס בארטון נתן יד והקטאלונים השלימו באתונה ניצחון כפול יוקרתי על קבוצתו של ז'ליקו אובראוביץ'. דייויד אנדרסן הצטיין בבארסה עם 22 נקודות (9 מ-11 מהשדה) ו-9 ריבאונדים. ג'אנלוקה באסילה הוסיף 16 ו-5 אסיסטים וארסן איליאובה תרם 8 ו-7 ריבאונדים. יאקה לאקוביץ' קלע 7 נגד האקסית. מייק באטיסט בלט בפאו עם 21 (9 מ-11 מהשדה) ו-7 ריבאונדים. ואסיליס ספאנוליס הוסיף 13, דרו ניקולאס קלע 11, ושרונאס יאסיקביצ'יוס קלע נגד האקסית 9.

נאנסי - סופוט 70:78

בית ב' הוא החד צדדי ביותר ביורוליג השנה, כשסיינה, ברצלונה ופנאתינייקוס משאירות לכל האחרות פירורים ובדיוק על הפירורים האלו נאבקו הצרפתים והפולנים, כשעל הכף מונחת התקדמות גדולה לכיוון הטופ 16.

במשחק הראשון בין השתיים סופוט הביסה את נאנסי 62:91, אבל הפעם המשחק היה צמוד בהרבה, כשהצרפתים יודעים שהפסד ביתי כנראה יעלה להם ביוקר. אבל הם לא איבדו ריכוז ברגעים המכריעים, ניצחו ועכשיו הם מביטים קדימה באופטימיות.

אחרי רבע ראשון צמוד, הגיעו דקות טובות של ג'ף גריר וז'וליאן סיריל ונאנסי פתחה יתרון קטן, עליו שמרה עד למחצית, בה הוליכה 36:44. סופוט שמרה על המרחק ברבע השלישי, והצליחה לחולל מהפך 2 דקות לסיום, בעזרת שלשה של רוני בורל. הצרפתים הגיבו מיד עם סל של ריקרדו גריר (8 נקודות, 7 אסיסטים) ושלשה של למיין ווילסון. נקודות של ג'ון קוקס (16 נקודות ו-4 ריבאונדים) ו-ויקטור סמניק מהקו הבטיחו לנאנסי את הניצחון השני שלה העונה. מישל מוראנדיס הוליך את נאנסי עם 18, דניאל יואינג הצטיין בשורות סופוט עם 20 ו-5 אסיסטים, דייויד לוגן הוסיף 19.

בית ג'

חובנטוד בדאלונה - רומא 93:97

הקטלונים נמצאים בעיצומו של מאבק עיקש על העלייה לטופ 16 מבית צמוד ביותר, והניצחון שיפר משמעותית את סיכוייהם. אבל הסיפור הגדול יגיע מכיוון האורחת. האיטלקים אמנם מוליכים את הבית עם חמישה ניצחונות ושני הפסדים, אבל ארבעה הפסדים רצופים בליגה גרמו לראשי הקבוצה לפטר את המאמן יסמין רפשה ומי שעמד על הקווים בפלאו אולימפיק היה המאמן הזמני, שחקן העבר ננדו ג'נטילה.

בדאלונה קיבלה חדשות טובות בשבוע שעבר כשריקי רוביו ערך הופעת בכורה העונה אחרי פציעה, אבל הכוכב הצעיר עדיין לא בכושר משחק מלא ואת 8:34 דקות המשחק הוא סיים ללא נקודות ועם שלושה איבודים.

7 נקודות של אדו הרננדז-סונסקה עזרו לחובנטוד להוליך 24:26 בתום הרבע הראשון. המשחק הצמוד נמשך גם ברבע השני, והמחצית הסתיימה בשוויון 48:48. חובנטוד פתחה נהדר את הרבע השלישי ובעזרת ריצת 3:12 פתחה יתרון 69:76 אחרי 30 דקות. רומא לא אמרה נואש, אנדרה האטסון ואיברהים ג'אבר ייצרו נקודות וההפרש צומק למינוס 3 בתחילת הרבע. בדאלונה התעוררה, דמונד מאלט וטרייסי רייט קלעו והמארחים השיגו ריצת 0:10. דקות טובות של סאני בצ'ירוביץ' השאירו את הרומאים במשחק, אבל שתיים של פאו ריבאס מהקו סגרו עניין, והנחילו לאיטלקים הפסד שני בזירה האירופית. הניצחון של חובנטוד שיפר את מעמדה בבית ג', והעלה אותה למקום השלישי. ברייסי רייט הוליך את חובנטוד עם 19 ו-7 ריבאונדים, לוקה בוגדאנוביץ' תרם 15 והרננדז-סונסקה קלע 14. אנדרה האטסון הוליך את רומא עם 22 ו-8 ריבאונדים, סאני בצ'ירוביץ' קלע 14.

בית ד'

ריאל מדריד - פרטיזן בלגרד 67:68

ריאל לא רצתה להגיע למצב הזה, אבל המשחק מול אלופת סרביה היה קריטי עבורה לקראת המשך המאבק על מקום בשלב הבא. פרטיזן כבר ניצחה העונה את יריבתה 77:81 בבלגרד וכמעט שהצליחה לחזור על המעשה, אלמלא שלשה מנצחת של מרקו תומאס ברגעי הסיום.

ריאל פתחה בסערה את המשחק, וההגנה שלה עצרה את פרטיזן על 9 ברבע הראשון, תוך שההתקפה קולעת 24. הסרבים התעשתו ועצרו את ריאל על 12 ברבע השני, וירדו למחצית בפיגור 36:24. הסרבים המשיכו להציג משחק נחוש ברבע השלישי (16:25), והרבע האחרון הפך צמוד ודרמטי. בדקת הסיום קלע אורוס טריפקוביץ' שלשה שהעלתה את פרטיזן ליתרון 2, אבל אז הפך הקרואטי מרקו תומאס ליקיר האוהדים כשקלע שלשה מנצחת, שהעניקה לריאל ניצחון רביעי ביורוליג. פיליפה רייס הוליך את קלעי ריאל עם 15 ו-9 ריבאונדים, מרקו תומאס קלע 10, פפה סאנצ'ז וג'רמייה מאסיי הוסיפו 7 כל אחד. אורוס טריפקוביץ' נצץ בפרטיזן עם 22.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
  • עוד באותו נושא:
  • יורוליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully