וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: ”אני בטוח שתהיה לי עונה טובה בקורינתיאנס”

אחרי שסיכם בקבוצה הברזילאית, רונאלדו מספר: ”אני יודע שיהיו לי הרבה קשיים בהתחלה”. בפלמנגו שרפו תמונות של הכוכב הברזילאי

אחרי שהתגבר על פציעה שהשביתה אותו לתשעה חודשים, כולנו התבשרנו שרונאלדו חוזר לעניינים אחרי שהסכים להצטרף לקורינתיאנס הברזילאית, שעלתה לליגה הראשונה. השחקן בן ה-32 יצטרף לאחד המועדונים הגדולים בברזיל ונראה שהוא דווקא מרוצה מהמהלך שיגרום לו לשוב כעת הביתה.

"אני גאה בעצמי", אמר בראיון לטלוויזיה הברזילאית. "זו אף פעם לא הייתה מלחמה קלה בשום רגע ואני מנצח. קורינתיאנס האמינה בי, יש להם פרויקט מצוין ב-2009 ואני בטוח לגמרי שזו תהיה שנה טובה, למרות שאני יודע שיהיו לי המון קשיים בהתחלה".

כזכור, רונאלדו נפצע במהלך משחק קבוצתו האיטלקית, מילאן, ששיחקה בחודש פברואר נגד ליבורנו ובהמשך עזב את המועדון. רק החודש הודיע רונאלדו שהוא מסופק אם הוא יחזור לשחק שוב אחרי שהעלה משקל רב ואחרי החודשים הרבים שלא התאמן.

"אם לא הייתי מאמין בעצמי, לא הייתי עושה את ההקרבה הזו", הוא אומר בהתייחסו לשיקום שהוא עובר. "אני יודע שזה יהיה קשה לחזור לכושר, אבל אני אוהב כדורגל ואני מאמין שיש לי הרבה מה להציע למשחק".

המהלך של רונאלדו הפתיע לא מעט אנשים, שכן הציפיות היו שהוא יחתום בפלמנגו, המקום שבו התאמן במשך ארבעת החודשים האחרונים. העובדה שהוא עתיד לעבור לקורינתי אנס גרמה ללא מעט אכזבה בריו דה ז'נרו, שם שרפו אוהדיו תמונות שלו כששמעו על החדשות. "אני מבין את זה לגמרי. ביליתי ארבעה חודשים באימונים בריו אצל פלמנגו, אבל שום דבר לא קרה. לא קיבלתי שום הצעה. קורינתי אנס תהיה אתגר גדול עבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully