וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מערערת בעניין פניני

הקבוצה ביקשה לבטל את פסק הבורר בעניין השחקן וטוענת כי הוא ניתן בחוסר סמכות ולא כדין. נציג השחקן יבקש להעמיד את ירושלים לדין

הפועל ירושלים פנתה הבוקר (רביעי) באמצעות עורך הדין צבי שילה לבית המשפט המחוזי וביקשה לבטל את פסק הבורר בעניין גיא פניני. לטענת הקבוצה, פסק הדין "ניתן בחוסר סמכות שלא כדין ושלא על פי הוראות חוק הבוררות בהוראות תקנוני איגוד הכדורסל".

בתחילת חודש אוקטובר השנה נערך דיון בעניינו של פניני לאחר שאיגוד הכדורסל טען שהשחקן חתם על חוזה במכבי תל אביב למרות שהוא מחזיק בחוזה בהפועל ירושלים. הדיון היה סוער ובסיומו החליטו באיגוד כי חוזהו של פניני במכבי תל אביב ובהפועל ירושלים יבוטל והשחקן יהיה רשאי לשחק העונה רק בקבוצה בחו"ל. לאחר זמן קצר חתם השחקן במדי ז'לז'ניק הסרבית ובמקביל חתם על חוזה חדש במכבי תל אביב, כפי שהתאפשר לו על פי החלטת הבורר.

בירושלים טוענים כעת שההחלטה פסולה, שכן אין באפשרות בורר איגוד הכדורסל להחליט כך, למרות שעורך הדין של ירושלים באותה תקופה, איתן ארז, נכח בדיון. בירושלים ביקשו לערוך שבוע לאחר אותו דיון לפסול את החלטת הבורר על ידי בורר חיצוני, אך אפשרות זו נדחתה.

עורך הדין עופר יחיאלי, נציגו של פניני המשחק כיום בסרביה, מתכוון לפנות לאיגוד הכדורסל בבקשה להעמיד את ירושלים לדין בגין ביזיון הליך. מקורב לפניני מסר: "מדובר בניסיון סחטנות של הפועל ירושלים, ניסיון שאין לו אח ורע, ואני מקווה שבית המשפט יראה את זה באותו אופן".

  • עוד באותו נושא:
  • גיא פניני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully