וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב נמני מאיים

10.12.2008 / 14:03

מנג'ר מכבי תל אביב אמר לפני האימון לשחקנים: "מי שייכנס כמחליף ולא ייתן אלף אחוז מעצמו, לא יהיה כאן". הורט ימשיך להתאמן בקבוצה

שחקני מכבי תל אביב ערכו היום (רביעי) אימון לקראת משחק החוץ מול מכבי פתח תקווה בשבת. לפני האימון נערכה אסיפה טקטית והשחקנים צפו בקטעים מהמשחק האחרון מול בית"ר ירושלים.

המנג'ר אבי נמני כינס את שחקניו ואמר להם בטון תקיף וחד משמעי ש"שחקן שייכנס כמחליף במשחקים הבאים ולא ייתן מעצמו אלף אחוז, גם מבחינת יכולת וגם מבחינת ההשקעה, לא יהיה כאן. אני רוצה שזה יהיה ברור מאוד וחד משמעי לכולם". נמני אמר את הדברים בעקבות אי שביעות הרצון שהורגש בצוות המקצועי מהמחליפים שנכנסו במחצית השנייה במשחק התיקו מול בית"ר ירושלים.

ג'ונתן אסוס, שסובל ממתיחה ברגלו, לא התאמן וגם הבלם איגור טומאסיץ', שספג מכה ברגלו בתחילת האימון, ירד לקבל טיפול ולא חזר להתאמן. לסגל הקבוצה בשבת ישוב איליה יבוריאן, שסיים לרצות עונש הרחקה.

השחקן היהודי-אמריקאי, אריק הורט, שהגיע להתרשמות, התאמן גם היום עם הקבוצה, תופקד כמגן ימני במשחקון הפנימי וימשיך להיבחן גם בימים הקרובים. במכבי עדיין לא קיבלו החלטה לגבי השחקן בן ה-21, ששיחק שלוש פעמים בנבחרת הצעירה של ארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully