וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז סיכם על הארכת חוזהו בליברפול

"דיילי מייל": המנג'ר הספרדי על סף חתימה על הארכת חוזה שתשאיר אותו באנפילד עד 2013. באבל הודה שביקש לעזוב, אך נענה בשלילה

מנג'ר ליברפול, רפא בניטז, קרוב לחתימה על הארכת חוזה בקבוצה, כך מפורסם הבוקר (שני) ב"דיילי מייל". הסיכום מביא קץ לשמועות על עתידו הלא ברור של בניטז באנפילד, ולאחר שמערכת היחסים שלו עם הבעלים האמריקאים, טום היקס וג'ורג' ג'ילט ידעה עליות ומורדות.

בניטז התעקש לקבל חוזה ארוך טווח, וסירב להאריך את חוזהו בשנתיים בלבד. בסופו של דבר, היקס וג'ילט הציעו לספרדי להאריך את חוזהו בשלוש שנים נוספות, מה שישאיר אותו באנפילד עד 2013. בניטז צפוי להרוויח 4 מיליון ליש"ט לעונה. על פי הדיווח, ליברפול אמורה להוציא הודעה רשמית בנושא בתוך 24 שעות.

ובינתיים מתברר כי ראיין באבל ביקש מבניטז לעזוב בגלל מיעוט הדקות להן הוא זוכה. סוכנו, וויני האטרחט הטיל פצצה כשאמר לטלגרף שבאבל ביקש לחזור חזרה לאייאקס בהשאלה אם לבניטז אין כוונה לפתוח עימו בהרכב באופן קבוע.

אמש נגד פ.ס.וו פתח באבל בהרכב ואף כבש את אחד השערים לאדומים בניצחון 1:3 ולאחר המשחק הודה: "דיברתי עם המנג'ר על העתיד שלי או על השאלה לאנשהו, כך שאני אוכל לשחק בכל שבוע. אייאקס הייתה רק דוגמא, אפשרות, אבל לא משהו שניסיתי שיקרה".

באבל, שאולי עכשיו יחליט להישאר, הוסיף: "רפא אמר 'לא' ולא הבטיח לי דבר עד סיום העונה. לא היו תנאים ועליי לכבד את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully