וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון טרי: "לא שיחקנו יותר מדי טוב"

קפטן צ'לסי היה מעודד מההעפלה לשמינית הגמר אחרי הניצחון 1:2 על קלוז', אבל יודע שכך יהיה קשה לקבוצתו להגיע עד הסוף. מוריניו: "מגיע לנו לפגוש יריבה קשה בסיבוב הבא". סימונס, קפטן איינדהובן: "ערב עצוב עבורנו". לוצ'סקו: "נקמנו בברצלונה"

המחזור השישי והאחרון של ליגת האלופות נפתח ביום שלישי עם שמונה משחקים. ביום רביעי יושלם המחזור עם עוד שמונה משחקים. במשחקי הערב לא נפלו הפתעות. הקבוצות הגדולות השיגו את מה שהיו צריכות וסגרו את הערב עם העפלתן לשלב שמינית הגמר.

צ'לסי אירחה בסטמפורד ברידג' את אחת מהפתעות הצ'מפיונס, אלופת רומניה קלוז'. סגנית אלופת אירופה ואנגליה נקלעה לתסבוכת עקב תוצאות החוץ שלה והייתה צריכה ניצחון כדי להבטיח את ההעפלה לשמינית הגמר. הכחולים נהנו משערים של סולומון קאלו (40) ודידייה דרוגבה (71) מול שער של יוסף קונה (55) כדי לנצח 1:2. אבל הקבוצה הלונדונית הייתה רחוקה מלהרשים.

"אם אנחנו רוצים ללכת כל הדרך", אמר קפטן צ'לסי ג'ון טרי בסיום המשחק, "נצטרך להשתפר ולשדרג את הרמה שלנו. דברים לא תיקתקו במשחק שלנו, אבל לא צריך להיכנס לפאניקה מהעניין. אנחנו במקום השני בפרמיירליג והעפלנו שלב בצ'מפיונס.

"לא שיחקנו יותר מדי טוב שוב. אנחנו מוצאים זאת קשה להבקיע נגד קבוצות שמגיעות לסטמפורד ברידג' ומסתגרות מולנו", הוסיף טרי. "המפתח במשחק הערב היה לא להסתער קדימה, אלא להמשיך לשחק את המשחק הרגיל שלנו. זה היה נהדר עבורנו לקבל את דידייה דרוגבה חזרה, הוא כבש שער נפלא. הוא נותן לנו מימד נוסף".

מוריניו: "זה מגיע לנו"

אינטר של ז'וזה מוריניו ספגה הפסד שני ברציפות, הפעם 2:1 לוורדר ברמן, וסיימה רק שנייה בבית ב' אחרי פנאתנייקוס, מה שעשוי לגרום לה לפגוש יריבה חזקה במיוחד בשמינית הגמר. מוריניו המתוסכל אמר בסיום: "המשחק הזה לא משקף את היכולת שלנו כי לא שיחקנו עם ההרכב הראשון, אבל מגיע לנו לפגוש יריבה קשה בסיבוב הבא, כי אנחנו שמנו את עצמנו במצב הזה".

"אני מאוד שמח שניצחנו וגם מהתצוגה שלנו", אמר מן העבר השני מאמנה של ורדר ברמן תומאס שאף בסיום המשחק. "היינו חייבים להיות סבלניים, להראות משמעת ולחכות לצ'אנס שיבוא. אנחנו רוצים לספק משחקים כאלה באופן תדיר יותר".

"השמחה על כך שהצלחנו להשתחל לגביע אופ"א היא גדולה, חרף העובדה שבתחילת הדרך חשבנו על העפלה מהבית לשמינית הגמר", אמר מנהלה הטכני של הקבוצה הגרמנית, קלאוס אלופס.

סימונס: "ערב עצוב עבורנו"

ליברפול, שכבר מזמן הבטיחה את העפלתה ל-16 הגדולות, התארחה בהולנד אצל פ.ס.וו. איינדהובן. האדומים של רפא בניטז סגרו את שלב הבתים בסטייל עם מהפך וניצחון 1:3 על הקבוצה המקומית. ליברפול העפילה מהמקום הראשון בבית, כשהיא מורידה את ההולנדים למקום האחרון בבית, דבר שמשאיר אותם בידיים ריקות. אתלטיקו מדריד העפילה שנייה מבית ד', מארסיי שסיימה שלישית נושרת לגביע אופ"א.

קפטן פ.ס.וו. איינדהובן, טימי סימונס, היה מאוכזב בסיום ההפסד לליברפול: "הבקענו את השער הראשון לפני ההפסקה, אבל שער השוויון של ליברפול הגיע ברגע לא טוב עבורנו. ידענו שאנחנו צריכים ניצחון, אבל לא היה לנו הרבה סיכוי לאחר המהפך והשער השני שלהם. מאוד חבל שהפסדנו. זה ערב מאוד עצוב עבורנו. צריך לזכור שיש להם שחקנים ברמה עולמית, מה גם שהם לא שיחקו עם כל ההרכב המשני שלהם. מאוד רצינו להמשיך לשחק במפעלים האירופיים אחרי הפגרה, כך שזה מאוד מאכזב עבורנו. הקהל שלנו מאוד תמך בנו, והוא ראוי לכל המחמאות על העידוד".

"אני מאוד מאושר שסיימנו במקום הראשון בבית", אמר מאמן ליברפול רפא בניטז בסיום המשחק. "כמו גם מכך שהצלחנו לשלב שחקנים צעירים שנתנו הופעה טובה במעמד זה. ראיתי דברים טובים שעשו לוקאס ודויד נ'גוג כמו גם השוער שלנו דייגו קאבליירי". מצד שני הוסיף המאמן: "התאכזבתי מהשער שספגנו, בגלל שלא הייתה שם קרן".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מירצ'ה לוצ'סקו: "זו בהחלט נקמה"

במשחק לפרוטוקול בלבד גברה שחטאר דונייצק 2:3 על ברצלונה בקאמפ נואו, בתוצאה שעל פניו נראית כמו סנסציה עולמית, אבל מבט על ההרכב האלמוני שהעלה פפ גווארדיולה מראה כי מאמן בארסה היה לחלוטין עם הראש בקרב מול ריאל מדריד בליגה במוצאי שבת. לאוקראינים זה לא הפריע לחגוג את הניצחון המחמיא, ומאמנם מירצ'ה לוצ'סקו אמר בסיום: "זו בהחלט נקמה על ההפסד הביתי מול ברצלונה, אני עדיין זוכר היטב את המשחק ההוא בדונייצק. זה היה ניצחון מאוד חשוב בשבילנו, כי תמיד קשה מול ברצלונה, ואני מרוצה משלוש הנקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully