וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: אס"א ת"א הנחילה הפסד ראשון להפועל ראשל"צ

מוליכת הטבלה נשארה מושלמת לאחר 22:26 בקרב הענקים מול האלופה. סער פרנקל: "לא שיחקנו טוב, את התירוצים אני שומר אצלי"

המחזור העשירי בליגת העל בכדוריד נפתח אמש (שני) עם ניצחונה של מכבי ראשון לציון על מכבי תל אביב 27:34, כאשר הערב הוא נמשך עם קרב הענקים בין שתי בלתי מנוצחות בליגה, הפועל ראשון לציון ואס"א תל אביב. שאר משחקי המחזור ישוחקו ביום שישי.

הקבוצה התל אביבית הגיעה למפגש אחרי שספגה מכה קשה עם פציעתו של הזר המולדבי סשה זדיץ', וכמו כן עם הידיעה כי פציעותיהם של דודו בטש ותום פרייז במרפק מחייבת אותם לפרוש ממשחק פעיל. ייתכן שדווקא הדברים הקשים הללו חיזקו את אס"א, שאירחה את האדומים מעיר היין במגרש באוניברסיטת תל אביב וקצרה ניצחון משמעותי עליה, 22:26.

אס"א הציגה משחק חסר פשרות והוליכה בחלקים רבים במשחק. ראשון לציון רדפה אחרי אס"א בחלקים רבים במשחק, אבל התל אביבים שמרו על מרחק ביטחון סביר ולא איפשרו לה להתקרב אליה. אס"א מנחילה לאלופה הפסד ראשון העונה והיא שומרת על מאזנה המושלם (0:9) בראש הטבלה. גם מכבי ראשון לציון מושלמת והיא עם שמונה ניצחונות. היריבה העירונית של מכבי מעיר היין, הפועל, עם מאזן של שבעה ניצחונות והפסד בודד.

"האמת שהיא שלא שיחקנו טוב", סיכם את ההפסד מאמן ראשון לציון סער פרנקל. "הסיבות והתירוצים נשארים אצלי. חשבתי שלמרות כל הקשיים נייצר משחק יותר טוב, אבל זה לא קרה. כדי להשתפר נצטרך לעבוד קשה ולקיים אורח חיים כמו ספורטאים במגרש ומחוצה לו. אני שונא להפסיד ובהפסדים אני מסתכל על חצי הכוס הריקה ולא יכול לקחת דברים חיוביים".

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully