וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: המהומות נמשכו גם מחוץ ליוון

אולימפיאקוס הפסידה במלאגה 60:56, פאניוניוס חזרה ממוסקבה עם תבוסה 93:61 בידי צסק"א. ציבונה זאגרב הביסה את לה מאן 70:89

המחזור השביעי ביורוליג יצא לדרך עם שישה משחקים, כאשר המאבקים על מיקום והכניסה לארבע הראשונות בבית, במטרה להתקדם ולהמשיך לשלב הטופ 16, ממשיך להתחמם. המחזור נפתח כבר אתמול (שלישי) כשאלבה ברלין ניצחה בביתה את פנרבחצ'ה/אולקר 63:72, ונמשך הערב כשאולימפיאקוס חיפשה להבטיח לעצמה את המקום בטופ 16, אבל שבה הביתה עם הפסד חוץ למלאגה, 60:56. אלופת אירופה, צסק"א מוסקבה דווקא הבטיחה את מקומה בשלב הבא לאחר שהביסה בביתה את פאניוניוס, 61:93.

בבית א', הבית בו משחקת מכבי תל אביב, שתתמודד ביום חמישי באיטליה נגד אבלינו, חזרה ציבונה זאגרב למקום השני לאחר ניצחון ביתי על לה מאן האומללה, 70:89. בבית ב' נשארה ז'לגיריס קובנה ללא ניצחון ביורוליג אחרי עוד הפסד, הפעם לסיינה, 93:100. בבית ג' המשיכה טאו ויטוריה לדרוס את יריבותיה, כשהפעם הגיע תורה של לובליאנה, שחטפה על הראש 101:69. אפס פילזן סגרה רצף של 4 הפסדים עם ניצחון ביתי גדול על מילאנו הלוהטת, עם 67:74.

בית א'

מלאגה - אולימפיאקוס 56:60

במפגש הענקיות של בית א', בו משחקת מכבי תל אביב, יצאו היוונים למשחק חוץ קשה במיוחד עם כוונה ברורה- ניצחון בספרד והם בשלב הבא. אלא שהספרדים לא הסתפקו במקום השני בבית, וריכוז שלהם בדקות האחרונות הביא להם את הניצחון. אולימפיאקוס פתחה טוב והוליכה במחצית ב-7 הפרש, אבל רבע שלישי מזוויע של היוונים הסתיים ב-9:18 למלאגה. שחקניו של יאנאקיס חזרו, ודקה לסיום זה שיוויון 56:56. תומאס קלטי העלה את המארחים ליתרון, לין גריר וצ'ילדרס החמיצו הזדמנות להשוות, וקלטי סגר את המשחק מהקו.

קלטי היה היחיד בשורות הספרדים שקלע בדאבל פיגרס, והוליך את הקלעים של מלאגה עם 16 נקודות. קרלוס קבזאס חזר מפציעה והשיב עם 9 נקודות ב-12 דקות, ויירי וולש הוסיף 8. מלאגה הסתדרה שוב בלי ברני רודריגז שעדיין לא כשיר לשחק. שחורציאנטיס ופרינצזיס קלעו 12 כל אחד לזכות האדומים. יותם הלפרין סיים עם 0 נקודות ב-23 דקות, ניקולה וויצ'יץ' סיים עם 5.

ציבונה זאגרב - לה מאן 70:89

לאחר ההפסד למכבי תל אביב ביד אליהו, חזרה ציבונה הביתה, וידעה שהיא חייבת ניצחון על הצרפתים החלשים, שעוד לא ניצחו העונה באירופה, כדי להיצמד אל המקום השני בבית. אלא שלה מאן עדיין לא ויתרה על ניצחון הבכורה, ובמשך 20 דקות התעלמה מכך שהיא משחקת בחוץ, הפגינה משחק טוב, ובמחצית זה רק 5 לציבונה. אלא שאז התעוררו המארחים, ורבע שלישי נהדר בו רצו ל-17:26 הביא להם את הניצחון המיוחל.

ראוול מרשל הוליך את הקרואטים עם 21 נקודות באחוזים נהדרים (5 מ-5 ל-2, 2 מ-3 מחוץ לקשת) בצירוף 5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, ארל קאלוויי הוסיף 18 (7 מ-8 ל-2), ומארין רוזיץ' קלע 12. דייויד בלות'נטל הוליך את קלעי לה מאן עם 15 ו-7 ריבאונדים, אלן קופי קלע 14.

בית ב'

סיינה - ז'לגיריס קובנה 93:100

הליטאים עדיין ללא ניצחון גם אחרי המחזור השביעי, והאמת? אף אחד שם לא בנה יותר מדי על משחק החוץ בסיינה. האיטלקים חזרו עם ניצחון חוץ מול סופוט במחזור הקודם ונראים בכושר נהדר, ובבית מול ז'לגיריס האומללה זה לא היה מסובך מדי. האורחים היו קרובים בפתיחה, אבל אז פתחה סיינה מבערים וברחה עד 40:57 בסיום המחצית הראשונה. ז'לגיריס עשתה קולות של חזרה עם פתיחה טובה של המחצית אבל זה כבר היה מעט מדי, ומאוחר מדי.

הנרי דומרקאנט קלע 21 (4 מ-4 מחוץ לקשת) לזכות סיינה, וקיבל משחק מצויין גם לאברינוביץ' (19 נקודות ו-6 ריבאונדים) ומריימונאס קאוקינס (17 נקודות, 5 אסיסטים). יונאס מאצ'יוליס הוליך את קלעי ז'לגיריס עם 21, וקלנייטיס הוסיף 20.

בית ג'

אלבה ברלין - פנרבחצ'ה/אולקר 63:72

ניצחון שלישי העונה לגרמנים במפעל והסיכוי להעפיל לשלב הטופ 16 הולך וגדל. הפיינל פור ייערך העונה בברלין, ופנר שחולמת להיות שם איכשהו, לא חוותה שם ערב קל. הטורקים קלעו ב-25 אחוזים בלבד מחוץ לקשת ונתקלו בהגנה לוחצת של אלבה. אנסו ססאיי הוביל את אלבה עם 17 נקודות, כשעמנואל מקלרוי הוסיף 16 וקייסי ג'ייקובסן קלע 11. מירסאד טורצ'אן (13 נקודות ו-7 ריבאונדים) היה היחיד במספרים כפולים אצל האורחים.

טאו ויטוריה - אולימפיה לובליאנה 69:101

הספרדים ממשיכים להרשים ולסמן לכל הפרשנים שצריך לקחת אותם ברצינות בכל הנוגע לתחזיות על התואר האירופאי בסוף העונה. אחרי שחזרו עם ניצחון חוץ גדול מול פנרבחצ'ה/אולקר, חזרה טאו הביתה ופגשם בסלובנים האומללים, שראו רק ניצחון אחד העונה ביורוליג. המשחק דווקא התחיל צמוד מאוד, ובסיום הרבע הראשו ןהוליכו האורחים 25:27, אבל אז הגיע שני רבעים מדהימים של הספרדים, שסגרו ריצה של 15:46, ומשם והלאה זה היה גארבג' טיים, לא בפעם הראשונה העונה כשזה מגיע לטאו.

וויל מקדונלד הוליך 5 שחקנים בדאבל פיגרס עם 21 נקודות, מירצה טלטוביץ' הוסיף 13 וסאן אמטריו ופיט מיקל קלעו 12 נקודות כל אחד. את לובליאנה הוליך מיאה זופן עם 15, ופרנק רובינסון וגולובוביץ' רשמו 12 כל אחד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בית ד'

צסק"א מוסקבה - פאניוניוס 61:93

אסור לעצבן את הדוב הרוסי, ככה למדו הערב על בשרם היוונים המסכנים. פאניוניוס פגשה את צסק"א שבוע לאחר שאלופת אירופה נחלה את הפסדה הראשון ביורוליג למילאנו. היוונים, שעזבו את המולדת מלאת המהומות זכו למהומה על הפרקט, כשהרוסים טסו ברבע הראשון ליתרון 12, ובמחצית זה כבר 31:50. אם האורחים עוד קיוו לחזור למשחק, הרי שפתיחת הרבע השלישי שמה לתקוות אלו סוף, כשצסק"א רצה ל-6:16 בתוך 5 דקות ובכך סגרה את המשחק.

מתיאס סמודיש הוליך את אלופת אירופה שקלעה מצויין מחוץ לקשת (10 מ-16) עם 15 נקודות ו-4 אסיסטים, טרג'ן לנגדון (5 אסיסטים) ו-ויקטור חרייפה (6 ריבאונדים) 14 כל אחד. ניקודיס הוליך את קלעי פאניוניוס עם 15 נקודות, צ'בטוקוביץ' סייע עם 13 ואיבן זורוסקי הוסיף 10.

אפס פילזן - מילאנו 67:74

המשחק באבדי איפקצ'י היה צפוי להיות לוהט, כששתי הקבוצות הגיעו עם מאזן חלש וזהה (2:4), והניב מאבק עיקש על המקום הרביעי, כשהמפסידה תיפול לבור ממנו יהיה קשה מאוד להגיע אל הטופ 16. מילנו הגיעה לאחר שהדהימה את אלופת אירופה, צסק"א מוסקבה במחזור הקודם והיתה קרובה מאוד לגנוב ניצחון חוץ קשה, אבל נכשלה בסיום. המארחים אמנם פתחו בטירוף וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 19:28, אבל רבע שני טוב של האיטלקים הביא את שתי הקבוצות לרבע האחרון במצב של שיוויון 54:54. אלא שמשחק נהדר של מילוש וויאניץ' הציל את המארחים מהפסד חמישי רצוף, ונתן להם אוויר במאבק על העלייה לשלב הבא.

וויאניץ קלע 20 נקודות (4 מ-6 לשלוש) וחילק 4 אסיסטים כדי להוביל את קלעי פילזן. קאיה פקר סייע לו עם משחק נהדר של 19 נקודות ו-9 ריבאונדים וצ'רלס סמית' סגר ערב סולידי עם 12 נקודות. מאסימו בולרי הוליך את קלעי מילאנו עם 14 נקודות, מייסון רוקה הוסיף 11.

  • עוד באותו נושא:
  • יורוליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully