וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון הפסידה לפנליניוס 85:70

9.12.2008 / 20:49

חניכיו של אריאל בית הלחמי רשמו הפסד שלישי ביורוקאפ מול קבוצת הצמרת היוונית ואיבדו כל סיכוי להעפיל שלב. החזרה לארץ - רק בחמישי

כנראה שהקסם ההתחלתי של אריאל בית הלחמי בבני השרון מתחיל להתפוגג. הנציגה הישראלית ביורוקאפ, שנוצחה בליגה בשבת על ידי עירוני אשקלון, רשמה את הפסדה השלישי במפעל, 80:65 לפנליניוס היוונית, ואיבדה כל סיכוי להעפיל לשלב הבא.

בית הלחמי הפתיע כשהעלה חמישייה ללא מאיר טפירו, אבל לשחקנים זה לא הפריע והתוצאה הייתה צמודה לאורך כל המחצית, כשהיתרון מחליף ידיים מספר רב של פעמים. קוקי בלצ'ר (18 נקודות בסך הכל) ואוגונה אוניקווה (11) החזיקו את הקבוצה עם הראש מעל המים במחצית הראשונה, כשקוקי בלצ'ר קולע 13 אבל מאבד 8 כדורים וטפירו תורם רק 4 נקודות בעוד משחק מאכזב.

לאחר ההפסקה הגיעה הבריחה של פנליניוס, אותה כבר לא יכלו השרונים לעצור. היוונים לחצו בהגנה, חטפו כדורים (16 במשחק) וסיימו רבע שלישי ביתרון 14 נקודות. בני השרון עוד ניסתה לחזור איכשהו למשחק, אך זה כבר היה אבוד. ניצחון ראשון ליוונים במפעל.

המאמן המנוצח, אריאל בית הלחמי, אמר בסיום: "שיחקנו מול קבוצה טובה, ועדיפה מאיתנו. בחצי הראשון עמדנו בתוכנית המשחק שלנו, ברבע השלישי נקלענו לבעיות בהתקפה והם ניצלו זאת ורצו וברחו לנו. היה לנו קשה לחזור מזה, ברבע האחרון עוד הצלחנו לצמצם ל-8 נקודות, אבל לא מעבר לזה. איבדנו 24 כדורים בעיקר בגלל ההגנה הטובה שלהם, לדעתי אבדו הסיכויים להעפיל לשלב הבא".

הקבוצה הייתה אמורה לנחות לפנות בוקר בישראל, אך בגלל המהומות באתונה, תחזור לארץ רק ביום חמישי, שלושה ימים בלבד לפני המפגש הגורלי מול מכבי תל אביב.

במשחק הנוסף בבית ד', השיגה אריס סלוניקי את ניצחונה השלישי במפעל, לאחר שגברה בביתה 75:79 על טורק טלקום. קיידרן קלארק הוביל את אריס עם 21 נקודות, בעוד רודריק בלייקני קלע 18 למפסידים.

מהלך המשחק

בני השרון פתחה בחמישייה עם ארז כץ, קוקי בלצ'ר, ריצ'רד רובי, אוגונה אוניקווה ועוסמן סיסה, כשהגארד מאיר טפירו נשאר במפתיע על הספסל. היוונים שלחו למגרש את ג'ורו אוסטויץ', בראד ניולי, גיורגיוס קלאיציס, סטבן נאג'פז'י ומנולו פאפאמקריוס. פתיחה טובה של אוניקווה עם 5 נקודות העניקה לבני השרון יתרון 4:9 בחלוף חמש דקות של משחק. מאיר טפירו עלה למגרש בדקה השביעית במקום ארז כץ, וראה את פאפאמקריוס קובר שלשה ומעביר את היתרון ליוונים. אורי יצחקי חתם את תוצאת הרבע עם סל קל וקבע יתרון 18:19 לבני השרון.

ברבע השני החלו המחליפים של פנליניוס לפתוח מבערים. דימיטריוס קלאיצידיס וולדימיר פטרוביץ' הוליכו את היוונים ליתרון 25:31 בדקה ה-15. שחקניו של אריאל בית הלחמי לא נשברו ובריצה של 0-6 עלו ליתרון 37:39. למחצית ירדה פנליניוס ביתרון מזערי של 40:41.

המחצית השנייה נפתחה בסערה, עם ריצת 2:12 של היוונים בזכות שלשות של פאפאמקריוס ונאג'פז'י. בני השרון התקשתה להחזיק מעמד בקצב ולהשיג עצירות בהגנה, כך שפנליניוס יכלה לסגור את הרבע השלישי עם יתרון 14, 50:64. ברבע האחרון התקשתה בני השרון לחזור לתמונת המשחק והיוונים שייטו לניצחון 70:85.

סטטיסטיקה

בני השרון: ריצ'רד רובי 18, קוקי בלצ'ר 13 (8 איבודים), אוגונה אוניקווה 11, האמין קווינטנס 9, אורי יצחקי, ארז כץ ועוסמן סיסה 5 כ"א, מאיר טפירו 4

פנליניוס: איבן רדנוביץ' 22, סטבן נאג'פז'י 20 (10 ריבאונדים), מנולו פאפאמקריוס 15, בראד ניולי 10, ג'ורו אוסטויץ' 7 ולדימיר פטרוביץ' 6, דימיטריס קלאיצידיס 3 וגיורגיוס קלאיציס 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully