וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע האתגר: הפועל ירושלים הפסידה 88:81 לאולדנבורג

עם התנופה מרצף הניצחונות בליגה מארחת הקבוצה של גיא גודס את הקבוצה הגרמנית במחזור השלישי בשלב הבתים בגביע האתגר

הפועל ירושלים הפסידה הערב (שלישי) 88:81 לאולדנבורג הגרמנית במחזור השלישי של שלב הבתים בגביע האתגר, וצנחה למאזן של 2:1 עם הפסד ביתי שני שפגע קשות בסיכוייה לעלות לשלב הבא.

קבוצתו של גיא גודס, שנמצאת בכושר מצוין בליגה, שוב לא הצליחה לשחזר את היכולת שלה מהזירה המקומית באירופה, והציגה משחק נרפה מול הקבוצה הגרמנית הבינונית שניצלה את ההזדמנויות שניתנו לה, תפסה יום מחוץ לקשת, וניצחה את המשחק. בשבוע הבא תנסה ירושלים לתקן את המצב במשחק החוץ שלה באמסטרדם, אותו היא תהיה חייבת לנצח כדי לשמור על סיכוי לתפוס את אחד משני המקומות הראשונים.

פרט לטראביס ווטסון, שעשה את העבודה מתחת לסלים עם 23 נקודות ו-13 ריבאונדים, אף שחקן אחר בירושלים לא הגיע למשחק בהתקפה, וגם בהגנה איפשרה ירושלים לאורחים מגרמניה לצלוף כאוות נפשם. אחרי פתיחה נוראית הצליחו הירושלים לחזור לפיגור סביר של 39:36 במחצית, אבל ברבע השלישי אולדנבורג שוב ברחה, ובסיום הצליחה ירושלים רק להקטין את התוצאה.

מהלך המשחק

ירושלים עלתה עם מורן רוט, טימי באוורס, שרון ששון, עומאר סניד, כריס ווטסון. באולדנבורג פתחו ג'ייסון גארדנר, ג'קל פוסטר, ריקי פולדינג, יסמין פרקוביץ' ורובן בומצ'ה בומצ'ה.

המקומיים לא הראו את היכולת שהציגו בשבועות האחרונים בפתיחה, ואחרי שגם הגרמנים פתחו בגמגום והתוצאה עמדה על 8:8, הבינו האורחים שמולם ניצבת קבוצה מנומנמת, ופוסטר הריץ אותם ליתרון 12:22. גודס שלח לפרקט את יובל נעימי ורוג'ר פאוול, אבל השינוי המיוחל לא הגיע ואולדנבורג הובילה 12:27 בסיום הרבע הראשון.

ברבע השני הגיעה סוף סוף ההתעוררות הירושלמית, כשווטסון ובאוורס הובילו ריצה של 0:11 של המקומיים שצימקה ל-29:23. נעימי נכנס גם הוא לעניינים והוריד ל-31:27, אבל האזורית של ירושלים המשיכה להיראות רע ושלשה של פקוביץ' העלתה את האורחים ל-29:36. הקהל האדום המשיך לעודד במרץ למרות הפיגור, ועד הירידה למחצית הצליחה ירושלים לצמק ל-39:36.

אם בירושלים חשבו שהם עלו על דרך המלך, הגיעה פתיחה חזקה של אולדנבורג לרבע השלישי, והידית של פוסטר העלתה אותם ליתרון 38:48. גודס הזעיק פסק זמן והצליח לעורר את שחקניו מחדש, במיוחד את ווטסון שהשתלט על אזור הצבע והחזיר את ירושלים עד לשוויון 48:48, אבל הגרמנים לא נבהלו. דקות מצוינות של גארדנר השיבו להם את היתרון, ובסיום הרבע השלישי הוליכה אולדנבורג 59:66.

ירושלים גילתה סימני התאוששות בתחילת הרבע הרביעי כשבאוורס הוריד ל-63:66, אבל אז קבר פוסטר עוד שלשה ששינתה מומנטום, והגרמנים החזירו לעצמם את היתרון הדו ספרתי. המקומיים עוד צמצמו עד 69:73 מסל של פאוול, אבל ההגנה שלהם המשיכו להיות רכה, ואולדנבורג רצה ל-71:81 שתי דקות לסיום, ואחרי עוד ניסיון קאמבק כושל של ירושלים ניצחו הגרמנים 81:88.

קלעו לירושלים: טראביס ווטסון 23 (13 ריבאונדים), טימי באוורס 16 (6 אסיסטים), עומאר סניד 12, מורן רוט 11, יובל נעימי 9, שרון ששון 6, רוג'ר פאוול 4.

קלעו לאולדנבורג: ג'קל פוסטר 23 (6 ריבאונדים), ג'ייסון גארדנר 20 (5 אסיסטים), יסמין פרקוביץ' ומילאדין פקוביץ' 11 כל אחד, מרקו סקיץ' 8, רובן בומצ'ה בומצ'ה 3.

גודס: "אין לי הסבר למה הם שיחקו ככה"

"ייתכן שהעייפות של מיום ראשון הייתה בעוכרינו", ניסה להסביר בתום המשחק מאמן הפועל ירושלים גיא גודס. "ראיתי שחקנים שבאמת עייפים. קשה לנו בשתי המסגרות האלה. אולי יום ראשון ושלישי זה מעבר ליכולות שלנו".

"ווטסון היה היחידי שהיה במשחק", המשיך גודס. הגרמנים הגיעו עם הרבה מוטיבציה ולנו לא הגיע לנצח. נפלו מהם בכל פרמטר. עכשיו צריך לנצח גם אותם וגם את אמסטרדם בחוץ, אבל הכול אפשרי. כדי לנצח נצטרך לשנות משהו בראש".

גודס נראה עצבני במשחק, במיוחד בפסקי הזמן של הקבוצה בהם הוא הרבה לצעוק על שחקניו. לגבי זה אמר: "כשאתה מגיע למשחק שיכול לקבוע את העלייה, אז ההפסד הזה מעצבן. שחקנים לא הגיעו למשחק. ניסיתי להתעצבן ולהעיר אותם".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully