וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "אתעסק בעתידי בינואר או בסוף העונה"

קפטן נבחרת ישראל סיפר ל"סאן" האנגלי על השיחה שערך עם מנג'ר ליברפול רפא בניטז ועל כוונותיו להמשך. בן סהר חזר להתאמן בצ'לסי

גם שער הבכורה לעונת המשחקים הנוכחית שכבש לרשתה של בלקבורן בשבת (1:3), לא הרגיע את הדאגות של יוסי בניון לקראת המשך העונה שלו בליברפול תחת שרביטו של המנג'ר רפא בניטז.

קפטן נבחרת ישראל התייחס היום לעתידו בראיון ל"סאן" האנגלי. "המנג'ר דיבר איתי לפני מספר שבועות וביקש ממני להישאר רגוע ולהתמקד בהשארת הקבוצה בפסגת הליגה. הסכמנו שכרגע כדאי לשים את הרצונות האישיים בצד לטובת הקבוצה. יהיה לי זמן להתעסק בעתידי בינואר או כשתסתיים העונה".

בניון המשיך ואמר: "אני שמח שהדברים מאחורינו, אבל הבעיה עבורי היא שהרוטציות של בניטז צומצמו העונה. אלו אותם 11 שחקנים מדי שבוע והם עושים את העבודה על הצד הטוב ביותר, כך שאף אחד לא יכול להתלונן. יש לי סבלנות ואני בטוח שבטווח הארוך אשאר בליברפול".

בצל הגישושים מאוטרכט, סהר מתאמן בצ'לסי

לאחר שהפרק הלא מוצלח בפורטסמות' קרוב לסיומו, שב בן סהר זמנית לאימוני צ'לסי עד אשר יחליט על עתידו. החלוץ בן ה-19 מחזיק במספר הצעות לקראת חלון ההעברות של ינואר, כשהרצינית שבהן היא זו של אוטרכט ההולנדית.

"אנחנו מודעים ליכולות של סהר", אמר המנהל הספורטיבי של אוטרכט, פיט דה ויסר. "ראינו וידאו שלו והתרשמנו, אבל אין עדיין החלטה סופית לגביו". גם המאמן ווילם ואן הנגם הביע את רצונו להחתים את השחקן כדי לחזק את החלק הקדמי שלא מספק את הסחורה עד עתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully