וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם במכבי ת"א: "לא סוד שאנחנו רוצים את זנדברג"

9.12.2008 / 12:35

מקור בקבוצה הצהובה אישר את ההתעניינות, אל מסתייג: "אולי עדיף יהיה לנסות להביאו בסוף העונה". יהודי-אמריקאי הגיע להתרשמות

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (שלישי) אימון אליו הגיע גם אריק הורט, שחקן יהודי ממוצא אמריקאי כבן 21, השוהה בארץ. הורט, שיכול לשחק במגוון תפקידים בהגנה, יתאמן עם הקבוצה מספר ימים לצורך התרשמות.

הורט שיחק בעבר בקבוצת המילואים של ספרטה פראג הצ'כית ואף נכלל בסגל שיקגו פייר מליגת ה-MLS. בנוסף הוא ערך מספר הופעות בינלאומיות בנבחרת ארצות הברית הצעירה.

משה מישאלוב ומאור בוזגלו נעדרו מהאימון, שכבר נערך כחלק מההכנה למשחק של הקבוצה ביום שבת מול מכבי פתח תקוה. מי שיחזור לסגל הקבוצה הוא איליה יבוריאן, שסיים לרצות עונש הרחקה.

גורמים בקבוצה התייחסו היום לידיעות לפיהן הקבוצה מביעה עניין בשחקני בית"ר ירושלים לקראת חלון ההעברות שיפתח בינואר: "זה לא סוד שאנחנו רוצים את זנדברג, אבל לא נשתגע בשביל להביא אותו. הכל עניין של עלויות. חשוב לזכור שהוא יהיה שחקן חופשי בסוף העונה ויכול להיות שיהיה כדאי יותר לנסות הביא אותו רק לקראת העונה הבאה".

אותו גורם גם הוסיף :הדברים תלויים גם בכך שנמצא קבוצות לשחקנים שנהיה מעוניינים לשחרר בינואר". הכוונה היא כרגע למועמדים הבולטים ביותר לעזוב, צמד הזרים דולי ג'ונסון ואיגור טומאסיץ', כאשר עד כה לא נתקבלה הצעה רשמית מאף קבוצה עבור אף אחד מהשחקנים .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully