וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק יוז להנהלת סיטי: אם תתערבו - אתפטר

"הסאן" מדווח שמאמן המיליארדרים הציב לראשי המועדון אולטימטום אחרי שאלו דרשו ממנו לשנות את הצבתו של רוביניו על המגרש

"הסאן" הבריטי חושף היום שמאמן מנצ'סטר סיטי, מארק יוז, העמיד בפני ראשי המועדון אולטימטום - אל תתערבו לי בהחלטות או שאעזוב.

עיקר המחלוקת היא סביב הצבתו של רוביניו במגרש. הכוכב הברזילאי שעלה לקבוצה למעלה מ-32 מיליון ליש"ט אמנם הצטיין עד כה העונה, אבל על פי דיווחים הוא מתוסכל מכך שהוא מוצב בצד שמאל בחוליית הקישור שכוללת חמישה שחקנים. הבעלים ביקשו מיוז לשנות לו את התפקוד והרגיזו אותו.

על פי הצהובון, הבעלים מאבו דאבי ובראשם היו"ר חאלדון אלך מובארק, ניסו להתערב ליוז בהחלטות מקצועיות, אבל מקור בסיטי אמר: "יוזי הוא לא מסוג האנשים שיסבלו שיגידו להם מה לעשות". אותו מקור גם סיפר שהמאמן כבר הצהיר בפני שאר חברי הצוות המקצועי שהוא יעזוב אם המצב ימשך.

גרנט בתפקיד המתווך

ועוד באנגליה, או בערך באנגליה: העיתונות הבולגרית מספרת הבוקר שבמסגרת מחנה אימון בן שבוע שתערוך לבסקי סופיה בלונדון, ינסה אמיל ולב להיפגש אישית עם מאמן צ'לסי, לואיס פליפה סקולארי, בתיווכו של אברהם גרנט. המאמן הישראלי המובטל מצוי בקשרי ידידות מצוינים עם ולב שכמובן שיחק בישראל שנים ארוכות ועל פי הדיווח, יערוך בינו לבין המאמן הברזילאי היכרות.

* דיוויד בקהאם, שנמצא בטיול בניו זילנד עם חבריו, קפץ באנג'י מגשר הארבור המפורסם באוקלנד. לפני הקפיצה הוא נראה לחוץ, בעודו שולח מסרון לאישתו וילדיו. בקס התלהב כל כך מהבאנג'י, שמיד אחרי הקפיצה, הוא רצה לקפוץ שוב. את החבל האריכו לו כך שראשו ייכנס למים. אכן בחור אמיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully