וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקדייס חתם מחדש בדטרויט

הפורוורד ששוחרר מדנבר חזר לקבוצתו הקודמת. וויד ונוביצקי נבחרו לשחקני השבוע, רוז נזקק לעשרה תפרים בזרוע אחרי תאונת בית מוזרה

דווין וויד ודירק נוביצקי נבחרו לשחקני השבוע ב-NBA. לוויד היתה זו בחירה שנייה בשלושה שבועות האחרונים. פלאש הוביל את קבוצתו לארבעה ניצחונות רצופים עם ממוצעים של 34.7 נקודות, 5.7 ריבאונדים, 7 אסיסטים, 1.5 חטיפות ו-1.5 חסימות. נוביצקי, מצידו, סיים שבוע של שלושה ניצחונות עם ממוצעים של 30.5 נקודות, 10 ריבאונדים, 2 אסיסטים וחסימה.

תקרית מוזרה קרתה לדרק רוז, הרכז הרוקי של השיקגו בולס. הפנומן נחתך אחרי שקילף תפוח בעודו מתעצל לו במיטה. הוא נזקק לעשרה תפרים. "זו היתה תקרית מטופשת", אמר רוז. "חתכתי אוכל במיטה. הלכתי לקחת בקבוק מים וכשחזרתי, שכחתי שהסכין נמצאת שם. התיישבתי על המיטה ונחתכתי בזרוע". רוז צפוי לשחק במשחקה הבא של שיקגו.

רג'י ת'יוס ממשיך כרגיל, גארנט צועק על תינוק

רג'י ת'יוס לא מרגיש את הלחץ. אחרי שרנדי וויטמן הפך למאמן הרביעי שמפוטר, מופנה הזרקור למאמן סקרמנטו קינגס, בעלי מאזן לא מרשים של 16:5. הקינגס הפסידו 8 משחקי בית רצופים ונמצאים במקום הלפני אחרון מבחינת כמות קהל. ת'יוס הכחיש את הידיעה כי בעלי הקבוצה, האחים גאווין וג'ו מאלוף, רוצים שהוא ייתן לצעירים לשחק. "בניגוד למה שכולם חושבים, הם לא אמרו לי לשחק עם הצעירים", אמר ת'יוס. "הם לא אמרו לי שהעונה גמורה, הגישה שלהם היא שצריך לנצח ולפתח את השחקנים בקבוצה", הוסיף. בין הרוקיז של הקבוצה נמצאים ג'ייסון תומפסון, שנותן עונה לגמרי לא רעה, דונטה גרין ובובי בראון.

* "ביג בייבי" גלן דיוייס הצדיק את הכינוי שלו. במהלך פסק זמן במשחק של בוסטון מול פורטלד אמר קווין גארנט כמה דברים לחברי קבוצתו שגרמו לסנטר הצעיר להתבאס עד מאוד. צפו בלינק שלמטה.

מקדייס חתם מחדש בדטרויט

אנטוניו מקדייס ימשיך לשרת נאמנה את דטרויט. חודש לאחר הטרייד בו היה אמור לעבור, ביחד עם צ'ונסי בילאפס לדנבר נאגטס תמורתו של אלן אייברסון שעבר לעיר המכוניות, חוזר הפאוור פורוורד לפיסטונס.

דטרויט הודיעה כי מקדייס חזר לקבוצה עד סוף העונה הנוכחית, אולם עדיין לא סיכם את תנאיו הפיננסיים במועדון. מקדייס, שלא רצה לשחק בדנבר, שוחרר מהקבוצה והיה חייב לחכות 30 ימים עד אשר הוא חותם בחזרה בדטרויט. לפני הטרייד העמיד מקדייס ממוצעים של שבע נקודות ושני ריבאונדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully