וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה ארבע? מה כמה

מכבי ת"א יוצאת לאיטליה למשחק מול אבלינו ובווינר נותנים לה פור של 4 נקודות. הצהובים כנראה ינצחו, השאלה אם זה יהיה בהפרש גבוה יותר. התשובות בפנים

משחק מספר 79: אבלינו (4+) – מכבי תל אביב 1.8, 9.0, 1.8

במשחקו השלישי באירופה, פיני גרשון סוף סוף יוצא לחו"ל, לאיטליה, למשחק מול אבלינו האיטלקית בניסיון לאסוף ניצחון שני בשורות מכבי תל אביב, שתתמודד במחזור השביעי ביורוליג. הצהובים, עם מאזן של שלושה ניצחונות לעומת שלושה הפסדים, נלחמת עם אבלינו על המקום הרביעי בבית והיא יודעת היטב שניצחון חוץ יקדם אותה לעבר המטרה הזו. הווינר נותן פור של ארבע נקודות למכבי וכעת נשאלת השאלה האם היא תנצח ביותר מ-4 נקודות או שמא תפסיד או לחילופין תנצח בפחות מארבע.

מכבי תל אביב פתחה את העונה האירופית עם הפסד לציבונה זאגרב, לאחר מכן הגיע ניצחון בהיכל נוקיה על אבלינו 83:90, כשבהמשך הגיע ניצחון בהארכה על לה מאן, תבוסה כואבת באולימפיאקוס, הפסד מול מלאגה בשבע הפרש ובמחזור האחרון כידוע ניצחון על ציבונה זאגרב בנוקיה. מכבי קלעה 79.5 נקודות בממוצע למשחק וספגה 81.83 נקודות למשחק.

אבלינו לעומת זאת פתחה את העונה האירופית שלה עם תבוסה מול אולימפיאקוס 83:69, לאחר מכן הגיע הפסד כאמור למכבי, בהמשך היה ניצחון מפתיע על מלאגה 70:72 ומיד לאחר מכן ניצחון על לה מאן 73:78. בשני המשחקים האחרונים האיטלקים הפסידו, פעם אחת בהארכה לציבונה זאגרב 82:79 ובמחזור האחרון ספגה הקבוצה תבוסה כואבת מול אולימפיאקוס 91:66. אבלינו קולעת בממוצע במשחקי היורוליג 74.5 נקודות למשחק בעוד היא סופגת 81.5 נקודות.

אם נעיף מבט סטטיסטי על נתוני השחקנים בכל קבוצה, נבחין כי הקלעי המצטיין של מכבי תל אביב עד עכשיו בששת משחקי היורוליג שנערכו הוא קרלוס ארויו, שעומד על ממוצעים של 15 נקודות למשחק, ארבעה ריבאונדים ו-4.8 אסיסטים. גם ד'אור פישר מצטיין עד עכשיו ושותף בממוצע 27:44 דקות למשחק. פישר קלע 14.7 נקודות וגם בריבאונדים הוא שולט עם 6.5 למשחק. ליאור אליהו נמצא במקום השני מבין קלעי מכבי (24:32 דקות למשחק) והוא עומד על ממוצעים של 13.7 נקודות למשחק ו-6.2 ריבאונדים (הרבה בזכות 17 הכדורים החוזרים שהוא קטף במשחק האחרון מול ציבונה). הקלע הרביעי שנמצא בדאבל פיגר הוא מרכוס בראון, שעומד על 11.3 נקודות למשחק ו-1.7 ריבאונדים.

באבלינו יש שני קלעים בדאבל פיגר. כריס וורן מוביל את קלעי האיטלקים עם 18.5 נקודות למשחק (ב-35:27 דקות). האמריקאי הוסיף גם 5.2 ריבאונדים בששת המשחקים בהם שותף עד עכשיו ו-3.2 אסיסטים. הקלעי המוביל השני הוא אריק וויליאמס, שעומד עד עכשיו על ממוצעים של 10.8 נקודות למשחק ו-5.7 ריבאונדים. בהמשך מגיעים גם טראוויס בסט (9.3 נקודות) ותמאר סליי (9.5) שנושקים את ממוצע עשר הנקודות למשחק.

אז מה יהיה באבלינו? להערכתינו האנרגיות שמביא פיני גרשון יביאו לניצחון רביעי העונה ביורוליג למכבי תל אביב. ומה עם גבול ארבע הנקודות. אנחנו מעריכים כי הצהובים ינצחו במעל ארבע נקודות הפרש ולכן ההימור הוא 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully