וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייצאו לדרך חדשה?

ריאל מדריד מחפשת שינוי לפני הסופר קלאסיקו מול ברצלונה ופוגשת את זניט במחזור האחרון של שלב הבתים בצ'מפיונס. והנה עוד כמה המלצות לטופס

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 12.636 (10 ש"ח יניבו 126 ש"ח)

משחק מספר 2: הפועל ירושלים – אולדנבורג (9+). אחרי שנכנסה לעניינים לליגה כמו שצריך, גם ביורוצ'אלנג' הפועל ירושלים מתחילה להסתדר כשבשבוע שעבר היא הביסה את לאריסה היוונית 54:71. כעת היא פוגשת יריבה גרמנית, שמגיעה עם מאזן של ניצחון והפסד. להערכתינו ירושלים תנצח ובבית היא תעשה את זה ביותר מתשע הפרש. ההימור: 1 (1.8)

משחק מספר 14: ורדר ברמן – אינטר. לברמן אין שום סיכוי להעפיל לשמינית הגמר בצ'מפיונס, אך היא נלחמת בקרב על המקום השלישי כשבמקביל לנסיונה לנצח היא מקווה לאיבוד נקודות של אנורתוזיס. אינטר מצידה לא הבטיחה את המקום בשלב הבא ותיקו לא יספק אותה למרות שהוא יספיק. אנחנו מעריכים שזה ייגמר בתיקו. ההימור: איקס (2.7)

משחק מספר 46: ליון – באיירן מינכן. השתיים כבר נמצאות בשלב הבא ויילחמו כעת על המקום הראשון בבית, שכן לשתיהן יש את אותו מספר נקודות – 11. באיירן מגיעה מרוצה מאוד מהניצחון במשחק העונה בגרמניה 1:2 על הופנהיים. ליון לעומת זאת בסוג של משבר בליגה אחרי שמשחק שלישי ברציפות היא לא מנצחת. אנחנו מהמרים על ניצחון של באיירן. ההימור: 2 (2.6)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 7.497 (10 ש"ח יניבו 75 ש"ח)

משחק מספר 62: ריאל מדריד – זניט סנט פטרסבורג. אחרי הציפיות הרבות שתלו ממנה העונה בליגת האלופות, זניט נאלצת להילחם רק על המקום השלישי מבית המוות. אלא שמולה ניצבת יריבה פגועה שחייבת לבנות את עצמה ובעיקר את הביטחון שלה אחרי ההפסד 4:3 לסביליה ולפני המשחק הכל כך חשוב מול ברצלונה בליגה. אנחנו מעריכים שריאל תנצח. ההימור: 1 (1.7)

משחק מספר 69: עירוני רמת השרון – הפועל עכו. שתי הקבוצות נפגשות למשחק רבע גמר גביע הטוטו בליגה הלאומית. עכו מצליחה קצת יותר בליגה ומקדימה בשש נקודות את יריבתה, אך הפעם הולך להיות צמוד מאוד, שכן רמת השרון מגיעה אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים ותצליח להביא ניצחון נוסף. ההימור: 1 (2.45)

משחק מספר 79: אבלינו (4+) – מכבי תל אביב. במשחקו השלישי באירופה, פיני גרשון יביא כבר משהו אחר למכבי תל אביב, שמחפשת ניצחון על היריבה העיקרית שלה על המקום הרביעי, שיעלה אותה לטופ-16. במכבי תל אביב יש שיפור ביכולת ואת אבלינו, אותה ניצחה מכבי במשחק הקודם, היא חייבת לנצח גם אם מדובר במשחק חוץ וביותר מארבע נקודות הפרש. ההימור: 2 (1.8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully