וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים פוגשת מוקש גרמני

8.12.2008 / 23:21

הקבוצה של גיא גודס מחפשת להמשיך את רצף הניצחונות מול אולדנבורג של ריקי פולדינג. גודס: "בגדול זה משחק על העלייה וההפרש חשוב"

הפועל ירושלים תארח (שלישי, 19:00, ספורט 5 פלוס) את אולדנבורג הגרמנית במסגרת המחזור השלישי של היורוצ'אלנג', כשבמאזנה ניצחון והפסד. הקבוצה מגיעה אחרי הניצחון הדרמטי על הפועל גליל עליון/גלבוע ביום ראשון בליגה, ואחרי הניצחון המשכנע על לאריסה היוונית בשבוע שעבר, ותבוא על מנת להוכיח שההפסד לאמסטרדם במחזור הפתיחה של המפעל במלחה, הייתה תקלה חד פעמית.

"זאת ההזדמנות השנייה שלנו, פספסנו בהזדמנות הראשונה בבית ותיקנו את זה בחוץ, בגדול זה משחק על העלייה וההפרש הוא מאוד חשוב", אמר מאמן הקבוצה גיא גודס לאתר הרשמי באימון הערב. "כדי לעלות לשלב הבא צריך לנצח את כל המשחקים בבית ועוד אחד לפחות בחוץ". הפורוורד רוג'ר פאוול הוסיף: "יש לגרמנים אתלטיות טובה, בחור גדול בצבע, גארדים טובים שיכולים לקלוע וזה יהיה אתגר לשחק מולם".

הקבוצה הגרמנית, הממוקמת במקום השני בליגה, הפסידה במחזור האחרון גם כן לאמסטרדם, אך בניגוד ללאריסה היוונית, לא מדובר בקבוצה חלשה. כוכב הקבוצה הוא ריקי פולדינג, ששיחק בירושלים בעונת 2005/6, כשגם ג'ייסון גארדנר, ששיחק בעירוני רמת גן, הוא פקטור משמעותי. מלבד שני האקסים, ניתן לציין גם את רובן בומטה בומטה הקמרוני, ששיחק בעבר ב-NBA, ומהווה את הכוח של הקבוצה מתחת לסלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully