וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון נקלעה למהומות באתונה

8.12.2008 / 23:18

הקבוצה, שתפגוש את פנליניוס ביורוקאפ, נתקלה במהומות בעיר הבירה היוונית והשחקנים נשארו בחדרים. טפירו: "האווירה לא סימפטית"

בני השרון תתארח (שלישי, 19:00, אין שידור) באתונה מול פנליוניוס, כשהפסד יסיים את סיכוייה הריאליים להעפיל לשלב הבא. הקבוצה, שהפסידה במחזור הליגה האחרון, נחתה בבירן יוון, אתונה, בבוקר, וגילתה את המהומות הכבדות השוררות בעיר בעקבות התקרית בה נורה נער על ידי שוטר. המצב משפיע על הקבוצה לאחר שאולמה של פנליניוס, המכיל 9,000 צופים, נמצא בסמוך לכיכר המרכזית של העיר, שמרכזת את מירב המהומות. הקבוצה קיבלה אזהרה ממשרד החוץ להתרחק ממוקדי המהומות.

"אנחנו מקווים לחזור הביתה עם ניצחון", אמר מאתונה קפטן בני השרון מאיר טפירו, שהציג יכולת לא טובה בהפסד לאשקלון בשבת. מלבד יציאה לאימון שחקני הקבוצה נשארים בחדר המלון, "האווירה לא נחמדה ולא סימפטית, אבל אנחנו מקצוענים ומתרכזים במשחק. אנחנו לא מתסכלים על הבלאגן מסביב", סיכם טפירו.

פנליניוס, הממוקמת במקום השלישי בליגה היוונית, אחרי פנאתנייקוס ואולימפיאקוס, הפסידה את משחק הבכורה שלה במפעל לאריס סלוניקי 71:69, וגם במשחקה השני, כמו בני השרון, לא ידעה לנצח ונוצחה על ידי טורק טלקום אנקרה 70:64. השחקן הבולט של הקבוצה הוא הסנטר הסרבי איבאן רדלוביץ', שקלע 18 נקודות בכל אחד משני המשחקים. לצידו ניתן לציין את בראד ניולי, פורוורד נבחרת אוסטרליה, כשגם אנתוני גרונדי, אקס רמת השרון, הוא גורם משמעותי. בפנליניוס לא מדברים על הפסד כאופציה, וכל דבר חוץ מניצחון יהווה כישלון צורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully