וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: אשדוד ניצחה בשיניים את רמת חן

הקבוצה של בושינסקי גברה 76:77 על המוליכה, רמלה הביסה את בני יהודה 61:92, ניצחון דחוק לרמה"ש על חולון. לחמש קבוצות מאזן 2:7

המחזור התשיעי בליגת העל לנשים התקיים הערב (שני), כשבמוקד המחזור עמד המשחק בין מכבי רמת חן, שאירחה את מכבי אשדוד המפתיעה שהשיגה ניצחון דרמטי ביותר 76:77. הדאבליסטית אליצור רמלה הביסה ללא רחם 61:92 את בני יהודה ללא הזרה המעוכבת בנתב"ג, תמרה בואיי. אלקטרה רמת השרון עשתה מהפך כדי לנצח בבית את אליצור חולון 69:73. בנות השרון ניצחה את אליצור מכבי נתניה 68:79, במשחק נוסף גברה הפועל תל אביב על מתנ"ס תל כביר 98:107. אחרי המחזור התשיעי נוצר ראש חץ מדהים של חמש קבוצות עם מאזן של 2:7.

מכבי רמת חן - מכבי אשדוד 77:76

מוליכת הטבלה אירחה באולם זיסמן את הקבוצה המפתיעה של דליה בושינסקי. רמת חן ספגה במחזור השביעי את הפסדה הראשון העונה, כשנוצחה בביתה על ידי הדאבליסטית, אליצור רמלה. הקבוצה של עדני דגן התאוששה אחרי ניצחון על בני יהודה, אולם הערב הגיעה ההפסד השני שלה בליגה. אשדוד משווה את מאזנה לזה של רמת חן ושתיהן, ביחד עם עוד שלוש קבוצות, אוחזות במאזן של 2:7.

אשדוד פתחה פער גדול מאוד כבר אחרי הרבע הראשון והיממה את החבורה של דגן עם 13:28, ובמחצית 35:48. רמת חן עלתה אחרת למחצית השנייה והחלה לקזז מהיתרון של הקבוצה הדרומית. בסיום הרבע השלישי הורידה רמת חן רק לשמונה הפרש (61:53).

בדקות הסיום סירבה אשדוד לסגור את המשחק ורמת חן המשיכה לצמק, שלשה ועוד סל מהיר הוריד את היתרון רק לשלוש כשנותרה כחצי דקה לסיום. קליעת עונשין אחת של קארין אגאסי העלתה את ההפרש לארבע. תמרה ג'יימס עשתה מהלך של סל ועבירה והורידה רק לנקודה (75:74), אבל עד הסיום הצליחה אשדוד ממש בשיניים להחזיק ביתרון בזכות קליעות עונשין מוצלחות של תמרה מור. אותה מור עשתה עבירה ברורה עוד לפני שנגמר השעון על שירי שרון, אבל השופטים בחרו לא לשרוק ואשדוד רשמה ניצחון דרמטי ביותר.

את מכבי אשדוד הובילו שריל בייקר עם 22 נקודות, בראשידה אלהים הוסיפה 17 נקודות, קארין אגאסי עם 10, את מכבי רמת חן הובילו תמרה ג'יימס ולטויה פרינגל עם 26 נקודות כל אחת, פרינגל גם הורידה 19 תפוחים.

אליצור רמלה - בני יהודה 61:92

כשעננת הזרה החדשה המעוכבת בנתב"ג, תמרה בואיי, מרחפת מעל ראשן, יצאו הערב הזהובות למשחק קשה בקרית מנחם. הקבוצה של אלי רבי לא התחשבה במצבה של הקבוצה מהשכונה שהתייצבה למשחק רק עם שתי זרות. הרבע הראשון היה די צמוד (23:24), כשבשני עשתה רמלה ריצה של 8:20 כדי לגמור בעצם את המשחק. רמלה המשיכה להעלות את יתרונה עד הסיום. במחזור הבא מחכה לה קרב צמרת קשה מאוד מול מכבי אשדוד.

את רמלה הובילו אולנה אוגורודניקובה עם 15 נקודות, ניקי אנוסיקה, הרבו לבני יהודה: דאיונה ג'קסון עם 19 נקודות, ריבי גרינבוים הוסיפה 16.

רמת השרון - אליצור חולון 69:73

כשהיא עם שלושה ניצחונות רצופים, האחרון שבהם בחוץ על מכבי אשדוד הלוהטת, התייצבה החבורה של אורנה אוסטפלד למשחק ביתי שעל הנייר נראה קל נגד חולון. זה הלך קשה מאוד לאדומות. חולון הובילה בחלקים ארוכים במשחק (23:15 אחרי הרבע הראשון, 43:38 במחצית), כאשר רק ברבע האחרון הצליחה רמת השרון לעשות את המהפך ולעלות ליתרון. עד הסיום התנהל קרב צמוד כשבסיומו רשמה רמת השרון ניצחון שביעי בליגה.

את אלקטרה רמת השרון הובילו ג'יה פרקינס עם 17 נקודות ושישה ריבאונדים, נעמי קולדוני 14 נקודות, הרבו לאליצור חולון אינה ווקר קלעה 38 נקודות ו-17 ריבאונדים, אדנישה קורי הוסיפה 19.

בנות השרון - אליצור מכבי נתניה 68:79

הקבוצה של שיקי פלח התקשתה בתחילה לפתוח פער מול הקבוצה הנתנייתית, כשהמחצית הראשונה הסתיימה בשוויון 37. ברבעים הבאים פיינליסטית העונה שעברה העלתה הילוך בדרך לניצחון שביעי העונה. את בנות השרון הוליכו: שארדיי יוסטון צלפה 26 נקודות ו-16 כדורים חוזרים, לנה איזנשטאט הוסיפה 16 נקודות, הרבו לנתניה: נטשה בראקט 22 נקודות, אריקה ווייט ותמרה ראנסבורג עם 11 נקודות כל אחת.

מתנ"ס תל כביר - הפועל תל אביב 107:98

הקבוצה האדומה השיגה ניצחון שני העונה מול בשר התותחים של הליגה, הפעם נועלת הטבלה יכולה להתנחם בעובדה שהיא לא ספגה תבוסה צורמת. המחצית הראשונה נגמרה בסקור גבוה מאוד (63:56), כשלאחר מכן הורידו הקבוצות מהלך עד הסיום והניצחון של האדומות. את האדומות הובילה דיימונד רוג'רס עם 33 נקודות, ברוק ריבס קלעה לתל כביר 37 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully