וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ופרס פח הזהב הולך ל:

ריקרדו קווארסמה. שחקן אינטר זכה בתואר, המוענק על ידי מאזיני הרדיו באיטליה לשחקן הגרוע של העונה. טורינו פיטרה את ג'יאני די ביאסי

שבוע לאחר זכייתו של כריסטיאנו רונאלדו בתואר כדור הזהב היוקרתי של המגזין הצרפתי "פראנס פוטובול", עוד כדורגלן פורטוגלי בינלאומי מקבל תואר מוזהב, רק הרבה פחות מחמיא. זהו ריקרדו קווארסמה, שחקן הכנף של אינטר, שהגיע הקיץ לאיטליה וכבר הספיק לעורר את חמתם של מאזיני "רדיו 2" האיטלקי שהעניקו לו את תואר "פח הזהב" - השחקן הגרוע של העונה.

קווארסמה בן ה-25 נרכש בפגרה מפורטו תמורת 18.6 מיליון יורו ובינתיים לא מצדיק את הסכום הגבוה ששולם עבורו. הפורטוגלי הקדים במירוץ את כריסטיאן ויירי מאטאלנטה וחברו לאינטר, אדריאנו הברזילאי, זוכה התואר בעונה הקודמת.

עוד צויינו בחמישייה המפוקפקת רונאלדו הפצוע, אנדריי שבצ'נקו הנשכח והשוער המאכזב נלסון דידה - שלושתם שחקני מילאן. אגב, טיאגו מיובנטוס לא ממש נספר על ידי המאזינים והגיע רק למקום התשיעי.

די ביאסי ונובלינו לנצח

השכונה לא פוסחת על הכדורגל האיטלקי. טורינו מהליגה הראשונה ממשיכה לזגזג בפעם המי יודע כמה בין שני מאמנים, ג'יאני די ביאסי ו-וולטר נובלינו. הערב (שני) פיטרה הקבוצה את די ביאסי ומינתה מחדש את נובלינו. הקבוצה מצפון איטליה מדורגת רק מקום מעל הקו האדום בזכות יחס שערים טוב יותר מאשר לרגי'נה. היא צברה רק 12 נקודות ב-15 משחקים ולא ניצחה ארבעה מחזורים ברציפות.

לאחר ההפסד אמש הביתי 4:1 לפיורנטינה השליכו אוהדי הקבוצה ביצים על השחקנים. ההנהלה לא יכלה לספוג את ההשפלה והחליפה את די ביאסי בפעם השלישית. די ביאסי פוטר בעונת 2006/7 אחרי שהעלה את הקבוצה מהסרייה B. מי שהחליפו בתפקיד גם אז היה אותו נובלינו. מאמנה לשעבר של סמפדוריה הוליך את הקבוצה בעונה שעברה, אבל בסיומה הוחלף על ידי, ניחשתם נכון, די ביאסי.

למי שהתבלבל, אלו מאמניה של טורינו בשנים האחרונות:

2006 - ג'יאני די ביאסי
2006 - אלברטו זאקרוני
2006/7 - ג'יאני די ביאסי
2007/8 - וולטר נובלינו
2008 - ג'יאני די ביאסי
2008 - וולטר נובלינו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully