וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: סתם-פורד ברידג'

צ'לסי לא כיכבה מול קלוז', אך ניצחה 1:2 והעפילה ל-1/8 הצ'מפיונס. רומא-בורדו 0:2, פנאתינייקוס-אנורתוזיס 0:1, ברצלונה-שחטאר 3:2

שלב הבתים של ליגת האלופות לא סיפק השנה יותר מדי משחקים מלהיבים או כאלה שיכנסו לפנתיאון, אבל לדרמות של רגעי ההכרעה חיכינו בקוצר רוח. בסופו של דבר הקבוצות הגדולות הוכיחו את עליונתן במחזור השישי והאחרון של שלב הבתים ועלו לשמינית הגמר.

בבית א' אירחה צ'לסי בסטמפורד ברידג' את קלוז, אלופת רומניה. הקבוצה של לואיז פליפה סקולארי לא כיכבה, אבל מצאה את הניצחון 1:2 ועלתה מהמקום השני בבית לשמינית הגמר. מי שעלתה ראשונה מהבית היא רומא, שגברה בביתה 0:2 על בורדו. בבית ב' אנורתוזיס פמגוסטה יצאה ליוון לקרב ראש בראש על הכרטיס לשלב הבא מול פנאתינייקוס, אלא שהפעם הקבוצה הקפריסאית ששיגעה את אירופה כשלה, נוצחה 1:0 והיא אפילו לא תהיה בגביע אופ"א. אינטר, שכבר הבטיחה את העפלתה, נוצחה בגרמניה 2:1 על ידי ורדר ברמן, שהשיגה את הכרטיס לגביע אופ"א.

בית ג' סיפק שישה שערים, שוב באדיבותה של ברצלונה, אלא שהפעם הקבוצה של פפ גווארדיולה דווקא ספגה הפסד מפתיע, 3:2 לשחטאר דונייצק. במשחק נוסף ניצחה ספורטינג ליסבון בחוץ את פ.צ. באזל 0:1. בבית ד', ליברפול השיגה ניצחון חוץ נאה, 1:3 על פ.ס.וו איינדהובן, שכבר הובילה במשחק. האדומים של רפא בניטז מסיימים את הבית במקום הראשון. אתלטיקו מדריד סיימה בתיקו ללא שערים עם מארסיי ועלתה מהמקום השני.

בית א'

צ'לסי - קלוז' 1:2

תוצאות משחקי החוץ המאכזבות של הכחולים סיבכו עבורם את המצב ודחו את ההכרעה למחזור האחרון. צ'לסי הייתה חייבת לנצח כדי לעלות לשלב הבא. אחרי שבשנה שעברה הגיעה עד לגמר ליגת האלופות, לא יכלה סגנית אלופת אירופה ואנגליה לפשל והיא עשתה את המצופה ממנה עם ניצחון דחוק על אלופת רומניה. צ'לסי אמנם עושה את המוטל עליה, אבל ספק רב אם בשלבים הבכירים יותר של המפעל זה יספיק לה.

דקה 40 - גול! דקו הרים כדור חופשי. סולומון קאלו היה חופשי ובודד לגמרי ברחבת החמש. שחקן נבחרת חוף השנהב לא התקשה להשכין את הכדור ברשת. 0:1 לצ'לסי.

דקה 55 - גול! יוסף קונה התרומם מצוין לכדור גובה שהוגבהה לעברו ומשישה מטרים נגח חזק ומצוין לפינה של פטר צ'ך. קלוז' מדהימה את הסטמפורד ברידג' כשהיא משווה ל-1:1.

דקה 71 - גול! ג'ו קול הכניס כדור מצוין לתוך הרחבה לדידייה דרוגבה. חלוץ נבחרת חוף השנהב השתלט על הכדור והרשית, 1:2 לצ'לסי.

רומא - בורדו 0:2

לקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי תיקו היה מספיק כדי לעלות, אבל מול הצרפתים, שהיו צריכים ניצחון כדי לעלות, הם רצו לנצח. שעה ודקה חיכו באולימפיקו עד השער הראשון במשחק, ובסוף הצליחו הרומאים להבקיע צמד ולעלות לשמינית הגמר מהמקום הראשון בבית.

דקה 61 - גול! ז'וליו באפטיסטה מסר על הקו לסימונה פרוטה, שהמשיך רוחב טוב לרחבה למתיאו בריגי. האחרון ניסה לכבוש עם העקב, לא הצליח. בניסיון השני הכדור שלו כבר היה ברשת. 0:1 לרומא.

דקה 80 - גול! פרנצ'סקו טוטי קיבל כדור על סף הרחבה ושלח טיל שטוח על הארץ, כדי להכניע את שוער בורדו ולהעלות את רומא ל-0:2.

בית ב'

פנאתינייקוס - אנורתוזיס פמגוסטה 0:1

הקרב הגדול בין הקבוצה היוונית לקפריסאית היה על העלייה לשמינית הגמר. אנורתוזיס הדהימה את כל אירופה עם התוצאות המשוגעות שהיא עשתה, אבל גם היוונים לא טמנו ידם בצלחת. שער יחיד, אחרי סדרת טעויות של שחקני פמגוסטה, שעלה להם ביוקר, סידר לפאו את ההעפלה לשלב הבא, ועוד מהמקום הראשון בבית.

דקה 69 - גול! סדריק ברדון השאיר אחורה בטעות, קארגוניס בעט חלש למרכז השער, והשוער, זולטן נאג', אקס הפועל רמת גן, הצליח איכשהו להשמיט את הכדור. 0:1 לפאו.

ורדר ברמן - אינטר 1:2

את המקום בשמינית הגמר הבטיחה אינטר עוד קודם לכן, אבל בתור קבוצה בכירה ביותר באירופה היינו מצפים ממנה ליותר מחויבות במשחק. הנראזורי לא התאמצו יתר על המידה וירדו מנוצחים מהווסרשטאדיון. ההפסד עולה להם ביוקר והוא מוריד אותם למקום השני בבית, מה שיזמן להם בשמינית הגמר מפגש מול קבוצה קשה יותר. הקבוצה הגרמנית ניצלה עד תום את השאננות של האיטלקים. ברמן חסרת היציבות הצליחה לנצח ולהשיג לבסוף את הכרטיס לפחות לגביע אופ"א על חשבונה של פמגוסטה.

דקה 63 - גול! מסוט אוזיל שיחרר בעיטה חזקה מכ-25 מטרים, שוער אינטר ז'וליו סזאר ירד לכדור, אבל הדף לא טוב. קלאודיו פיזארו היה במקום כדי להשכין את הכדור החוזר ברשת, 0:1 לוורדר ברמן.

דקה 81 - גול! מסוט אוזיל בבישול השני שלו במשחק העביר כדור למרקוס רוזנברג, חלוצה השבדי של הקבוצה, שכבש את השני, 0:2 לוורדר ברמן.

דקה 90 - גול! זלטאן איברהימוביץ' אוהב לטווח. החלוץ השבדי קיבל כדור מכ-25 מטרים מהשער, הניף רגל ארוכה וצימק ל-2:1.

בית ג'

ברצלונה - שחטאר דונייצק 3:2

אחרי 20 משחקים בהם היא לא נוצחה, נגמרה החגיגה של ברצלונה. ארבעה ימים לפני האל קלאסיקו מול ריאל מדריד, העלה פפ גווארדיולה הרכב של מחליפים כדי להעניק לכוכבים שלו מנוחה לקראת ריאל. זה עלה לו בנקודות, לפחות הקהל בקאמפ נואו נהנה מחמישה שערים. שחטאר, שכבר הבטיחה את מקומה בגביע אופ"א, תרשום את הניצחון הנאה בספרי ההיסטוריה שלה.

דקה 31 - גול! וויל יאן הוריד כדור מצוין מהאוויר אל תוך הרחבה. אולכסנדר גלדיקיי הגיע ראשון לכדור והצליח להחדיר אותו לרשתם של הקטאלונים. 0:1 לשחטאר.

דקה 58 - גול! גלדיקיי הדהים את הקאמפ נואו כאשר כבש את השער השני והכפיל את יתרונה של האוקראינים. 0:2 לשחטאר.

דקה 59 - גול! סילביניו עשה דאבל פס עם סיידו קייטה ושלח טיל אדיר ויפהפה לשער שחטאר. ברצלונה צימקה ל-2:1.

דקה 76 - גול! מבצע משולב נאה של שחטאר הניב לה את השער השלישי בקאמפ נואו מהרגל של פרננדיניו, 1:3 לקבוצה האוקראינית.

דקה 85 - גול! איידור גודיונסן הכניס כדור לתוך הרחבה לסרחיו בוסקטס, שהשתלט ומול השער משישה מטרים בעט למרכז השער וצימק ל-3:2.

פ.צ. באזל - ספורטינג ליסבון 1:0

דקה 19 - גול! מראט איזמאיילוב הכניס כדור רוחב מצוין מצד ימין ויאניק דיאלו דחק מקרוב. שער מספר 16 שהשוויצרים סופגים בשלב הבתים. זהו השער הראשון שנכבש בערב ליגת האלופות. ספוטינג ליסבון העפילה לשמינית הגמר עם ברצלונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בית ד'

פ.ס.וו איינדהובן - ליברפול 3:1

ליברפול כבר הבטיחה את השתתפותה בשלב הנוקאאוט, אבל הקבוצה של רפא בניטז הוכיחה שגם במשחקים שהם לכאורה אימון עבורה היא לא מוותרת. ההולנדים הוליכו במשחק שנערך באצטדיון פיליפס, אבל האדומים לא ויתרו, עשו מהפך מצוין, כבשו שלושה שערים ועלו בסטייל ל-16 הגדולות. פ.ס.וו הגיעה למשחק על רקע המחלוקות הקשות בין מספר שחקנים למאמן הוב סטיבנס. היא ביקשה את הכרטיס לגביע אופ"א, אולם ההפסד הוריד אותה למקום האחרון בבית. יוסי בניון ישב על הספסל, אך לא שותף במשחק.

דקה 36 - גול! כדור קרן של ההולנדים יצרה ערבובייה ברחבת האדומים, דנקו לאזוביץ' שלח כדור פשוט מארבעה מטרים אלכסונית לשער והכניע את שוער ליברפול, דייגו קאבליירי.

דקה 45 - גול! ריאן באבל נגח כדור חופשי טוב שהורם לרחבה, שוער איינדהובן, אנדראס איזאקסון, הדף, אבל לא טוב והכדור חדר לפינה העליונה. ליברפול השוותה ל-1:1.

דקה 68 - גול! אלברט ריירה התנהל עם הכדור ושלט טיל קרקע-אוויר אדיר לפינה הגבוהה העליונה של איזאקסון. מהפך, 1:2 לליברפול.

דקה 77 - גול! דויד נ'גוג, שפתח בהרכב ליבפרול במשחק, נשלח בכדור ארוך, פרץ לעבר השער וגילגל פנימה את השלישי של האדומים. 1:3 לליברפול.

מארסיי - אתלטיקו מדריד 0:0

המשחק היחיד משמונת משחקי הערב בו לא נפלו שערים. המשחק עמד בצל האמירות של אוהדי מארסיי כאילו הם מתכוונים לנקום באוהדי אתלטי על מאסרו לשלוש וחצי שנים של אחד ממנהיגיהם בספרד. לפחות על המגרש הרוחות היו מאוד רגועות, כששתי הקבוצות לא הצליחו לכבוש. מארסיי השיגה את הכרטיס לגביע אופ"א, אתלטיקו, שכבר הבטיחה את העלייה לשמינית, העפילה מהמקום השני בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully