וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדוארדו דה סילבה יחזור למגרשים ב-16 לדצמבר

חלוץ ארסנל, ששבר את קרסולו ועבר שיקום ארוך בן 10 חודשים, צפוי לשבת על הספסל נגד פורטסמות. טוטנהאם ניצחה 0:2 את ווסטהאם

זוכרים את אדוארדו דה סילבה, או את פציעתו הקשה להחריד בשנה שעברה? אחרי כמעט שנה של שיקום לחלוצה של ארסנל יש, בשעה טובה, תאריך חזרה למגרשים, ה-16 בדצמבר.

לפני כ-10 חודשים, ב-23 בפברואר בשנה שעברה, תוקל אדוארדו בחריפות על ידי מרטין טיילור במשחק קבוצתו נגד ברמינגהאם. תמונות פציעתו זעזעו את אנגליה והעולם, כאשר הקרסול שלו הטלטל בין שמיים ודשא. לאחר הפציעה הובעו חששות כבדים כי החלוץ גמר את הקריירה, אבל החלוץ בן ה-25 היה אופטימי כל העת ולא אמר נואש.

אדוארדו, שנולד בברזיל ומשחק בנבחרת קרואטיה, יוחזר לסגל הקבוצה הלונדונית ויישב על הספסל במשחק נגד פורטסמות, שיתקיים בעוד שמונה ימים. "הוא מצטרף ושותף במשחקי אימון מלאים, אבל הוא צריך כעת לחזור לכושר משחק", אמר עליו מאמנו, ארסן ונגר.

ווסטהאם-טוטנהאם 2:0

טוטנהאם ממשיכה בטיפוס שלה, והערב (שני) היא אף עקפה את הקבוצה מולה שיחקה, ווסטהאם, לאחר שהשיגה ניצחון חוץ עליה, 0:2 באפטון פארק במשחק הנעילה של המחזור ה-16 בפרמיירליג. התרנגולים עלו למקום ה-15 בליגה והורידו את הקבוצה של ג'יאנפרנקו זולה למקום ה-16 המאיים. ווסטהאם עם ניצחון בודד מ-10 משחקיה האחרונים.

68 דקות לקח לטוטהנאם להבקיע את השער הראשון במשחק, אז קפטן הקבוצה לדלי קינג כבש. קינג נגח בעוצמה כדור רוחב של ארון לנון. דקה לסיום המשחק התקפה מתפרצת מהירה של הספרס הניבה להם את השער השני ושלוש הנקודות, כאשר המחליף ג'יימי אוהרה הרשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully