וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: ניצחון דרמטי לפיונירס ממודיעין

לאחר שכבר הוליכו 6:30, נאלצו הפיונירס להזיע מול "בלו סאן מיוזיק" קינגס, וניצחו 42:44 בהארכה. משחק ענק לשמואל אוניל

כל מי שאוהב משחקים שנמתחים עד השנייה האחרונה, על הקצה, קיבל בדיוק את המותחן שלו הוא ציפה. מעט מצער שהקבוצה המארחת יצאה עם ההפסד לאחר המאבק המרשים, אבל יש רק מנצח אחד בכל משחק. מול קהל משולהב באצטדיון "קראפט" בירושלים, פתחה קבוצת האקספנשן "בלו סאן מיוזיק" קינגס את העונה הרשמית עם הצגה דרמטית והפסד בהארכה – 44:42 ל"דאנסינג קאמל" פיונירס ממודיעין.

הפיונירס (1:1) קפצו להובלה מהירה 0:14 ברבע הראשון עם שתי הבקעות של שמואל אוניל, הרץ המוביל של הליגה, מ-32 יארד ונראה היה כאילו הקינגס (1:0) ימצאו עצמם מהר מחוץ למשחק. סייפטי ועוד טאצ'דאון של מודיעין נתנו לה יתרון גדול 0:24, ורק אז התחיל הכיף. מסירה מושלמת ל-45 יארד של הקוורטרבק גוז'ף מרטישיוס לרסיבר חיים גרוס נתנו לקינגס את אות החיים הראשון. לאחר טאצ'דאון נוסף של אוניל עלתה התוצאה ל-6:30, אבל הקינגס לא אמרו נואש, וחיבור מוצלח נוסף של מרטישיוס וגרוס הביא אותם למרחק של שתי הבקעות בלבד. הקינגס שאבו אנרגיה רבה מהקהל המקומי שבא לעודד, התקדמו במגרש פעם אחר פעם, עם טאצ'דאון בסוף כל דרייב והמרה מוצלחת של 2 נקודות, הופעה טובה של ההגנה ומבלי לשים לב – שוויון 30:30 שתי דקות לסיום.

מודיעין התעוררה, כאשר שמואל אוניל תפס מסירה של 15 יארד לטאצ'דאון, הרביעי שלו במשחק. הקינגס לא ויתרו, מרטישיוס-גרוס הלמו בהגנת הפיונירס שלא הצליחה למצוא מענה כשהראשון מסר ורץ והשני תפס כל כדור שנזרק לדרכו. כמו בסרטים, עם הבאזר, הכדור כבר היה באוויר, זינק גרוס לאוויר הלילה הקריר ושלף את הכדור ממסלולו לטאצ'דאון אפי בקצה האנדזון. סיום, 36:36 בשנייה האחרונה. הקינגס לא הצליחו להכניס את ההמרה לאנדזון והמשחק הלך להארכה. חוקי ה-IFL דומים לאלה של פוטבול המכללות - לכל קבוצה יש בהארכה אפשרות להבקיע מקו ה-25 של היריב במשך ארבעה ניסיונות. אם הניקוד עדיין שווה בסוף זמן ההארכה, המשחק מסתיים בתיקו.

הקינגס הצליחו לחדור דרך הגנת הפיונירס, גם תודות לעבירת "פאס אינטרפירנס" על קו השער, מה שנתן למלכים את הכדור על קו היארד מהשער של מודיעין. במהלך השני מרטישיוס הטעה עם ריצה לימין ומסר מסירה מדויקת וחדה לצד הנגדי של השדה, לטאצ'דאון שנתפס ע"י הטייט אנד, דויד ג'סלסון, להובלה ראשונה של ירושלים – 36:42. הקסם של הירושלמים נעלם דרייב הגנתי אחד מוקדם מדי. באפשרות האחרונה שהייתה להם, הצליחו הפיונירס לתעתע בהגנת הקינגס והרץ המחליף, תומר אדרי, התגנב לאנדזון עם ריצה של 18 יארד. המרה של 2 נקודות בין אורי שיף, הקוורטרבק של מודיעין, ורפאל בלום, נעלה את הערב המותח. התקפה חזקה של הקינגס ושיפור ההגנה שלהם יביאו לתוצאות אחרות בהמשך הליגה, אבל בינתיים הפיונירס יצאו עם ידם על העליונה.

כוכב המשחק הוא שמואל אוניל מהפיונירס. השבוע חוזרת הליגה עם צמד משחקים צמודים (שישי-שבת) כש"ריל האוזינג" אנדרדוגס (0:1) מארחים את "מייקס פלייס" סברס (1:0) מת"א במשחק בית ראשון בשישי, 11:00 בקיבוץ דליה. המשחק בשבת יפגיש בין "ביג בלו" ליונס ו"דאנסינג קאמל" פיונירס במודיעין ב-19:30. ניתן לקנות כרטיסים דרך אתר הליגה או בכניסה למשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully