וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו קאניה: "אנחנו עדיין בחיים, ניאבק עד השנייה האחרונה"

מאמן טיגרה גאה בחניכיו על הקאמבק מול רוסאריו סנטראל (2:3) ומבטיח לבוקה וסן לורנסו מלחמה עיקשת על התואר במחזור המכריע

טורניר האפרטורה בארגנטינה מתכונן לקראת סיומת דרמטית. בוקה ג'וניורס, סן לורנסו וטיגרה צמודות בשלושת המקומות הראשונים עם 36 נקודות, בעוד לאנוס רביעית עם 34. במחזור האחרון תארח בוקה את קולון, סן לורנסו תצא למשחק חוץ מול ארחנטינוס, טיגרה תפגוש את באנפילד ולאנוס את סן מרטין. כידוע, בארגנטינה אין חשיבות להפרש השערים, ובמידה ששתי קבוצות או יותר יסיימו עם מספר נקודות זהה, יתקיים ביניהן טורניר שיכריע את האליפות.

מי שצריכה להרגיש מאוכזבת במיוחד היא בוקה, שהוליכה ערב המחזור בשתי נקודות על יריבותיה, אך סיימה ב-0:0 מאכזב מול חימנסיה לה פלטה. "לא תהיה לנו ברירה אלא להתאושש מהר מהתוצאה הזאת", אמר מאמן בוקה קרלוס איצ'יה, "נותר רק משחק אחד, נקווה לנצח בו בתקווה שהאחרות יאבדו נקודות. אבל גם אם ניאלץ להמשיך לשחק גם אחרי סיום הליגה, נמשיך להיאבק עד הסוף.

"אני גאה בקבוצה שלי, שתמיד ממשיכה לחפש את הניצחון בכל מחיר, גם כשנותרנו בעשרה שחקנים", אמר המאמן, "לא עשינו חישובים לגבי המצב שלנו בטבלה, הסתכנו, תקפנו, אבל זה לא הצליח".

מאמן סן לורנסו, תתפלאו, מבטיח גם הוא מלחמה עד הסוף. "אני רוצה להודות לכל השחקנים ולאוהדים, שלא הפסיקו להאמין ונאבקו בכל הכוח כדי לזכות בניצחון", אמר מיגל אנחל רוסו, "זו המסורת של הקבוצה הזו. כמה מהשחקנים שלנו יגיעו תשושים לשבוע האחרון, אבל זה לא הזמן להיות עייפים. נשחק באותה אינטנסיביות של המחזור הראשון". רוסו יודע שלא יהיה קל להשיג את הניצחון האחרון. "אני מכיר מצוין את האיצטדיון של ארחנטינוס", אמר המאמן, "קל זה לא הולך להיות".

מאמן טיגרה, דייגו קאניה, אמור להיות גאה בחניכיו, מכיוון שלא נכנעו גם כשהיו בפיגור שני שערים מול רוסאריו סנטראל אך בסופו של דבר ניצחו 2:3. "אין לי מה להגיד, זה פשוט הישג מדהים", אמר קאניה, "אנחנו עדיין בחיים, ונרצה ללכת עד הסוף. ניאבק עד השנייה האחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully