וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משימה בלתי אפשרית

ריאל מדריד שוב הפסידה (4:3 לסביליה), ומאמנה ברנד שוסטר יוצא בהצהרה תבוסתנית לקראת ה"אל קלאסיקו" מול ברצלונה: "בלתי אפשרי לנצח אותם, הם בכושר מדהים". הנרי: "המשבר בריאל לא מעניין אותי"

ריאל מדריד סיימה אמש (ראשון) עוד ערב עצוב, שסימל יותר מהכל שהשנה היא כנראה לא השנה שלהם. האלופה הספרדית כבר פיגרה במחצית 3:1 מול סביליה, השוותה ל-3:3, אך ירדה מנוצחת בסופו של דבר 4:3 במשחק שהוכרע על ידי החלטות שיפוט שערורייתיות. בשורה התחתונה ריאל רק במקום החמישי ומפגרת בפסגת ה"לה ליגה" בתשע נקודות אחרי ברצלונה הלוהטת, במחזור הבא היא נפגשת איתה בקאמפ נואו ל"אל קלאסיקו" של ספרד, ואין פלא שהמאמן ברנד שוסטר בפאניקה.

"המשחק מול ברצלונה מדאיג אותי פחות מכל משחק אחר", אמר שוסטר, בספק ייאוש קיומי, ספק מלחמה פסיכולוגית, "זה פשוט בלתי אפשרי לנצח אותם, כי הם בכושר מדהים ואני מאמין שזו הולכת להיות השנה שלהם".

כמובן שזו הצהרה מאוד לא אופיינית באימפריה כמו ריאל, אך נדמה ששוסטר לפני הכל ריאלי, וכמו כולם מזהה את מאזן הכוחות בין שתי הגדולות. "הקבוצה שיש העונה לברצלונה פשוט מצליחה בכל מה שהיא עושה ומשיגה מאזן מצוינת בבית", אמר המאמן המושמץ, "אבל עדיף שאני לא ארחיב בנושא".

שוסטר לפחות יכול להיות מעודד מעט מהתצוגה של חניכיו במחצית השנייה. "אני לא עומד להתפטר, מכיוון שהשחקנים נותנים כל מה שיש להם. אנחנו פשוט צריכים שינוי קל במזל שלנו, משהו שיהפוך את המגמה הרעה", אומר שוסטר, "השקענו היום הרבה מאמץ כדי לחזור למשחק, אבל היינו צריכים להיות טובים יותר במחצית הראשונה".

ואם זה לא מספיק לשוסטר, הרי שריאל גם איבדה את אריאן רובן (שהורחק) ואת מרסלו (צהוב חמישי), שלא יוכלו לשחק במחזור הבא. אבל גאגו, מנגד, מסרב להרים ידיים. "המשחק מול בארסה זה אל קלאסיקו", אמר הארגנטינאי, ובמשחקים כאלה שתי הקבוצות חייבות להליחם עד טיפת הדם האחרונה כדי להוציא ניצחון. חייבים להגיע למשחק הזה עם גישה מנצחת".

הנרי: "לא נבכה בשביל ריאל מדריד"

"מרגיז אותי שעוד לא ניצחתי את ריאל מדריד במדי ברצלונה", אמר תיירי הנרי בראיון לעיתון "ספורט". "אני זוכר בבירור את המשחק בברנבאו, את הדברים הרעים שעברו עלינו והנסיבות של המשחק עצמו. היה קשה לשחק שם, ועוד יותר קשה בסיום 90 הדקות".

כזכור, ברצלונה המוכה הגיעה למדריד לאחר שריאל כבר הבטיחה את האליפות, והשתתפה בטקס כבוד לאלופה במהלכו שחקניה מחאו כפיים ליריבה השנואה. המשחק הסתיים ב-1:4 גדול לריאל. כעת, הנרי וחבריו מחפשים נקמה. "עברתי את זה וזוהי חוויה שאני לא רוצה לחוות שוב", אמר הצרפתי.

הנרי התייחס למשחק הקרוב בשבת: "זהו קלאסיקו ואני מתכוון לנצח. לא מעניין אותי שריאל נמצאת במשבר, שהם מפסידים ושיש להם שחקנים פצועים. בעונה שעברה, היו לנו הרבה בעיות. מסי חזר מפציעה, רונאלדיניו היה בתקופה רעה, מארקז לא היה כשיר ואטו ודקו היו מושעים. אף אחד לא בכה בשבילנו, ואנחנו לא נבכה בשביל ריאל מדריד", סיכם החלוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully