וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: סאו פאולו זכתה באליפות שלישית ברציפות

יממה לפני המחזור האחרון ההתאחדות החליפה את שופט המשחק בחשש להטיה, אך סאו פאולו גברה 0:1 על גויאש בשער מעורר מחלוקת

סאו פאולו זכתה הלילה (שני) באליפות שלישית ברציפות בליגה הברזילאית, לאחר שגברה 0:1 על גויאש במחזור האחרון. חלוץ הקבוצה בורגס כבש את שער הניצחון (ממה שנראה כעמדת נבדל) בדקה ה-22 של המחצית הראשונה, על אף שקבוצתו המצוינת של המאמן מוריסי רמאליו נזקקה לתיקו בלבד להבטיח את האליפות.

פרשה מביכה מעט העיבה על הניצחון, לאחר שיממה בלבד לפני המשחק ההתאחדות הברזילאית החליפה את השופט. ההתאחדות הציבה את ג'יילסון מסדו פרייטס במקומו של ואגנר טארדלי לאחר שקיבלה דיווחים שהוא עומד להטות את התוצאה.

סאו פאולו, באליפות השישית שלה בסך הכל, סיימה עם 75 נקודות, והקדימה בשלוש נקודות את גרמיו, היחידה שיכלה לעקף אותה במחזור האחרון, שניצחה 0:2 את אתלטיק מיניירו. קרוזיירו ופאלמייראס סיימו במקומות השלישי והרביעי, והצטרפו לשתי הראשונות בגביע ליברטדורס. ספורט רסיפה, שזכתה בקופה דו ברזיל מוקדם יותר השנה, הצטרפה אליהן גם היא. פלמנגו הגדולה, לעומת זאת, פספסה את הרכבת לליברטדורס, עם הפסד 5:3 לאתלטיקו פראנאנסה.

מנגד, בצד השני של הטבלה, פיגוראנשה ו-ואסקו דה גאמה (אלופת דרום אמריקה לשעבר) ירדו לליגה השנייה. מאמן ואסקו, רנאטו פורטאלופי, סיים שנה עגומה, שבמהלכה הפסיד בגמר הליברטדורס עם פלומיננזה לקיטו. ואסקו יורדת ליגה אחרי שש שנים בליגה הבכירה.

קריסון (קוריצ'יבה), וושינגטון (פלומיננזה) וקלבר פריירה (סנטוס) סיימו בצוותא בראשות טבלת מלך השערים, עם 21 כיבושים כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully