וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: האליפות תוכרע במחזור האחרון

בוקה סיימה ב-0:0 מול חימנסיה ואיפשרה לטיגרה (קאמבק נהדר ב-2:3 על סנטרל) וסן לורנצו (1:4 מוחץ על אינדפנדיינטה) להשתוות אליה

אז לאן תלך צלחת האליפות של טורניר האפרטורה בארגנטינה? מחזור אחד נותר לסיום ועדיין מוקדם לדעת. בוקה ג'וניורס איבדה אפשרות להבטיח את האליפות הערב (ראשון) כשסיימה בתיקו 0:0 בחוץ מול חימנסיה לה פלטה. טיגרה חזרה מפיגור שני שערים ל-2:3 ברוסאריו, והשתוותה לבוקה בפסגה עם 36 נקודות. בהמשך הלילה סן לורנסו חברה גם היא לשתי המוליכות במקום הראשון, כשהביסה בקלאסיקו 1:4 את אינדפנדיינטה. לשלוש הקבוצות 36 נקודות, וכידוע, בארגנטינה אין חשיבות להפרש שערים במקרה של שוויון נקודות. אם שלושתן יסיימו עם אותו מספר נקודות, ייערך ביניהן טורניר משולש מרתק. אגב, גם לאנוס (34 נקודות) עדיין בתמונה, אחרי 0:2 על ולז.

במחזור האחרון בשבוע הבא תארח בוקה את קולון, סן לורנסו תצא למגרשה הקשה של ארחנטינוס, טיגרה תפגוש את באנפילד ולאנוס תתמודד מול סן מרטין. במידה ורק שתי קבוצות יסיימו עם מספר נקודות זהה את העונה הסדירה, ייערך ביניהן משחק פלייאוף על כל הקופה.

חימנסיה לה פלטה - בוקה ג'וניורס 0:0

אוהדי בוקה ליוו את הקבוצה למשחק החוץ מול חימנסיה, בתקווה לחגוג בסופו אליפות ראשונה מאז הקלאוסורה של 2006. בוקה הייתה פחות טובה במחצית הראשונה וכשהתעוררה בשנייה איבדה את מורל רודריגז באדום (64). עד לסיום התוצאה לא השתנתה, לצערם של הבוסטרוס, וההכרעה עברה למחזור אחרון מטורף בשבוע הבא.

רוסאריו סנטרל - טיגרה 3:2

טיגרה יצאה למשחק החוץ ברוסאריו במטרה לשמור עצמה במאבק האליפות ולהלחיץ את בוקה ששיחקה במקביל. המארחים, שמחפשים נקודות כדי לברוח מאימת הירידה בעונה הבאה, לא התחשבו וכבשו פעמיים עם מילטון קראגליו (4) ואסקיאל גונזאלס (11). הקבוצה של דייגו קאניה לא הרימה ידיים וחזרה לשיוויון כבר במחצית, מצמד שני ברציפות של החלוץ הנהדר קרלוס לונה (29 ו-41). את שער הניצחון כבש לאנדרו לאזרו הוותיק בדקה ה-80, תשע דקות לאחר שקם מהספסל.

ולז סרספילד - לאנוס 2:0

לאנוס לא אומרת נואש ונשארת בתמונה לקראת המחזור האחרון. השחקנים הצעירים של לואיס סובלדיה הבריקו במשחק החוץ הלא פשוט מול ולז, ומצאו את הרשת משערים של דייגו לאגוס (8) ופפה סאנד (59) במהלך קבוצתי נפלא. שנה אחרי אותה אליפות מופלאה והיסטורית, הגרנטה רוצים אחת נוספת.

ריבר פלייט - גודוי קרוז 2:1

המיז'ונריוס מתגרים בשיאים השליליים שלהם וקרובים לעונה ראשונה בהיסטוריה בה יסיימו במקום האחרון בטבלה. הפעם היה תורה של גודוי קרוז החלשה לחגוג במונומנטל, עם שערים של הרנן אנסינה (6) ולאנדרו קארוסו (84), כשמתיאס אבלייראס השווה זמנית למקומיים. בריבר מחכים בקוצר רוח לסיום הטורניר וכבר הכריזו על מינויו של נסטור גורוסיטו למאמן הקבוצה החל מינואר.

משחקים נוספים:

באנפילד - ארחנטינוס ג'וניורס 2:2
לבאנפילד: פקונדו פריירה (84) ולוסיאנו סיבלי (89). לארחנטינוס: קרלוס רקאלדה (12) וניקולאס פאבלוביץ' (34)

סן מרטין - ניואל'ס 0:2
לסן מרטין: פאבלו דה מונר (35), אנטוניו איבנייס (78)

ארסנאל - הורקאן 0:1
לארסנאל: מאורו מאטוס (35)

חימנסיה חוחוי - ראסינג קלוב 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully