וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "ניצחון כמו שחולוניה הגדולה אוהבת"

7.12.2008 / 22:16

מאמן הפועל חולון נשמע מרוצה לאחר הניצחון הדרמטי של קבוצתו על עירוני נהריה, 75:77. ג'ינו: "החלטות רעות בסיום הפסידו לנו את המשחק"

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

"המזל הולך עם הטובים"

הפועל חולון שבה למסלול הניצחונות הערב (ראשון) כשגברה במשחק צמוד על עירוני נהריה 75:77, עם סל ניצחון של בריאן טולברט. לנהריה של יעקב ג'ינו זהו הפסד חמישי העונה ושני ברציפות. בהחלט רחוק מהציפיות אותן הציבו ראשי הקבוצה בחילת העונה.

המאמן המנצח דני פרנקו היה מרוצה בסיום: "בטיים אאוט האחרון ראיתי את שהשחקנים חיוביים וידעתי שננצח. למדנו היום שההגנה מנצחת משחקים ושהמזל הולך עם הטובים. זה היה ניצחון כמו שחולוניה הגדולה אוהבת לעשות". פרנקו הוסיף: "השחקנים אספו עצמם באמצע השבוע לשיחה ודיברו על כך שיהיה משחק ארוך, רק שהם לא חלמו עד כמה".

דרון וושינגטון, שתרם 19 נקודות לחולון הערב, אמר: "ידענו שהולך להיות משחק צמוד. באנו מוכנים, שיחקנו הגנה חזקה וניצחנו. אם נשחק עם לחימה כמו היום, השמיים הם הגבול עבורנו".

מאמן עירוני נהריה יעקב ג'ינו ניסה להסביר בסיום איך המשחק ברח לו מבין הידיים: "אני חושב שהיינו צריכים לנצח, אבל החלטות רעות בסוף הפסידו לנו את המשחק. אנחנו באים כמעט תמיד עם הגנה, למרות שהפסדנו איתה בסוף מול בריאן טולברט. בזה נכשלנו. מגיע שאפו ליוגב אוחיון שהנהיג אותנו ועשה דברים טובים אחרי תקופה לא טובה. הסיבה שאני מאוד אופטימי היא שאכפת לי ושהשחקנים נותנים את המקסימום. לקבוצה יש כלים טובים ביד, אבל התוצאות לא טובות".

רוברט רות'בארט: "אנחנו לא פראיירים. אלו דברים שקורים בכדורסל, עשינו כל מה שאנחנו יכולים". על יכולתו הטובה, אמר הסנטר המתנשא לגובה 2.18: "צביקה שרף מכיר אותי. לפני שנתיים הייתי עם הנבחרת הצעירה בהולנד והתאמנתי אצלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully