וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאקוונדו: ארד למירקין באליפות אירופה לסטודנטים

לוחמת הטאקוונדו הישראלית כבר הייתה בדרכה לגמר, אבל איבדה יתרון 1:5 מול יריבה רוסיה וסיימה מאוכזבת למרות הפודיום

שבוע אחרי ההישג הענק של לוחמת הטקוואנדו הישראלית, אניה מירקין, באליפות צרפת הפתוחה שם זכתה במדליית הכסף, מירקין שוב עמדה הערב (ראשון) על הפודיום. הפעם זה קרה באליפות אירופה לסטודנטים שהתקיימה במוסקבה, כשמירקין זכתה במדליית הארד במשקל עד 51 ק"ג.

למרות הזכייה, אניה ומאמנה יחיעם שרעבי נשמעו מאוד מאוכזבים, "אניה היתה צריכה לזכות בזהב, חבל שעשינו כמה טעויות טקטיות" הסביר שרעבי.

ההגרלה סידרה למירקין העפלה לסיבוב השני ללא קרב. בקרב הראשון שלה היא פגשה את המולדובית גלנה ויטו, אניה עלתה לקרב חדה מאוד וכבר במערכה הראשונה צברה 7 נקודות בדרך לנוק אאוט חד וחלק. בחצי הגמר היא פגשה את הרוסיה קתרינה פאולינה. כאן התפתח קרב שקול יותר, ובמערכה השלישית אניה כבר הובילה 1:5. השופטים הענישו את מירקין והורידו לה נקודה ואחר כך בשנייה האחרונה של הקרב העניקו שלוש נקודות שנויות במחלוקת לרוסיה בדרך לשיוויון 4:4. בהארכה מירקין היתה אקטיבית יותר ובמשך שתי הדקות לא הפסיקה להתקיף, אך לא הצליחה לזכות בניקוד. למרות היתרון הברור, בתום ההארכה קבעו השופטים ניצחון למקומית.

המשלחת הישראלית ערערה על ההחלטה וועדת הערעור צפתה בוידאו של הקרב והחליטה לקיים קרב חוזר בין השתיים. מירקין עלתה לקרב החוזר כשהיא לא מספיק מרוכזת, מה שסייע לרוסיה לעלות ליתרון מוקדם של 0:2, יתרון אותו לא הצליחה מירקין למחוק עד לסיום הקרב.

"עליתי לא מרוכזת ומאד עצבנית לקרב החוזר. רציתי לסיים את זה מהר ומה שקרה הוא שהיריבה שלי ניצלה את זה לטובתה. חבל, יכולתי לזכות בזהב, אבל למדתי גם מהקרב הזה לקרבות היותר חשובים שמחכים לי בעתיד".

מירקין תשוב מחר לארץ, בימים הקרובים תחליט עם מאמנה האם לצאת לתחרות נוספת בקפריסין לפני אליפות ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully