וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מקבלת בברכה

ריאל מדריד הציגה משחק הגנה עלוב והפסידה לסביליה 4:3 בבית. שישה ימים לפני הסופר קלאסיקו, מסי, הנרי ואטו מחככים ידיהם בהנאה

בעוד שישה ימים תצא ריאל מדריד לקמפ נואו. סופר קלאסיקו קוראים למפגש של הבלאנקוס עם ברצלונה ובעוד פחות משבוע זה סופסוף יקרה, אבל השאלה הגדולה לא תגיע מכיוונה של הקבוצה הביתית, אלא מזו של ריאל מדריד.

הערב (ראשון) פגשה אלופת ספרד בשנתיים האחרונות את סביליה ובמחצית הראשונה הציגה יכולת עלובה. במחצית השנייה זו כבר הייתה קבוצה שונה לחלוטין, אלא שהיום היכולת של המחצית הראשונה גברה על זו של השנייה וסביליה חזרה הביתה עם ניצחון 3:4 גדול. 7 השערים הללו אגב, העלו את כמות השערים במחזור ה-14 ל-44.

ריאל הציגה משחק הגנה חלש מאוד ונקלעה לפיגור כבר אחרי שלוש דקות, כשאדריאנו כבש מקרוב אחרי טעות של איקר קסיאס. ראול עוד השווה בנגיחה בדקה ה-17, אבל האנדלוסים המשיכו ליהנות מהחורים בהגנה המארחת ורומאריק החזיר להם את היתרון בנגיחה בדקה ה-22. בדקה ה-39 גם פרדי קאנוטה הצטרף לחגיגה אחרי עוד שער קל בעקבות חוסר יכולת של הלבנים להרחיק כדור מהרחבה שלהם.

במחצית השנייה ריאל השתלטה על המגרש לחלוטין ורק קבוצה אחת נראתה על הדשא בברנבאו. אחרי גיחות חוזרות ונשנות לתוך הרחבה, הפציץ גונזאלו היגואין מרחוק לפינה התחתונה של פאלופ וצימק ל-3:2. כעבור שלוש דקות השוויון הושג לאחר שגוטי העלה כדור חופשי ופרננדו גאגו נגח פנימה.

ריאל לא הסתפקה בזה, נעה על גלי המומנטום וההתלהבות והתנפלה על האורחת. פאלופ התעופף והציל, הכדור פגש את הקורה ואת המשקוף, אבל בדקה ה-76 נותרו המקומיים ב-10 שחקנים. היגואין השתלט על השמטה של פאלופ ונתפס על ידי השוער במה שנראה כפנדל ברור, אבל השופט גונזאלו ואסקז ברנרדינו לא שרק, היגואין הדביק את הכדור למשקוף תוך כדי נפילה ואריאן רובן, שבא בטענות, ראה צהוב שני ולא יוכל לשחק נגד ברצלונה.

ברגע אחד איבדה הקבוצה המקומית את האוויר, סביליה יצאה להתקפות מתפרצות ובאחת מהן, גם החזירה לעצמה את היתרון והבטיחה את הניצחון. קאנוטה פרץ בצד ימין בדקה ה-85, העלה לרחבה ורנאטו הבלתי מכוסה נגח מקרוב פנימה.

פפ גווארדיולה בוודאי צפה, ראה ורשם. בימים בהם ברצלונה מפציצה נגד כל מי שמתייצבת מולה, עוד תצוגה הגנתית כמו זו מהיום תעלה לריאל מדריד בתוצאה שתיזכר במשך שנים.

מאיורקה - רקראטיבו 3:2

מאיורקה ניצחה משחק אחד מתוך 8 האחרונים שלה והאמינה שהיא תוכל לעשות זאת שוב מול האחרונה בטבלה. דויד נבארו וחוסה חוראדו העלו את המקומיים פעמיים ליתרון בדקות 16 ו-35 בהתאמה, אבל רקרה השוותה פעמיים בדקות 25 ו-42 משערים של מרקו רובן ואדריאן קולונגה וביצעה מהפך אחרי שער של חאבי פואגו בדקה ה-52.

אוסאסונה - ויאדוליד 3:3

ויאדוליד הגיעה למשחק עם הרבה ביטחון אחרי שניצחה את סביליה, ריאל מדריד, ויאריאל ומאיורקה ב-4 מתוך 5 משחקיה האחרונים, אבל נעצרה חלקית דווקא מול קבוצת התחתית מפמפלונה, שכבר הוליכה 0:3 ושמטה יתרון מבטיח. דאדי כבש את שני השערים הראשונים שלו העונה בדקות 18 ו-57 וג'באד נקונאם האירני הוסיף בתווך (43), אבל הנוק גויטום צימק בדקה ה-60 ו-5 דקות לאחר מכן כבש מיגל פלאניו שער עצמי שעשה 2:3. המילה האחרונה הייתה שייכת לאוגבצ'ה, שהשווה בדקה ה-85 והעניק לקבוצתו נקודה כנגד כל הסיכויים.

בטיס - אספניול 1:1

עם מאמנה החדש מאנה בהופעת בכורה על הקווים, רצתה אספניול להשיג נקודות על מנת לברוח מעט מהתחתית. בטיס אמנם נעצרה במחזור הקודם אחרי רצף משחקים מוצלח, אבל עדיין חושבת על אירופה. אשיל אמאנה הקמרוני העלה אותה ליתרון בדקה ה-57, אבל פראן קורומינאס השווה בדקה ה-71 והעניק למאמנו נקודה ראשונה, במשחק דו צדדי ורבוי מצבים. אספניול נותרת מעל לקו האדום בזכות הפרש שערים עדיף על זה של בילבאו.

לה קורוניה - מלאגה 0:2

דפור המתינה עד לדקה ה-65 כדי לעלות ליתרון, אבל כבשה צמד מהיר והבטיחה לעצמה 3 נקודות ביתיות. אנחל לפיטה עשה זאת ראשון בבעיטה שטוחה מחוץ לרחבה וכעבור 4 דקות הכפיל עומאר בראבו המכסיקני, שעלה במחצית במקומו של מיסטה וסופסוף כבש את שער הליגה הראשון שלו בספרד.

נומאנסיה - אלמריה 1:2

הקבוצה הביתית התקנאה ביריבותיה מהתחתית שהשיגו תוצאות לא רעות וניצחה גם היא, בעוד משחק שסיבך את התחתית הדשנה של הלה ליגה. אסטבן סולארי דווקא העלה את אלמריה ל-0:1 בדקה ה-12, אבל חאבייר גונזאלס דל פינו השווה כעבור 8 דקות ואסייר גיוריה אצ'בריה הפך בדקה ה-52. בארקרו המקומי הורחק בדקה ה-68, אבל אלמריה לא הצליחה לנצל את היתרון המספרי שלה כדי להשוות.

ראסינג סנטאנדר - אתלטיק בילבאו 1:1

שער של פרנסיסקו יסטה הוותיק והנהדר בבעיטה חופשית העניק לאלתטיק יתרון בדקה ה-49, אבל גונזאלו קולסה השווה בדקה ה-83 ושלח את הבאסקים להמשיך להאבק בתחתית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully