וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: תיקו ביתי למונאקו מול סושו

קבוצות התחתית לא סיפקו כדורגל משובח במשחקי יום ראשון. הקבוצה מהנסיכות הסתפקה ב-1:1 מול סושו, בעוד לוריין ניצחה 0:1 את נאנסי

המחזור ה-17 ששוחק ברובו אתמול (שבת) הכניס רוח חיים מחודשת בחלק העליון של הטבלה, שם צימקה מארסיי את הפער ממוליכת הטבלה ליון לשלוש נקודות בלבד, בעקבות הפסד האלופה 2:1 בנאנט. הערב היו אלה קבוצות החלק התחתון של הטבלה שהצטרפו למעגל המשחקים והציגו כדורגל משמים ברובו עם שלושה שערים בלבד. לוריין השיגה שער ניצחון לקראת הסיום וגברה 0:1 על נאנסי, מונאקו חזרה לסורה עם 1:1 מול סושו ומשחקה של אוקזר בגרנובל הסתיים ב-0:0 חלש. המחזור ננעל כשפריס סן ז'רמן ניצחה את לה מאן 1:3.

מונאקו - סושו 1:1

הקבוצה מהנסיכות חזרה לחלק העליון של הטבלה בזכות שני ניצחונות רצופים, אך הערב נעצרה דווקא מול קבוצת התחתית של סושו. מסירת עומק של סטפן דלמא איפשרה לסנטוס הברזילאי/טוניסאי להעלות את האורחת ליתרון בדקה התשיעית. 11 דקות חלפו ואלחנדרו אלונסו קבע מקרוב את השיוויון. בסיום חלוקת נקודות שמותירה את סושו מסובכת מתחת לקו האדום, עם ניצחון ליגה בודד.

לוריין - נאנסי 0:1

ללא השוער והקפטן שלו, ג'נארו ברסיליאנו המורחק, וללא הקיצוני כריס מאלונגה, ידע מאמן נאנסי פאבלו קוראה שנקודה בלוריין תהיה די והותר עבורו. המארחים חסרי היציבות פגשו את הקורה בדקה השמינית, מכדור של קווין גמיירו, אבל זה בערך היה הכל במחצית הראשונה, בה נאנסי הקפידה בעיקר להתגונן. לקראת הסיום קיבלה לוריין את המגיע לה, כשקרן של פבריס אבריאל הסתיימה בשער של גמיירו הפעלתן בדקה ה-83.

גרנובל - אוקזר 0:0

"עם הפוטנציאל שלנו, אין לי ספק שנסיים בין 10 הראשונות", אמר מאמן אוקזר ז'אן פרננדז לפני המשחק. משום מה, קשה להאמין שאפילו שחקניו קונים את הדברים שלו. אוקזר שוב הציגה משחק מרדים, וגם יריבתה גרנובל לא יכולה לקבל מחמאות על התצוגה שלה. בדקה ה-89 התרחש האירוע המרכזי של ההתמודדות, כשבלם אוקזר אדאמה קוליבאלי נגח לקורה והשאיר את התוצאה המאופסת בעינה.

פריס סן ז'רמן - לה מאן 1:3

פ.ס.ז'. אירחה בפארק דה פרינס את לא מאן מאמצע הטבלה והשיגה ניצחון בית שלישי רצוף, שהעלה אותה למקום החמישי, חמש נקודות מהמוליכה. גיום אוארו כבש צמד בדקות 22 ו-39 ופגי לואינדולה הוותיק הוסיף שער בדקה ה-87. גרגורי סרדאן הישווה זמנית בדקה ה-30 ללה מאן, שנותרה במקום התשיעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully