וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 2:3 דרמטי לאסטון וילה על אברטון

לסקוט השווה בתוספת הזמן, אבל אשלי יאנג כבש שער ניצחון מיד לאחר מכן והאורחים חזרו מגודיסון פארק עם ניצחון. ווסט ברום-פורטסמות 1:1

דרמה גדולה בגודיסון פארק העניקה הערב (ראשון) ניצחון חשוב לאסטון וילה 2:3 על אברטון במחזור ה-16 בליגה האנגלית. עוד קודם לכן סיימו פורטסמות ו-ווסט ברומיץ' ב-1:1.

הקבוצה של מרטין אוניל פתחה את המשחק בצורה נהדרת ועלתה ליתרון כבר אחרי כחצי דקה מבעיטה נהדרת של סטיב סידוול, מכ-20 מטרים לחיבור של טים הווארד. אברטון התעשתה מהר, השתלטה על המגרש ובדקה ה-30 השיגה את השוויון שהגיע לה על פי מהלך העניינים, כשג'ולאון לסקוט ניצל כדור חופשי של מיקל ארטטה כדי לקבוע 1:1.

למרות זאת, בדקה ה-54 הקבוצה מבירמינגהאם החזירה לעצמה את היתרון אחרי טעות קשה של פיל ג'אגיילקה, שהחזיר כדור אחורה לכיוונו של הווארד, אבל לא שם לב שהוא למעשה מבשל לאשלי יאנג. אברטון המשיכה לתקוף כדי למצוא שוויון בפעם השנייה ובתוספת הזמן גם השלימה את המשימה, שוב מרגליו של ג'ולאון לסקוט, שניצל ערבוביה ברחבה של האורחים ובעט בחצי מספרת מקרוב פנימה. סוף? לא מבחינת וילה, שיצאה קדימה מיד וכבשה שער ניצחון מרגלי אשלי יאנג. דרמה גדולה ו-3 נקודות לאורחים. מעניין מה יגיד עכשיו דייויד מויס, מנג'ר אברטון, שלפני המשחק טען שקבוצתו זקוקה ל-30 מילון ליש"ט נוספים בקיץ הבא על מנת להוות תחרות לארבע הגדולות.

אלכסנדר גאידמק הודיע על מכירת פורטסמות

בזמן שארקדי גאידמק שומר על שקט יחסי בבית"ר ירושלים ולא יוצא בהכרזות הקשורות לעתידו, הבן שלו, אלכסנדר גאידמק, הודיע רשמית על כוונתו למכור את פורטסמות, למרות הצהרתו מפברואר על כך שהוא "מחויב כל כולו לעתיד המועדון".

גאידמק ג'וניור רכש את פומפי ב-2006 ממילאן מנדריץ', ומאז השקיע מעל 20 מיליון ליש"ט ברכישת שחקנים לחיזוק הקבוצה. בתקופתו הקבוצה נהנתה מהצלחה רבה, כולל זכייה בגביע האנגלי והשתתפות בגביע אופ"א.

איש העסקים בן ה-32 נפגע מהמשבר הכלכלי האחרון ואף דחה לאחרונה את תוכניתו לבנות איצטדיון חדש בפורטסמות. כעת מבקש גאידמק הבן 60 מיליון ליש"ט עבור המועדון, כולל הבטחה של הבעלים החדש לבניית האיצטדיון. "הגעתי להבנה שאני כבר לא יכול להשקיע את הזמן הדרוש בניהול המועדון", אמר גאידמק ל"סאנדיי מירור" האנגלי. "זה הזמן המתאים לחפש את האיש או קבוצת האנשים שיוכלו להיכנס ולהשקיע זמן וכסף בפורטסמות. לא מעניין אותי הרווח האישי מהמכירה, אלא רק טובת המועדון", סיכם גאידמק, והוסיף כי כבר דחה שתי הצעות שלא היו לרוחו.

בפרמיירליג, פורטסמות נמצאת בינתיים בסוג של חוף מבטחים כשהיא מדורגת במקום השביעי, אבל היא עדיין לא מצליחה לייצר המשכיות. אחרי הניצחון הביתי על בלקבורן במחזור הקודם, פומפי התארחה אצל נועלת הטבלה ווסט ברומיץ' ונפרדה ממנה בתיקו 1:1. ג'ונתן גרינינג כבש ראשון לווסט ברומיץ' בדקה ה-41, פיטר קראוץ' הישווה בדקה ה-57 וקבע את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully