וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונייטד נושמים לרווחה, עם קורטוב דאגה

מנצ'סטר יונייטד ניצחה את סנדרלנד בתוספת הזמן, קאריק: "היינו חייבים לגמור את זה מוקדם יותר". גרנט מועמד לסנדרלנד ופורטסמות

תגידו שזה לא היה צפוי, שעוד משרת אימון מתפנה ואחד הראשונים ששמם עולה כמועמד הוא, שוב, בפעם המי יודע כמה, אברהם גרנט. המנג'ר לשעבר של צ'לסי מועמד כעת לאימון סנדרלנד, ממנה התפטר רוי קין לפני ימים ספורים. בעיתון ה'טיימס' דווח כי גרנט הציע עצמו למשרת האימון של הקבוצה.

אחרי התפטרותו של קין עקב חוסר ההצלחה המשווע של הקבוצה, החל יו"ר הקבוצה נאייל קווין לחפש מחליף. מי ששמו עלה גם כמועמד הוא סם אלרדייס, מאמנה לשעבר של ניוקאסל. גם אלן קרבישלי, המאמן לשעבר של ווסטהאם, מועמד כמו גם סלאבן ביליץ', מאמן נבחרת קרואטיה בהווה. באנגליה דווח כי מספר מאמנים נוספים ביניהם פליקס מגאת, מאמן וולפסבורג, ולותר מתיאוס, מאמן מכבי נתניה, הציעו עצמם לקבוצה.

גרנט צוטט לאחרונה כשאמר כי הוא ישמח לחזור לאמן בפרמיירליג, וכעת מסתמן כי הוא אולי ימצא עצמו באצטדיון האור של הקבוצה מצפון-מזרח אנגליה. באי הבריטי דווח כי בימים הקרובים ישוחח גרנט עם היו"ר קווין.

יחד עם זאת, עיתון ה'גארדיאן' מפרסם כי במידה ועסקת המכירה של קבוצת פורטסמות מידיו של אלכסנדר גאידמק, בנו של ארקדי, לחברת הניהול מדרום אפריקה תושלם, הרי שגרנט עשוי להחליף את המנג'ר הנוכחי של הקבוצה, טוני אדאמס.

כל הגדולות חגגו, הקטנות נשארו עם הטענות

את המחזור ה-16 באנגליה אפשר לסכם כערב שבו הגדולות חזרו לנצח אחרי שבשבועות האחרונים הן לא ממש גילו יציבות. ליברפול המתינה היום למחצית השנייה כדי לפצוח בכיבושים, אבל אחרי שתי תוצאות מאופסות בליגה, כבשה שלישייה (השער השני נכבש על ידי יוסי בניון) וניצחה את בלקבורן 1:3. "ידענו שאנחנו משחקים מול קבוצה קשה. ניסינו לשלוט בכדור, להניע אותו ולמרות שלא היו לנו הרבה הזדמנויות, אלו שהגיעו היו טובות", אמר רפא בניטז המרוצה, "שיחקנו טוב, כבשנו שלושה שערים וכולם צריכים להיות שמחים".

עבור בלקבורן היה זה הפסדה התשיעי העונה והקבוצה מדורגת מתחת לקו האדום, אבל פול אינס הצהיר אחרי המשחק שהוא לא מתכוון להתפטר והוסיף: "שיחקנו היום מול קבוצה מצוינת והראנו שיש לנו הרבה רוח לחימה. אנחנו יכולים להתאושש והשורה התחתונה היא שהאוהדים שלנו נהדרים".

גם בצ'לסי היו שבעי רצון מהניצחון 0:2 על בולטון, שהיה הניצחון ה-11 ברציפות בחוץ של הכחולים. "זה היה ניצחון גדול עבורינו", אמר עוזרו של לואיז פליפה סקולארי, ריי ווילקינס. "כשהיינו צריכים להילחם נלחמנו, וכשיכולנו שיחקנו כדורגל טוב והגענו ללא מעט מצבים, כך שאנחנו מרוצים". על שיא ה-11 ניצחונות הרצופים בחוץ, אמר: "כמובן שזה שיא יוצא מן הכלל, אבל אף אחד לא מודאג ממשחקי הבית. זה יגיע, אני בטוח".

למאמן המפסיד, גארי מגסון, היו טענות קשות לשופט הווארד ווב, שהתעלם מכדור שפגע בידו של ג'ון טרי בתוך הרחבה בדקה ה-60: "אמרתי את זה בעבר ואני אומר זאת שוב: השריקות הולכות לטובתן של הקבוצות הגדולות. לא חשבתי שהוא ישרוק לטובתנו".

גם ממנצ'סטר יונייטד השתחרר הרבה לחץ אחרי הניצחון הביתי 0:1 על סנדרלנד, משער שכבש נמניה וידיץ' בדקה ה-90. "דפקנו על הדלת במשחק כל המשחק, והרגשנו שזה עלול לקחת כל המשחק", אמר מייקל קאריק, שבעיטה שלו לקורה סידרה את השער. "היינו סבלנים, זה הגיע מאוחר אבל הגיע לנו לנצח, אי אפשר להתווכח על זה. זו הרגשה טובה יותר לנצח בדקות הסיום, אבל היינו חייבים לגמור את המשחק מוקדם יותר".

קאריק התייחס לניצחונות היריבות: "גם בלי התוצאות שלהן, היה חשוב לנו לנצח. רצינו להמשיך בריצה שהתחלנו. אנחנו משחקים טוב, אבל לפעמים דברים לא מסתדרים לנו. בכל מקרה, ניצחון זה ניצחון ואפשר להמשיך הלאה". לגבי סיכויי הזכייה באליפות, אמר: "זה תמיד אתגר קשה. עשינו את זה כשהובלנו, ננסה לעשות את זה כשאנחנו באים מאחור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully