וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הנרי מוכן למשחק העונה

הצרפתי כבש שלוש פעמים (20, 28, 79) ואלבס הוסיף (46) ב-0:4 על ולנסיה לפני ריאל מדריד. ויאריאל-חטאפה 3:3, חיחון-אתלטיקו 5:2

המחזור ה-14 בליגה הספרית נפתח כבר הערב (שבת) ובו המשחק המרכזי בין ברצלונה לוולנסיה. רבים חיכו לחוש דצמבר וטענו שבו תמדד יכולתה האמיתית של בארסה, אבל בשבוע שעבר היא הביסה 0:3 את סביליה בחוץ, במשחק שאמור היה לפתוח את "תקופת המבחן" שלה והצהירה כוונות. בינתיים גם ולנסיה ספגה את נחת זרועה של בארסה, שהשתוללה עם 0:4 במשחק לא גדול, אך כזה שהחזיר לעניינים את תיירי הנרי.

בשלושת המשחקים שפתחו את המחזור נכבשו 17 שערים. חטאפה כבר הוליכה 0:3 על ויאריאל בחוץ, אבל לא עמדה בפרץ ואיבדה נקודות אחרי 3:3. אתלטיקו מדריד נקלעה אף היא לפיגור, אבל הדרך שלה ל-2:5 על ספורטינג חיחון הייתה קלה בהרבה.

ברצלונה - ולנסיה 0:4

ברצלונה עלתה למגרש ללא סמואל אטו המוצהב, אבל הוכיחה עליונות לאורך כל המשחק וללא הכובש המצטיין שלה, נהנתה מיבול מצוין שסיפק לה תיירי הנרי, שסיים את המשחק עם שלושער. בארסה נראית מוכנה מתמיד למשחק שהיא כל כך מחכה לו מול ריאל מדריד בשבוע הבא, והיא תגיע אליו כשהיא נמצאת במקום הראשון עם הפסד בודד ב-14 משחקים ועם תפוקת שערים מעולה של 44 (למעלה משלושה שערים בממוצע למשחק).

כבר אחרי דקה וחצי זכתה בארסה להזדמנות פז אחרי איבוד של ההגנה האורחת ובעיטה לקורה של צ'אבי. בדקה ה-20 הסכר כבר נפרץ אחרי שיאיא טורה שלח כדור ארוך ומדוד אליו הגיע הנרי, שהקפיץ מעל רנן והעלה את בארסה ליתרון. 8 דקות עברו והצרפתי כבש את השני שלו אחרי מסירה של אלכסנדר חלב ובעיטה קלילה מתוך הרחבה.

ברצלונה לא ריחמה את היריבה שלה ופחות מדקה אחרי השריקה לפתיחת המחצית השנייה כבשה את השלישי, הפעם מבעיטה מזווית חדה של דני אלבס, שכהרגלו פרץ שוב ושוב לעומק המגרש וניצל את היכולות ההתקפיות המצוינות שלו. 11 דקות לסיום בוז'אן קרקיץ' פינק את הנרי עם בישול שאיפשר לצרפתי לבעוט פנימה את הרביעי.

ויאריאל - חטאפה 3:3

היא כמעט ניצחה בקמפ נואו לפני שבועיים, אבל לבסוף סיימה בתיקו מול ברצלונה, היא גברה על ריאל מדרי בשבוע שעבר והערב כמעט המשיכה חטאפה הקטנה לקטול את קבוצות הצמרת, אבל ספגה שני שערים לקראת הסיום ואיבדה נקודות שכבר היו לה בכיס.

אסטבן גראנרו כבש את הראשון בדקה ה-10 אחרי שער של גיבור הניצחון על ריאל, חואן אלבין. בדקה ה-17 זה כבר 0:2 משער של חיימה גאבילן וכעבור 13 דקות בישל האחרון לקאסקרו את השלישי. כאן, בפיגור 3:0, החל הקאמבק הגדול של ויאריאל, שהספיק לה לנקודה בלבד.

רובר פירס כבש ראשון בדקה ה-55, במה שנראה באותו שלב כשער מצמק בלבד, אבל סבסטיאן אגורן הוריד ל-3:2 בדקה ה-83 וג'וזפה רוסי עשה שוויון דרמטי 4 דקות לסיום המשחק.

ספורטינג חיחון - אתלטיקו מדריד 5:2

דקה בדיוק הרגישה ספורטינג איך היא הולכת ומפתיעה את הענקית מעיר הבירה, רק דקה. מאטה ביליץ' הבקיע לזכות המקומיים המאושרים בדקה הרביעית, אבל קון אגוארו מיהר להוריד את האוהדים באצטדיון אל מולינון עם שוויון כעבור דקה.

הארגנטינאי כבש שוב בדקה ה-41 והשלים מהפך ודייגו פורלאן ביסס את היתרון של האורחים עם שער מחוץ לרחבה בדקה ה-57, אלא שספורטינג סירבה להכנע ודויד באראל הוריד ל-3:2 בדקה ה-61.

ספורטינג חוזרת? לא אם זה תלוי בדרום אמריקאים של אתלטיקו. קון, שכבר כבש שניים, בישל למקסי רודריגז בדקה ה-72, פורלאן השלים צמד בעצמו בקה ה-81 ואתלטיקו חוזרת הביתה עם ניצחון נאה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully