וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו דהאן: ”רוצים לחסל את הכח עמידר ר”ג”

המנג'ר, שהורחק בסיום ההפסד לבני יהודה 1:0, הודיע שאין לו כוונה להתפטר: ”בית לא עוזבים”. לוזון: ”הגיע הזמן שנקצור את הפירות”

עומר רפאל

צילום ועריכה: נועם אשל

הרבה מזל היה לבני יהודה הערב (שבת) באיצטדיון וינטר נגד הכח עמידר רמת גן. 86 דקות המתינו בסבלנות שחקניו של גיא לוזון למצוא את השער מול הקבוצה החלשה ביותר בליגה, ובסוף זה השתלם להם בגדול עם 0:1 שמפנה אותם כעת אל החלק העליון בטבלה אחרי שהשלימו ניצחון שלישי ברציפות. בהכח יכולים רק לקוות לימים טובים יותר, שכן הסגולים נמצאים במקום האחרון בטבלה עם שבע נקודות בלבד וניצחון ליגה אחד.

גיא לוזון: "אני שמח שהסבלנות שלנו השתלמה"

"ידענו שהמשחק בוינטר לא יהיה פשוט", סיכם גיא לוזון בחיוך את המשחק שהקנה לו את המקום השמיני. "הכח זו קבוצה שנלחמת עם הרבה מוטיבציה ופיזיות. ידענו שנצטרך להיות סבלניים ושלא יתפתח כאן משחק כדורגל גדול. האמנו בכוח שלנו ואני שמח שהסבלנות שלנו השתלמה. לאורך כל השנה שיחקנו כדורגל טוב והגיע הזמן שנקצור את הפירות".

כפיר אדרי נשמע פחות או יותר כמו מאמנו, ואמר: "בשביל כולנו היה מאוד קשה. בזמן האחרון עברנו הרבה דברים קשים, אבל כנראה שככל שיותר קשה אז זה גם יותר מתוק. אני שמח שהסבלנות השתלמה, כי אנחנו יודעים שזה ציון דרך ללכת עם הפנים קדימה".

דודו דהאן, מנג'ר הכח, שהורחק בדקה ה-80, התייחס בראשית דבריו לשיפוט, שלטענתו פוגע בקבוצתו: "זה מוכיח מה חושבים על הכח גם במוסדות הכדורגל, גם באיגוד השופטים וגם ברחוב הספורטיבי. רוצים לחסל את הקבוצה הזו. קשה לי לראות את זה וכואב לי על השחקנים שנאלצים להתמודד עם זה. זה לא קרה רק היום, אבל גם היום שמונים אחוז מהשריקות של השופט היו נגדנו".

על עתידו בקבוצה לאחר ספיגת ההפסד השלישי ברציפות, אמר דהאן: "אני לא מתכוון ללכת לשום מקום, זה המקום והמועדון שלי. בית לא עוזבים, במיוחד לא בימים כאלה. ימים לא קלים עוברים עלינו, אבל זה חלק מהספורט ועם זה נתמודד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully